יום שבת, 12 ביוני 2010

נקבע מועד יציאת ה DVD של העונה השלישית של צ'אק, וזה חשוב.


מדוע כל כך חשוב לדעת שתאריך יציאת ה DVD הוא ב 7 בספטמבר ?

משום שבדרך כלל ימים ספורים לאחר יציאת ה DVD הסדרה חוזרת. לכן, סביר להניח שהסדרה לא תחזור ב 6 בספטמבר, כפי שרציתי וחשבתי שהיה רצוי שיקרה, אלא בשבוע שלאחר מכן - ה 13 בספטמבר. שוב, מדובר בהשערה בלבד. בכל מקרה, סבירות גבוהה מאד שהיא תשוב באזור הזמן הזה ולא לקראת סוף החודש.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחי עכשיו פיצית אותנו על הבשורה הרעה מאתמול (שהשמועה שהסדרה עולה ב-8 לספטמבר לא נכונה). יש מצב שהסדרה עולה בתחילת ספטמבר עד אמצעו, נכון?

יש פה מישהי שמתעקשת להתפלמס איתך על פוסט ישן בו טענת שאין מקום לשחקניות שחצו את ה-30 לשחק נשים סקסיות. היא מתעקשת להזכיר שבסדרה המאוד כיפית לטעמנו BURN NOTICE, שמזכירה סדרות אקשן אולדיז, כמו משימה בלתי אפשרית, ג'יימס בונד ומקגייוור,
משחקים בצמד התפקידים הראשי ג'פרי דונובן וגאבריאל אנואר, שניהם חצו מזמן את גיל ה-40, ושניהם, הגברי והנשי, עושים יפה את העבודה בתחום הסקס אפיל והמתח המיני.
ולמען השלום העולמי והסדר הטוב אנחנו מקווים שהשתכנעת...:-)

D1D1 אמר/ה...

טוב. בואו נעמיד דברים על דיוקם. ראשית, אמנם גבריאל אנואר מתקרבת לגיל 40 אבל סוג הסדרה "סוכן מחוק" שונה מהסדרה Alias. אנואר לא קופצת מעל צוקים ולא נתלת מעל נברשות וכו'... יש אמנם אקשן אבל לא באותה מידה שהיה ב Alias. וזו הייתה הכוונה שלי, שלסוג הסדרות בסגנון כזה צריך אישה צעירה יותר. אני הראשון שאודה שאהבתי את ג'ניפר גארדנר ב Alias, אבל כיום לאחר 2 לידות וכשהיא בת קרוב ל 40 זה קצת יראה לי משונה. תחשבו אתם: הייתם רואים את אמא שלכם (לא יודע עד כמה סקסית אמא שלכם אבל נעזוב את זה כרגע)עושה דבר כזה ?
וחוץ מזה, לא תחמתי את זה לגיל 30. פשוט במקרה של גארדנר וריבוט ל Alias זה לא היה נראה במקום. אבל זו דעה שלי.

לגבי צ'אק. שוב, זו הייתה השערה שלי, אבל כן, נראה לי שב 13 בספטמבר הסדרה תעלה לעונה החדשה או מקסימום ב 20 בחודש. אני חוזר: השערה ללא מידע קונקרטי מצידי.