יום שני, 21 ביוני 2010

רוביקון – פיילוט: סדרה כבדה.


רשת AMC העלתה בשבוע שעבר את הפיילוט של הסדרה ואני חושב שהרבה אנשים יתאכזבו ממנו. זהו מותחן פסיכולוגי מהסוג הישן, למי שקרא את ספרי רוברט לדלום מדובר במתכון דומה. הסדרה מספרת על ויל, איש מודיעין אשר אמון על פיצוח צפנים, אשר מזועזע לאחר שהבוס שלו נמצא מת בתאונת רכבת. כאשר הוא מתחיל לשאול שאלות הוא מבין שלא כל תיאורית קונספירציה היא תיאוריה בלבד.
השחקנים נראים בסדר גמור, 2 הנשים נראות לא רע בכלל: ג'סיקה קולינס אשר מגלמת את מאגי יאנג וגם לורן הודג'ס אשר מגלמת את טאניה מקגפין.
אז מדוע חלק מהצופים יתאכזבו ?
קצב העניינים הוא איטי מאד, אפילו ניתן להגדירו כזוחל. לפחות על פי הפיילוט. כמו כן, התסריט מאד לא קליל ובקיץ זו יכולה להיות בעיה. לדעתי לחלק מהצופים תהיה בעיה להיקשר לסדרה, למרות שהרעיון (הלא כל כך מקורי) די בסדר והמשחק בכלל לא רע.
האם לראות את הסדרה ?
למי שמחפש אקשן או מחפש לברוח בחודשי הקיץ החמים צפויה לו אכזבה. אבל למי שמחפש סיפור קונספירציה נחמד זו סדרה לא רעה ששווה צפייה. אבל ראו הוזהרתם, צריכים ממש לרצות לראות את הסדרה ולא להתייאש מהקצב, אין ברירה אחרת.
בעצם יש ברירה – לא להמשיך לראות את הסדרה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש כאלה שאוהבים להרכיב פאזלים בקיץ... למי שצפה בפרק הראשון- נשתלו שם הרבה שוטים עם רמזים חלקם בפלאשבקים, כמו פאזל. נראה שהשקיעו מחשבה בתסריט. למי שאוהב משחקי מחשב ומשחקי מחשבה בכלל. גם בקיץ...

אנונימי אמר/ה...

לא יצא לי לצפות עוד בפרק אבל כן
זה נשמע טוב
אההההה ותודה די1די1 שבדקת בשבילי
את הפרק הוא היה נשמע לי טוב אבל
לא ממש הייתי בטוח לגביו