יום שני, 28 ביוני 2010

שמועה ברשת: צ'אק חוזרת לעונה רביעית ב 13 בספטמבר 2010 ?


רציתי לחכות עם ההודעה הזאת אבל מכיוון ששלחו לי שאלה בנושא אז בדקתי שוב את הנושא. ומכיוון שממשיכים לשאול אותי החלטתי לפרסם את ההודעה הבאה:
ראשית, אני רוצה להודיע באופן חד משמעי : אין עדיין תאריך רשמי לחזרת הסדרה לעונתה הרביעית !!! שלא יהיו אי הבנות אני אחזור על הידיעה - אין עדיין תאריך רשמי לחזרת צ'אק לעונה רביעית !!! כל מה שידוע זה שהסדרה תחזור בספטמבר.
עכשיו. מכאן מתחילות הספקולציות.
הסדרה לא תחזור ב 6 בספמטבר מכיוון שה DVD של העונה השלישית יוצא רק ב 7 בספטמבר ובהפקה רוצים להשתמש בהפצת ה DVD לקדם את עליית העונה החדשה ולכן הגיוני שהסדרה תעלה לשידור מעט לאחר יציאת ה DVD. כבר ציינתי שלפי דעתי ה 13 בספטמבר יהיה תאריך טוב לחזרת הסדרה מפני ש NBC צריכה להקדים להעלות את הלוח החדש שלה לפני הרשתות האחרות שקצת יותר מבוססות ממנה ביום הזה. לכך נתווספה גם המודעה באתר IMDB אשר קבעה כי הסדרה אכן חוזרת ב 13 בספטמבר ומכאן החלה כל חרושת השמועות.
לכך צריך להוסיף את ניסיון העבר. צריך לזכור שה DVD של העונה השנייה יצא ב 5 בינואר 2010 והעונה השלישית עלתה לאוויר 5 ימים בלבד לפני עליית העונה השלישית - ב 10 בינואר 2010. אז, גם ניסיון העבר מלמד שהתאריך הגיוני.
למרות שהייתי מעוניין שהסדרה תחזור בתאריך הנ"ל, למרות הידיעה באתר IMDB, למרות ניסיון העבר ולמרות שהתאריך נראה הגיוני אני ממשיך לציין, שעדיין אין לכך שום אישור רשמי. ואפילו לא מודלף.
לפני מספר ימים צצה הדלפה ברשת אותה פרסמתי שמקור ברשת NBC טוען שברשת NBC מתלבטים אם להחזיר את הסדרה ב 20 בספטמבר או ב 27 בספטמבר. באופן אישי לי לא נראה שיחכו כמעט 3 שבועות מיום שחרור ה DVD של העונה השלישית ועד לעליית העונה הרביעית משום שבכך הסדרה תאבד את המומנטום של הנפקת ה DVD ולכן ה 13 בספטמבר או 20 בפטמבר נראים כתאריכים הרלוונטים ביותר.
שוב, אין לכך שום אימות רשמי או אפילו הדלפה מתוך הרשת, הכל עדיין בגדר ספקולציות. גם אם הן נראות הגיוניות מאד. אני מעריך שבקומיקון אשר יערך לקראת סוף חודש יולי 2010 כבר יודיעו את התאריך הרשמי. ואולי אפילו עוד קודם לכן.

תגובה 1:

שורצים קבוע בבלוג אמר/ה...

THANX S-O MUCH D1

תותח אתה, נמשיך לעקוב

comicon אמרת?

נמשיך לעקוב ביחד?