יום רביעי, 16 ביוני 2010

רייטינג: סימנים טובים ל Lie To Me, גרועים ל Persons Unknown.


הפרק השני של הסדרה Lie To Me לאחר החזרה מפגרה הניב עלייה של 11% והיא התייצבה על 2.0 נק' מדד. נתונים יותר מבסדר יחסית לקיץ.
True Blood פתחה חזק מאד את עונתה השלישית והגיעה ל 5.1 מיליון צופים. מדובר בעלייה של 38% מפרק הפתיחה של העונה השנייה וסביר להניח שהנתונים ימשיכו לעלות במהלך העונה.
Persons Unknown מנגד ירדה מ 1.4 נק' מדד ל 1.2 וסביר להניח שבתום העונה לא תשוב למסך ואולי אף תרד משידור לפני תום הפרק ה 13 שלה.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

D1D1 ממה שהבנתי זאת מיני סדרה בלי פוטנציאל
לעונה 2
ז"א הסדרה היא רק 13 פרקים ואין יותר
כך שגם אם יורידו אותה אז היא תגיע שלמה במארזי
ה- DVD
אז זה לא כל כך נורא
אגב איך הסדרה חשבתי לראות אותה?????????

אנונימי אמר/ה...

אני חולה על דם אמיתי ידעתי שהיא תצליח בטירוף

די1די1 תגיד יש מצב אתה מעצב מחדש את האתר
פשוט נורא נורא נורא (ואפשר להתייחס רק לזה)
לא נוח לגלוש בו
יש לך הרבה / המון אינפורמציה אבל אני לא יכולה
עם העיצוב הזה
אתה האתר היחיד ביחד עם poptarts שאני גולשת
בהם ואתה גם תמיד מעדכן אותו
אבל באמת לא נוח לגלוש בו בגלל העיצוב
וגם קצת מרגיז שצריך להיכנס לכתבה בשביל להגיב

אני ממליצה בחום רב לעצב למשהו יותר נוח לעין
מה גם שאני בטוחה שהוא יהיה גם פתוח יותר לקהל
הרחב

ראיתי המון אתרים שלאחר עיצוב משופר
נהיו הרבה יותר פופולרים

(((אבל גם אם לא אני לא מוותרת על האתר שלך)))

D1D1 אמר/ה...

לשני האנונימים :
אפרסם מחר תשובה מפורטת בתור ידיעה.