יום ראשון, 27 ביוני 2010

פיילוט: Rookie Blue – בסדר, עוד סדרת משטרה.


מה אני אגיד לכם. לא התפלאתי שמכל הסדרות החדשות שעלו עד עכשיו בקיץ הנוכחי דווקא הסדרה הזאת הניבה את הרייטינג הגבוה ביותר (2.0 נק' מדד ו 7.3 מיליון צופים). מדוע ? כי מדובר בסדרה על שוטרים. אני לא יודע מדוע האמריקאים אוהבים סדרות על שוטרים. אולי הם חיים עם הזיכרונות של המערב הפרוע, אבל לפנינו ניצבת סדרת שוטרים נוספת.
אז מה שונה הפעם ?
הסיפור יסופר מנקודת מבטם של 5 שוטרים אשר זה עתה סיימו את לימודי האקדמיה שלהם והם נזרקים אל החיים האמיתיים.
למען האמת, הרעיון לא מקורי וגם ההוצאה לפועל שלו לא ממש טובה. אז בסדר, אנחנו יודעים ששוטרים טירונים קצת מפחדים בהתחלה. כמו כן, ידוע גם ששוטרים שלומדים ביחד יוצרים מעין אחווה שלהם ובכך אין שום דבר חדש, אין שום דבר שיזעק ששווה לראות את הסדרה. כאשר הסדרה The Bridge יצאה לאוויר העולם לפני מספר חודשים הפיילוט שלה היה פשוט נהדר, לא משנה שלאחר מכן חלה ירידה אבל לפחות הפיילוט היה מעולה. במקרה שלנו, אם הייתם שמים את הפרק הזה בסדרה אחרת לא היינו שמים לב. עד כדי כך הפרק היה אנמי ובשביל פרק פתיחה זה היה פחות מבינוני.
אז נכון, מיסי פלגרים פשוט מדהימה ביופיה אבל ברוב הפרק היא תהיה במדים אשר יסתירו את יופיה. ונכון שעבור הצד הנשי ניתן לציין את גרגורי סמית, אפרום מ"אוורווד" הנהדרת, אבל מעבר לכך הסיפור היה משעמם. כמה אפשר לשמוע על האמא החד הורית ? על השוטר המתלהב ? על הבחורה התחמנית ? ועל הכוכבת הראשית עם מורשת של אבא ? ראינו הכל בסדרות משטרה שונות וטובות יותר.
הרבה יותר טובות.
לראות או לא ?
רעיון לא מקורי, ביצוע לא כל כך טוב, תסריט בינוני במקרה הטוב וזה עוד הפיילוט !!! כשהאלמנט היחיד הטוב הוא היופי של מיסי פלגרים מצד אחד וגרגורי סמית מצד שני. זה עדיין לא מצדיק צפייה בסדרה. אני אתן לה הזדמנות נוספת אבל אם בפרק הבא המצב לא ישתפר אזנח אותה. מעניין יהיה לראות אם האמריקאים יחשבו כמוני. הערכה שלי ? הסדרה תרד מעט בנתוני הרייטינג שלה בפרק הבא. בואו נחכה ונראה אם אני צודק.

אין תגובות: