יום שישי, 18 ביוני 2010

לראשונה: מענה לשאלות של קוראים שאולי קוראים נוספים ימצאו בהם עניין.


אחת מהתגובות העלתה 2 סוגיות. להלן התגובה במלואה (בכדי שתבינו בדיוק על מה מדובר הוספתי מידע בסוגריים):

D1D1 ממה שהבנתי זאת (Persons Unknown) מיני סדרה בלי פוטנציאל
לעונה 2. ז"א הסדרה היא רק 13 פרקים ואין יותר, כך שגם אם יורידו אותה אז היא תגיע שלמה במארזי ה- DVD
אז זה לא כל כך נורא (אם היא תבוטל באמצע).
אגב איך הסדרה חשבתי לראות אותה?????????


לגבי הגבלתה של Persons Unknown ל 13 פרקים.
לא ידוע לי שהסדרה מסתיימת בכל מקרה כעבור 13 פרקים. בכל מקרה, אם אתם זוכרים את הסדרה Harper's Island משנה שעברה. גם היא נועדה ל 13 פרקים, כי כמעט כולם מתים עד תום העונה. בכל מקרה, הייתה מחשבה ליצור עונה שנייה ל Harper's Island אבל הרשת המשדרת, ABC, לא רצתה. כך שאם לסדרה כזו ניתן לנפק עונה שנייה אז גם לסדרה שלכאורה נראית סגורה כמו Persons Unknown היה קיים סיכוי. על פי הרייטינג זה בכל לא אופציה עכשיו. ואכן, אם היא תבוטל לפני הפרק ה 13 האופציה היחידה לסיים לראות את הסדרה תהיה באמצעות מארזי ה DVD או פשוט לחכות שהפרקים יעלו לרשת.

לגבי הסדרה עצמה.
ביום ראשון או שני אפרסם את התרשמותי מהפיילוט ומהפרק השני.


להלן תגובה נוספת :

אני חולה על דם אמיתי ידעתי שהיא תצליח בטירוף.

די1די1 תגיד יש מצב אתה מעצב מחדש את האתר
פשוט נורא נורא נורא (ואפשר להתייחס רק לזה)
לא נוח לגלוש בו
יש לך הרבה / המון אינפורמציה אבל אני לא יכולה
עם העיצוב הזה
אתה האתר היחיד ביחד עם poptarts שאני גולשת
בהם ואתה גם תמיד מעדכן אותו
אבל באמת לא נוח לגלוש בו בגלל העיצוב
וגם קצת מרגיז שצריך להיכנס לכתבה בשביל להגיב

אני ממליצה בחום רב לעצב למשהו יותר נוח לעין
מה גם שאני בטוחה שהוא יהיה גם פתוח יותר לקהל
הרחב

ראיתי המון אתרים שלאחר עיצוב משופר
נהיו הרבה יותר פופולרים

(((אבל גם אם לא אני לא מוותרת על האתר שלך)))



לגבי "דם אמיתי".
זה היה צפוי כי הסדרה מאד פופולארית כרגע. ובכלל נושא הערפדים הוא עדיין מאד פופולארי. בעיקר בקרב נשים.

לגבי האתר.
קודם כל, תודה על הצפייה באתר, אני מאד שמח שאת לא מתכוונת לוותר על הצפייה בו.
לגבי העיצוב של האתר : שיניתי מה שיכולתי, אבל מעבר לכך זה כבר מגבלות הבלוג. אם יש למישהו תבנית טובה יותר שישלח לי באימייל ואשמח ליישם אותה.
לגבי העובדה שצריך להיכנס לכתבה כדי להגיב: שוב, מדובר במגבלות הבלוג. שיניתי גם את זה, מעבר לכך: יכול להיות שאעבור לפרסם את הבלוג באתר אחר עם אפשרויות ניהול ועיצוב מתקדמות יותר.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

D1D1 תוכל לעדכן לגבי Robicon או משהו
כזה סדרה חדשה איך היא? כמה פרקים?
מתי היא מתחילה? ה דעתך?

אגב קיבלתי מסך חדש (24 אינץ')
והאתר שלך היה הראשון שביקרתי בו
סתם ככה התחנפות על הדרך אולי ככה אתה
תענה לי מהר יותר --- סתם סתם צוחק!
ועוד לא יצא לי להגיד לך שהעיצוב באמת יותר טוב מהקודם המשך כך |*_*|

אופק אמר/ה...

קודם כל רציתי ממש להחמיא על העיצוב של הבלוג - ממש יפה (:
ודבר שני, רציתי לשאול אם תוכל לכתוב סיכום עונה על יומני הערפד? אני פשוט ממש אוהבת את הסדרה הזאת ואתה סוג של מתעלם ממנה... (:

אני מתה על הבלוג שלך (:

אנונימי אמר/ה...

ברכות על העיצוב החדש.
אבל יש איזה באג או איך שלא תרצה לקרוא לזה, שזה מראה תמיד שיש 0 תגובות גם אם יש תגובות.
סתם שתדע.

אנונימי אמר/ה...

ווווווא אני כבר ממש מפורסמת אם אתה
העלתה את התגובה שלי ועניתה עליה
ובאמת אחלה עיצוב עשיתה לאתר
ברכות (כן לא יודעת מאיפה הבאתי את זה
אבל זו הברכה היחידה שעלתה לי) אהההה
ו.....שתמשיך לעדכן
טוב יאלללללה מממממממ...ביייי
(נכנסת שבת)

אנונימי אמר/ה...

אהלן ,
רציתי גם לציין לטובה את השיפור בעיצוב האתר
רואים כעת הרבה יוצר טוב את החדשות.. הפונטים של הכותרות יותר גדולים ואולי גם טיפה של התוכן
אז תודה על השיפור, עמית