יום ראשון, 20 ביוני 2010

פינת מענה לקוראים: והפעם – צ'אק, רוביקון, יומני הערפד, Glee, Shadows.


קודם כל, אני שמח שאתם אוהבים את השינוי שערכתי בבלוג. גם לפי דעתי הגיע הזמן.

אחד הקוראים שאל:
D1D1 תוכל לעדכן לגבי Robicon או משהו
כזה סדרה חדשה איך היא? כמה פרקים?
מתי היא מתחילה? מה דעתך?

תשובה:
הסדרה מונה 6 פרקים ורשת AMC אמורה להתחיל לשדר אותה ב 1 באוגוסט אבל משום מה הפרק הראשון כבר הועלה לרשת, גם באיכות של HD. לגבי הדעה שלי, בקרוב (כנראה מחר) אדווח על הפיילוט שיצא לי לראות.


אופק שאלה:
קודם כל רציתי ממש להחמיא על העיצוב של הבלוג - ממש יפה (:
ודבר שני, רציתי לשאול אם תוכל לכתוב סיכום עונה על יומני הערפד? אני פשוט ממש אוהבת את הסדרה הזאת ואתה סוג של מתעלם ממנה... (:

תשובה:
אופק, כבר עניתי למישהי באימייל (אני מקווה שזו לא היית את, ובמקרה כזה אני רק חוזר על עצמי) שלגבי The Vampire Diaries הייתה לי בעיית של חוסר זמן לצפייה ורק בעת האחרונה יצא לי להתחיל לצפות בה. עד עכשיו יצא לי לראות 3 פרקים ואני די לוקח את הצפייה בסדרה באיטיות. יכול להיות שבעוד פרק או שניים אכתוב מאמר קצר על מספר הפרקים שיצא לי לראות.
לגבי העובדה שאני מתעלם ממנה.
מאז שהעונה הסתיימה פרסמתי עדכון על העונה השנייה של הסדרה. וכאשר יגיע מידע נוסף אפרסם אותו. אני לא אתעלם ממנה, אל דאגה.


קורא נוסף הביע את דעתו על הסדרה החדשה שרשת ABC Family מפתחת – The Shadows:
לא יודע...... משהו ברעיון של הסדרה
נשמע קצת שחוק מאמנים מרגלים וכו'
וכו' וכו' נשמע קצת משעמם
אני עדיין מחכה לאיזה דרמת-מתח גדולה
מהחיים שהרשת תביא במיוחד אחרי שאבודים ירדה
ופלאש-פורוורד (שנכון שהיא לא הייתה
היורשת של אבודים אבל באמת הייתה
שווה עונה 2 ועם פרק סיום שבאמת היה
מהנה ביותר) בוטלה

מלא תקווה לסדרה כאת שתגיע ( :
אני מאוד מקווה שהסדרה הזאת תהיה טובה
--------> כי הרעון שלה בינתיים לא
מפציץ ----> שהיא לא תהיה בסוף בדיחה
לא מצחיקה

אחלה עיצוב אחי כל הזמן קורא פה
מגיב פעם ב......... אבל תמיד קורא.


תשובה:

לגבי הסדרה The Shadows שרשת ABC Family מפתחת - הרעיון לא מקורי אבל נשמע מעניין. הצרה היא שהרשת הזאת נוטה יותר לאופרת סבון לנוער מאשר למתח או אקשן וגם כאשר יש לה סדרה עם מתח כדוגמת Pretty Little Liars היא עדיין נוטה לכיוון אופרת הסבון מאשר לכיוון המתח. ולכן אני חושש שגם הפעם זה יהיה הכיוון ויתרכזו יותר ביחסים בין המתלמדים מאשר לנושא הריגול.


להלן השאלה על Glee :
אוףףףףףףףףףףףףף עכשיו צריך לחכות
לעונה ה-2 (של Glee) אגב מתי היא מתחילה D1 אם
אתה יודע???
ותודה על העידכון.
תשובה:
עדיין אין תאריך לחזרת הסדרה לעונה שנייה. כל מה שידוע הוא שהסדרה תחזור להיות משודרת בימי שלישי והיא תעלה לשידור מתישהו בחודש ספטמבר. לקראת אמצע או סוף חודש יולי הרשתות אמורות לפרסם את מועדי חזרת הסדרות שלהם ללוח החורף. כאשר הרשתות ישחררו את המועדים אפרסם אותם.


ולבסוף התגובה לשאלה על העונה החדשה והרביעית של צ'אק:
אין אין עליך , אתה תמיד מוצא בשבילינו כל פירור מידע על צ'אק! רק אחי כפרה תברר במקורות שלך הסודיים מתי צ'אק עולה שוב

תשובה:
כפי שעניתי למי ששאל על Glee אני עונה גם צ'אק, אין עדיין פרסום מועדי חזרת סדרות, כולל של רשת NBC וצ'אק במיוחד. כאשר יגיע המידע אפרסם אותו מיד. כבר הבעתי כאן השערה כי ככל הנראה היא תחזור ב 13 או ב 20 בספטמבר, וזאת בשל העובדה שב 7 בספטמבר יוצא ה DVD והבלו ריי של העונה השלישית של הסדרה, ובדרך כלל כמה ימים לאחר שחרור ה DVD העונה מתחילה כדי שהצופים יזכרו בה ויידעו שהיא עומדת לחזור. לא נראה לי שהסדרה תחזור לפני התאריכים הללו.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

סחתיין על הפנים החדשות של הבלוג! ולכבוד סיכום שנת הבלוג שלך: אין הרבה בלוגים בארץ שמביאים את החדשות המעניינות של עולם הצפיה הגלובאלי, ואתה עושה כאן עבודה טובה נחוצה ותמיד מעניינת.
יישר כח!

אנונימי אמר/ה...

אחי כשתוכל תגיד לי איך היה הפיילוט
שווה או לא
תודה בנאדם X_X