יום שלישי, 8 ביוני 2010

חדשות סלב: האם נמצאה לינדזי לוהן הבאה ?


אני לא יודע עד כמה זו מחמאה אבל ככל הנראה שכוכבת ילדים נוספת עומדת להתחיל בשערוריות. זה התחיל עם בריטני ספירס, עבר ללינדזי לוהן אשר הפכה את נושא השערוריות לאומנות ועכשיו נדמה שנמצאה לה יורשת. מיילי סיירוס, עד לפני מספר חודשים הילדה הטובה ב"האנה מונטנה" אשר הפכה אותה למפורסמת, ממשיכה להסתבך, ונראה שהיא עושה זאת בכוונה. לאחר שבאחת ההופעות שלה היא שמה עמוד של חשפניות על הבמה ורקדה עליו (צריך לזכור שהיא בת 17), בהופעה שלה ביום שישי האחרון היא לקחה את זה צעד אחד קדימה כאשר במהלך ההופעה שלה נדמה היה שהיא מנשקת את אחת הרקדניות על פיה בכוחניות. שערה הסתיר את האקט האמיתי אבל זה לא מנע מהשערורייה לפרוץ שעות ספורות לאחר שזה קרה. הזמרת והשחקנית בתגובה הודיעה לכולם "קפצו לי" ואח"כ הוסיפה שהיא לא נישקה את הרקדנית אלא רק עשתה ב"כאילו". אני לא יודע למה כוכבות ילדים זקוקות לשינוי הגדול הזה. זכור לכם שגם הילארי דאף השתתפה בשלישיה בסדרה Gossip Girl ואף נישקה על שפתיה את גסיקה סזור (ונסה).

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כן לא סובל אותה.......................

ולגבי הילארי דאף כמי שמאוד אהב אותה
ב-ליזי מקגוויר ----> היא לא השתנתה בכלל נשארה
אהובה ------> נכון שהייתה את סצנת הנשיקה
אבל אפילו זה היה מתוך סדרה ולא בשביל פרובוקציה
לפחות לא בגדר הפרובוקציות שהכונפות שהזכרתה
עושות

היא נשארה חביבה ביותר ולא השתגעה כמו
השרמו**ת שהזכרתה למעלה

נקודת אור אחת היא לבריטני שלפחות היא התחילה מזמרת ונשארה כזאת -----> הם גם "שחקניות"
גם "זמרות" וגם חמורות

אז נראה שהבהרתי את הרעיון
אהההה והילארי גם הרבה יותר פצצצצה מהן

D1D1 אמר/ה...

כן, אני לא סובל את מיילי. אפשר לפתוח מועדון כזה: אני שונא את מיילי...
לגבי הילארי דאף, כבר אמרתי שהיא אחת האהוהות עלי והתפקיד שהיא עשתה ב"אחת שיודעת" העלה את רמת הסדרה ב 2 דרגות. ואגב, היא זמרת לא רעה בכלל, שני שירים שלה עד היום נמצאים בפלייליסט שלי.
לגבי בריטני, אני לא מסכים. בשיאה, אני מתכוון כשהיא הייתה בת 18, היא הייתה האישה הסקסית ביותר לפי דעתי, כיום (ואחרי 2 ילדים) ברור שהמצב שונה. אבל עדיין היא לא רעה בכלל, למרות השטויות שהיא עושה.
וכן, הילארי היא המועדפת שלי.