יום רביעי, 9 ביוני 2010

הבהרה: אין עדיין תאריך לחזרתה של צ'אק לעונה הרביעית !!!


לאחר שאתמול מישהו העלה את הרעיון שיש שמועה שהסדרה צ'אק אמורה לחזור לעונתה הרביעית ב 8 בספטמבר, בדקתי את השמועה ומתברר שהיא לא נכונה. ראשית, הסדרה לא יכולה לחזור ביום הזה משום שמדובר ביום רביעי והסדרה אמורה לחזור ביום שני. כמו כן, מקורות בתוך NBC אמרו שאין עדיין תאריכים לחזרת הסדרות בלוח החורף. דרך אגב, במידה ורשת NBC יחלו את שידורי החורף שלהם כבר בשבוע הראשון של חודש ספטמבר מדובר ברעיון טוב מאד, כי הם זקוקים לתקופת הרצה, אני הייתי ממליץ שיעלו עם העונה הבאה של צ'אק כבר ב 6 בספטמבר.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

D1D1 תודה תודה על היחס הרציני לכל תגובה ועל הבירורים במקורות שכנראה רק אתה יודע להגיע אליהם...בשביל זה אני כאן!
לגבי התאריך הזה, הוא מופיע על פרומו של THE EVENT שהרשת כבר התחילה להפיץ...אולי מכאן הטעות...אגב, העובדה שזה באמת לא יוצא יום שני אולי מצביעה על זה שהפרק הראשון של האיוונט ישודר לפני העונה?
אם כך אז זה לא טוב, כי כולנו מתים כבר לעונה הרביעית של צ'אק...

אגב, לא הצלחתי למצוא את נתוני הרייטינג של פרק סיום העונה הראשונה של JUSTIFIED הטובה לטעמי. אולי אתה תספר לנו מה אתה חושב על העונה הזו ואם לדעתך יחדשו לה עונה לאור הרייטינג?

D1D1 אמר/ה...

בפרומו הרשמי של NBC אין תאריך תחילת שידור. לפחות לא בזה שאני ראיתי. שלחו לי לינק לפרומו שצפיתם ואוכל לברר את מקור אי ההבנה.
בכל מקרה, אני לא חושב שהפרק של The Event ישודר לפני העונה, משום שכל החידוש של צ'אק נבע מהעובדה שרצו להשתמש בסדרה מוכרת כדי להריץ את הסדרות החדשות ולכן אם לא יעשו זאת בפרק הראשון אז בשביל מה לחדש את צ'אק ?