יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

פרסום: Dynasty חודשה, מה זה אומר לגבי The 100 ושאר הסדרות של רשת ה CW, אשר אמורות לעלות בחצי השני של העונה ?




רשת ה CW הודיעה בשבוע שעבר על הענקת עונה מלאה בת 22 פרקים לאופרת הסבון החדשה שלה: Dynasty. לאחר התחלה עלובה של 1.3 מיליון צופים ורק 0.3 נק' מדד, הסדרה לא הצליחה להתרומם  מאז ולכן מדובר בהפתעה לא קטנה שהרשת הביעה בה אמון והעניקה לה עונה מלאה למרות הכל. זאת, לאחר שבאותה נשימה היא ביטלה למעשה את הסדרה החדשה השנייה שלה Valor.

לאחר שהפסקנו לעודד את הפקת הסדרה Dynasty, צריך גם להביט טוב טוב על מה שההחלטה הזאת עושה לסדרות של הרשת, אשר אמורות לעלות בחצי השני של העונה. לרשת יש 5 סדרות שמחכות לעלות לאוויר: The 100, Black Lightning, Life Sentence, The Originals, iZombie. בשעה שקל להניח ש The Originals ו iZombie יכנסו בצורה חלוקה אל מועדי עליה בחודש מרץ או אפריל, הרי כפי שעשו בעונות קודמות, קשה לדמיין את השלש האחרות עושות זאת באותה קלות.

הוספת הפרקים ל Dynasty ואי הוספת פרקים נוספים ל Valor קובעת שקרוב לוודאי שיהיו רק שני משבצות שידור פנויותבחודש ינואר עבור הסדרות שאמורות לעלות בחצי השני ששל העונה. מועד השידור אחרי Supergirl, המשבצת אותה מאכלסת כרגע Valorת ומשבצת השידור ביום שישי אותה מאכלסת כרגע Crazy Ex Girlfriend. נשארנו עם סדרה חדשה שנותרת ללא משבצת שידור.

בשעה שנרצה להניח ש The 100 זוכה לקדימות הרי שקרוב לוודאי ש Black Lighning ו Life Sentence הן אלו שיקבלו את העדיפות, משום שמבחינה היסטוריצ רשת ה CW נכשלה בהשקת סדרות חדשות בחודשים מרץ או אפריל (ולראיה Containmentו The Mesengers). במידה ורשת ה CW מעוניינת להשיק את Black Lightning עם דרמת גיבורים אחרת מבוססת, הרי שמבחינה פוטנציאלית ברשת יכולים להמתין עד חודש מרץ בכדי ש Legends Of Tomorrow תסיים את עונתה המקוצרת.

בכל מקרה, מעריצי הסדרה The 100 ככל הנראה יצטרכו לחכות בסבלנות, משום שהסיכויים לחזרתה בחודש ינואר לא גבוהים.



הניתוח מבוסס על כתבה של לינדזי מקדנולד, כתבת התרבות האמריקאית

אין תגובות: