יום שני, 27 בנובמבר 2017

מבזק: 9 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 20 עד ה 26 בנובמבר 2017






העונה השלישית של The Magicians תעלה ברשת Syfy ב 10 בינואר 2018.

העונה השנייה של High Maintenance תעלה ב 19 בינואר 2018.

בסדרה Scorpion, שאנטל ואן סאנטן (בתמונה) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת כארוסה לשעבר של טובי, איימי ברקסטד, אשר עתה נשואה לאויב הגדול ביותר שלו, קווינסי ברקסטד. היא פגשה את טובי בלימודי הרפואה שלהם, אך ביטלה את האירוסין בשל ההימורים שלו, עדיין היא משפיעה עליו.

בסדר Designated Survivor, השחקן ברקין מייר ("פרנקלין ובאש") מגיע לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשךבתור טרי קירקמן, ההפך הגמור מאחיו הגדול, טום. טרי הוא הרבה יותר קליל ופחות מקובע, אך עדיין מצליח לנהל קריירה מכובדת ומצליחה בעולם הכספים. הוא לא היה בקשר עם טום זמן רב ולאחרונה הם התאחדו מחדש, בשעה שהוא הופך ליועץ חשוב עבור אחיו, במיוחד בכל מה שקשור לעניינים אישיים.

בסדרה Once Upon A Time, צ'אד רוק מצטרף לסדרה בתור קפטן קיד.

בסדרה Quantico, המוזיקאי אלן פאוול מצטרף לעונה השלישית כחלק מהקאסט הראשי בתור מייק מקיוג, אשר עובד במסווה בקבוצה צבאית המאמינה בעליונות הגזע הלבן ואשר מעורבת במתקפה ביולוגית.

הסדרה Law & Order:SUV תקדיש את פרק 19 של העונה הנוכחית לסיפורו של הארווי ויינשטיין, המפיק אשר הואשם בעשרות תלונות של פגיעות ותקיפות מיניות.

בסדרה Chicago Med, השחקנית ארדן צ'ו (Teen wolf) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בכדי לגלם את דמותה של אמילי, אחותו המאומצת של אית'ן צ'וי. היא גם חיית מסיבות ומהמרת חצי מקצוענית על ידי התקרבות לאנשים עשירים. מדובר בדמות שהיא בלתי צפויה, אך חביבה.

בסדרה Timeless, השחקן מייקל ראדי מגיע לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך כניקולאס קיינס, חייל אמריקאי במלחמת העולם הראשונה. ניקולאס נפגע בהפצצה ונלקח למרפאה, שם הוא מטופל על ידי אמה (אנני ורשינג) וקארול (סוזאנה תופסון) , אשר רוצות להציל את חייו. למרות שהוא נראה חסר אונים בתחילה, הוא רחוק מכך. הוא יופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה. 

אין תגובות: