יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

פרסום: 20 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (22 בנובמבר 2017)




רשת HBO מפתחת דרמה חדשה בשם Industry. הדרמה תעקוב אחר דור צעיר, אשר מנסה להשתלב במערכת הבנקאית וכיצד הם משתלבים לאור הקריסה במערכת הפיננסית של הבנקים בשנת 2008.



Apple החלה בהפקת סדרה חדשה בכיכובן של ריס וויתרספון וג'ניפר אניסטון. מדובר בהזמנה ישירות לסדרה של שתי עונות מראש. שם הדרמה הוא The Morning Show וסדרה זו תעסוק באנשים בתכנית הטלוויזיה אשר עוזרת לאנשים להתעורר בבקר.



"נטפליקס" אישרה הפקה של דרמה בת שמונה פרקים ל Babe. הדרמה תעקוב אחר חייהם של תלמידים בתיכון ברומא.

"נטפליקס" אישרה עשרה פרקים לסדרה חדשה בשם Messiah. הסדרה תספר את סיפורו תגובתו של העולם המודרני לאדם, אשר מופיע לראשונה במזרח התיכון וסוחף אחריו מאמינים בטענה שהוא המשיח. האם הוא נשלח מאלוקים או שהוא מתחזה מסוכן, אשר רוצה לגאול את העולם מהמצב הגאופוליטי שבו הוא נמצא ? הסיפור מסופר ממספר נקודת מבט, כולל מנקודת מבטו של סוכנת C.I.A צעירה, קצין שב"כ, מטיף לטיני ובתו מטקסס, פליט פלסטיני, המדיה ועוד...

"נטפליקס" אישרה עשרה פרקים לקומדיה חדשה בכיכובו של ג'וזף Rev Rum סימונס, אודות ראפר שהתכנית שלו להאט את הקצב משתנה כאשר אשתו ג'סטין (ג'סטין סימונס) מחליטה לנסות להגשים את חלומה.



Amazon אישרה הפקת דרמת גיבורים חדשה בשם The Boys. ההזמנה היא לשמונה פרקים. הדרמה תעסוק בקבוצה של גיבורי על, אשר ידועים בכינוי The Boys", אשר מטרתם הוא להפיל את גיבורי העל המושחתים והם מוכנים לעשות זאת בכל דרך אפשרית, גם מלוכלכת.

Amazon היא זו ש"הרימה את הכפפה" ואישרה הפקת סדרה על פי ספרי Lord Of The Ring. כמו כן, עוד לפני שההסדרה מתחילה בהפקה, ברשת כבר חושבים על ספין אוף עבורה אשר קדמו לאירועים בספרים.

Amazon מפתחת דרמה בשם Mercury 13. הסדרה מתרחשת בשנת 1961 בשעה ש NASA שולחת בפעם הראשונה אל החלל, קבוצה של נשים עוברות אימונים בכדי להפוך לאישה הראשונה שטסה לחלל, אך בסופו של דבר הפרויקט נזנח לעשרים שנה וזאת למרות שברה"מ שולחת אישה לחלל בפעם הראשונה ב 1963.




רשת Hulu מפתחת סדרת טלוויזיה על פי המשחק Hitman. הסיפור נסוב סביב הסוכן 47, מתנקש מובחר שיש לו עבר מיסתורי.

קאט דנינגס תככב בתפקיד הראשי בקומדיה בשם Dollface שרשת Hulu מפתחת בתור אישה צעירה, אשר לאחר שהחבר שלה זורק אותה היא צריכה להתחיל להתחבר שוב לנשים שהיו חברות שלה, אותן היא זנחה הצידה לפני כן.



רשת USA העניקה אישור לסדרה בשם American Rust על פי ספרו של פיליפ מייר. הדרמה תעסוק בעיירה קטנה בפנסילבניה ותתמקד בצמד גבריםת אשר מחוברים לעיירה באמצעות משפחה ומחויבות ואשר חולמים על חיים מעבר למה שיש להם ובעיקר מחוץ לעיירה.



רשת AMC מפתחת דרמה חדשה בשם The Little Drummer Girl על פי ספרו של ג'ון לה-קארה. השחקנית פלורנס פו תככב בתפקיד הראשי. עלילת הסדרה מתרחשת במזרח התיכון בשנות השבעים ומתמקדת בשחקנית צעירה, אשר נכנסת לעולם הריגול ולאחר שישראלים נוקמים בפלסטנים על פיצוץ מטען חבלה, היא מוצאת את עצמה מזדהה דווקא עם הצד הפלסטיני. עד אשר היא אמורה לבצע פיגוע התאבדות. האם תצליח ?



Starz רכשה את הזכויות ל Family Crimies. הדרמה תעסוק באישה לטינית צעירה אשר חייבת להמציא אותה מחדש בכדי להציל את משפחתה לאחר שהרשויות הפדרליות סוגרות את העסקים שלהם עם המאפיה המקסיקנית. היא לומדת מהר מאד לנווט בין בתוך העולם התחתון והיא מוצאת את עצמה ברשת של חוקים, יריבויות ופוליטיקה פנימית.



רשת FX מפתחת דרמה בשם Crimetown. הדרמה תעסוק בעולם התחתון ובשחיתויות בפרובידנס.

רשת FX מפתחת דרמה חדשה בשם Highway 59. הדרמה תעסוק בדארן מת'יוס, טקסס ריינג'ר אפרו-אמריקאי, אשר מודע לכך שלשלטון החוק במזרח טקסס יש חוקים משלו. הוא היה הראשון במשפחתו אשר הגיע למשהו בחייו. הוא נוסע בכביש המהיר 59 לעיירה לארק, מקום בו שני רציחות - עורך דין אפרו-אמריקאי משיקאגו ואישה לבנה מקומית - גורמים להפרה של השקט במקום. דארן חייב לפתור את הפרשה לפני שהמקום ייצא משליטה.



ב"דיסני" מפתחים סדרת טלוויזיה מהמותג של Star Wars. הידיעה מגיעה באותו יום בו שוחררה הידיעה על הפקת שלשה סרטים נוספים מהמותג של Star Wars שלא קשורים לסיפורו של לוק סקיווקר. כמו כן, מפתחים שם סדרה גם על פי הסרטים Monsters Inc ו High School Musical.

ג'ורג' קלוני יככב במיני סדרה חדשה בשם Catch 22 על פי ספרו של ג'וזף הלר ויגלם את דמותו של קולונל קאתרקאט. האירועים יתרחשו בזמן מלחמת העולם השנייה ותתאר את סיפורו של יוסראיין, תותחן של צבא ארה"ב, אשר זועם מאחר שאלף אנשים שלא פגש מעולם מנסים להרוג אותו, אבל הבעיה הגדולה שלו הם לא אויביו, אשר גורמים רק למספר המשימות שלו רק לגדול. אם יוסראיין יתעלם ממשימות קודמות שקיבל הוא יעמוד בפני מלכוד 22, תהליך בירוקרטי אשר קובע, שרק שמשוגעים יכולים להשתחרר מהצבא, המלכוד נובע מהמסקנה שחייל המבקש להשתחרר מהצבא בטענה שהוא מפחד מהסכנות הכרוכות בשירות, סביר להניח שהוא לא משוגע ולכן לא יזכה לשחרור.

אלן פייג' הצטרפה לקאסט של דרמת הקומיקס החדשה בפיתוח The Ambrella Acadmy מבית היוצר של "נטפליקס". הסדרה עוקבת אחר משפחה של גיבורי על בלתי מתפקדים בשעה שהם מנסים לפתור את תעלומת הרצחו של אביהם בשעה שהם מתחילים להתפרק בשל דעותיהם השונות. פייג' תגלם את דמותה של וניה, הכבשה השחורה במשפחה, היא חסרת בטחון, אלי בשל היותה ללא כוחות על (היחידה). בשל כך, היא נאבקת למצוא את מקומה בעולם.

איימי רוסום וסאם אסמיל חוברים יחדיו בכדי להפיק מיני סדרה בשם Angelyne. רוסום תככב כדמות הראשית הנושאת את שם הסדרה בתור האייקון, אשר שמה האמיתי התגלה כרנה גולדברג.

אווה לונגוריה מפתחת דרמה על פי הספר Lucky Boy. הספר סיפר את סיפורם של שתי אמהות מהגרות והקונפליקט ביניהן, אחת מהן היא דור ראשון והשנייה לא מתועדת, בשעה שהן רבות לאהוב ולהגן על אותו ילד אמריקאי. 

אין תגובות: