יום שלישי, 28 בנובמבר 2017

פרסום: 6 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (28 בנובמבר 2017)



רשת NBC מפתחת דרמה בשם J.S.I.D, אשר תעסוק ביחידת עילית של התובע המחוזי בלוס אנג'לס, אשר חוקרת ותובעת שופטים מוחתים, פוליטיקאים, שוטרים, עובדים ציבוריים ועורכי דין.

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה בשם American Alien. הדרמה תעסוק בדניס "די די" וסוני מנדוזה, אח ואחות מעיירה קטנה, אשר נאבקים לשמור על המשרות שלהם ובמקביל מתנדבים להגן על חייזרים חסרי אפשרויות מידי אנשיהם בטוסון, אריזונה.



רשת ABC מפתחת דרמה בשם Grand Hotel מבית היוצר של אווה לונגוריה. הדרמה תתרחש במלון על חופי מימאמי ותתמקד במשפחה, אשר בבעלותה העסקים, אנשי העובדים המנהלים את המקום וכך גם הסודות שהם מסתירים מתחת לחזות מרשימה. מדובר באופרת סבון.



רשת TNT מפתחת דרמה בשם East Of Jingletown אודות ארבע נשים אשר יוצרו חברות חזקה באמצעות בניהם וספורט. אנו נפגוש בהם בצמתי הדרכים שלהן והסדרה תבחן את החברות שלהן ואת חייהן האישיים באמצעות כל העליות והמורדות של חייהן.



הדמות של הארלי קווין מעולם הקומיקס של DC קיבלה הזמנה לסדרת אנימציה משלה בת 26 פרקים עבור הפלטפורמה הדיגיטלית של DC Digital Service כאשר Warner Bros. יתפעלו את הפלטפורמה כמו גם את Titans ו Young Justice.



רשת E! העניקה התחייבות לדרמה ל Juicy Stories. הדרמה תעסוק בשתי נשים בשנות העשרים לחייהן, אשר יצרו את "Juicy" קוטור והפכו 200$ לעסק של ביליוני דולרים ולחברות ארוכת שנים. מבוסס על חייהן של פמלה סקאיסט-לוי וגלה נאש טיילור. 

אין תגובות: