יום שלישי, 19 ביולי 2016

חדשות קולנוע: אז, מה חדש בגזרת הסרט Wonder Woman ?



"קומיקון" בסאן דיאגו נמצא ממש מעבר לפינה ובאולפנים מכינים פרזנטציות וטריילרים עבור המעריצים הרבים, אשר יפקדו את המקום בכדי לזכות בהצצה של הסרטים להם הם מצפים בשנים הקרובות. "וורנר ברוס" יביאו מספר פרזטציות מהסרטים הללו, כאשר אחד מהם, והבולט שבהם, אמור להיות Wonder Woman.

"וורנר ברוס" שחררו לאחרונה הצהרה אודות היקום שאותו הם השיקו בסרט "באטמן נגד סופרמן", היקום של DC Comics, ובהצהרה הזאת הם גם התייחסו ל Wonder Woman. בהצהרה הם שחררו את פרטי העלילה של הסרט שפאטי ג'נקינס עומדת מאחוריו:

"וונדרוומן תגיע לאקרנים בקיץ הבא, כאשר גל גדות תחזור כוונדר וומן בסרט האקשן האפי של הבימאית פאטי ג'נקינס. לפני שהיא הייתה וונדרוומן היא הייתה דיאנה, נסיכת האמזונות, אומנה להיות לוחמת גדולה. היא גדלה באי פרדייז, כאשר מטוס אמריקאי התרסק אל חופיו והעניק ליושביו את הסיפור אודות הקונפליקט אשר התרחש בעולם. דיאנה עוזבת את ביתה, כאשר היא משוכנעת שהיא יכולה לעצור את האיום החיצוני. בשעה שהיא נלחמת לצידם של בעלות הברית בכדי לעצור את המלחמה הגדולה, דיאנה תגלה את מלוא כוחותיה...ואת היעוד האמיתי שלה."

התקציר הגיוני מאחר והוא מגלה לנו כיצד הדמות של כריס פיין תוצג בסרט והוא מציג את המבנה לחלק הראשון של הסרט Wonder Woman מבלי למסור יותר מדי מידע. כמו כן, נראה יותר הגיוני ש"וורנר ברוס"ישחררו טריילר עבור הסרט ב"קומיקון" מאחר והסרט אמור לעלות לאקרנים בעוד פחות משנה והוא אמור להיות הסרט הבא ברשימה שלהם לאחר Suicide Squad. אך התקציר הוא לא פרט המידע היחיד שבאולפנים ניסו ל"טפטף" עבורנו.

מה שמעניין יותר לדעת הוא שגאוף ג'ונס ואלן היינברג רשומים ביחד כתסריטאים עבור הסרט. במקור, ג'ייסון פוצ'ס, אשר ברשימת הקרדיטים שלו ניתן למצוא את Ice Age: Continental Drift ו Pan נחשב לתסריטאי של הסרט, אך נדמה שזה לא המקרה. "וורנר ברוס" אפילו לא הזכירו את השם שלו ונכון לעכשיו אין לו קרדיט ב IMDB. היינברג הוא זה שהביא את הקונספט של Wonder Woman בעת צילומי "באטמן נגד סופרמן" ולכן זה לא מפתיע שהוא קיבל קרדיט. גאוף ג'ונס קודם לאחרונה לפקח על הפקת כל סרטי DC Comics בעולם המורחב של "וורנר ברוס", ולכן גם זה נראה הגיוני שהוא מעורב כל כך בפרויקט. לג'ונס והיינברג יש הצלחה גדולה יותר ברזומה שלהם מפוצ'ס, ולכן עד כמה שזה מפתיע לא מדובר בחדשות מפעימות.




אין תגובות: