יום ראשון, 10 ביולי 2016

חדשות קולנוע: אז, מה חדש בגזרת הסרט The Flash ?


בחודש שעבר, "וורנר ברוס" הביאו את הבמאי ריק פאמויווה בכדי לצלם את העיבוד הקולנועי ל The Flash. הפרויקט אמור היה לצאת לאקרנים ב 16 במרץ 2018, אך MGM ו"וורנר ברוס" שריינו במקום זאת את התאריך הנ"ל ליציאה לאקרנים של הריבוט לסרטי "טומב ריידר" ועדיין אין תאריך חדש ליציאה לאוויר. עזרא מילר כבר נעול כדמות הראשית מאחר וכבר הפציע ביקום ש DC Comics ו"וורנר ברוס" החלו ביצירתו באמצעות הסרט "באטמן נגד סופרמן" שיצא השנה לאקרנים, אך עדיין אין אפילו ליהוק אחד נוסף לסרט. בימים האחרונים נודע כי ישנן 3 מתמודדות עיקריות לתפקיד הנשי הראשי, ככל הנראה אייריס ווסט: קירסיי קלמונס (בתמונה האמצעית), ריטה אורה (בתמונה מצד ימין) ולוסי בוינטון.

קירסי כבר הופיעה בסרט שריק פאמויווה ביים (Dope בשנת 2015) ועושה רושם שהיא נמצאת במקום הראשון מבין השלש. אין עדיין אישור רשמי לכך מקרב האולפנים ולא ברור אם הם קיבלו כבר את ההחלטה הסופית בנידון. בכל מקרה, ההפקה אמורה לצאת לדרך, ככל הנראה, לקראת סוף השנה הנוכחית ולמרות שהם היו חייבים להביא את ריק פאמויווה בכדי שיחליף את סת' גרהם-סמית, אשר עזב את הפרויקט מסיבות קריאטיביות (חילוקי דעות עם האולפנים), ככל הנראה תחילת ההפקה תחל בזמן.

עזרא מילר יחזור, כאמור, כבארי אלן\"הפלאש" לאחר ההפצעה ב"באטמן נגד סופרמן". למרות שלא הודיעו על ליהוק נוסף, שמועות גורסות ש"סייבורג", בגילומו של ריי פישר ישתף פעולה עם בארי אלן. לפני מספר שבועות דיווחתי שבאולפנים מלהקים לסרט את הדמויות: אייריס ווסט, איבורד ת'ון, פרד שיירה, לן סנארט וג'יי גאריק, אך לא ברור באם הם החלו באופן מעשי ללהק את הדמויות.

הסרט "הפלאש" יקרום עור וגידים לאחר שעזרא מילר יסיים את השתתפותו ב"ליגת הצדק 1" בבימויו של זאק שניידר, אשר אמור לצאת לאקרנים ב 17 בנובמבר 2017 ועתה נמצא בשלבי הפקה. הסיפור של הסרט "ליגת הצדק 1" ימשיך אל הסרט "הפלאש" ואל "אקוומן" (27 ביולי 2018) לפני שהסרט "ליגת הצדק 2" ייצא לאקרנים ב 14 יוני 2019.

קירסי קלמונס ביצעה את ההופעה הראשונה שלה כשחקנית בסרט באורך מלא בסרט Dope בקיץ שעבר, וזאת לאחר שהופיעה במספר פרקים של הסדרות Shake It Up ו Austin & Ally. היא גם הופיעה בסדרה Extant של רשת CBS וב Transparent של "אמזון", וכן ב New Girl של רשת FOX. בקולנוע היא הופיעה לאחרונה בסרט "שכנים 2" והיא גם תופיע בריבוט ל Flatliners.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפרסום, כמו שזה נראה הסרט הולך באותו כיוון של כל סרטי DC - לא טוב ומבולגן.

נ.ב. התמונות שבחרת לשים של השחקניות - לא הכי טובות שלהן...