יום שני, 4 ביולי 2016

מבזק: 20 חדשות, אשר בלטו בין ה 27 ביוני ל 3 ביולי 2016



1. הסדרה Baby Daddy חודשה על ידי FreeForm לעונה שישית.

2. הסדרה Preacher חודשה לעונה שנייה בת 13 פרקים על ידי רשת AMC. 

3. הסדרה 12Monkeys חודשה לעונה שלישית ואחרונה בת עשרה פרקים על ידי רשת Syfy.

4. העונה השלישית של Halt & Catch Fire תעלה בפרק כפול ב 23 באוגוסט 2016.

5. החצי השני של העונה השנייה של הסדרה Fear The Walking Dead יעלה החל מה 21 באוגוסט 2016.

6. הסדרה החדשה של Syfy, הכוונה היא ל Van Helsing, תעלה ב 23 בספטמבר 2016. כזכור, הסדרה תתמקד בונסה הלסינג, בת לשושלת ארוכה של המשפחה המפורסמת, אשר קמה לתחייה בעולם שבו ערפדים שולטים, כאשר היא מגלה שהיא יכולה לשלוט בהם, ונסה צריכה להצעיד את מה שנשאר מהאנושות נגד הערפדים. 

7. רשת "נטפליקס" אישרה הפקת ריבוט לסדרה Lost In Space. העונה הראשונה אמורה להכיל 10 פרקים. הסדרה תעסוק, כמו הסדרה המקורית, במשפחת רובינסון, אשר צריכה להתאחד עקב משבר גדול, הם רחוקים שנות אור מהיעד שלהם, הם צריכים להיאבק בסביבה חייזרית ובשדים האישיים שלהם. 

8. בסדרה Midnight, Texas השחקן ג'ייסון לואיס מצטרף לקאסט הראשי של הסדרה בתור ג'ו סטרונג, אמן קעקועים עם מצפון גדול, אשר חי עם הבעל והכלב שלו. יש לו כוח של מלאך. 

9. רשת USA אישרה הפקת פיילוט חדש. מדובר בסדרה Damantion, אשר תתרחש בשנות השלושים של המאה העשרים ותתמקד במאבקים של התקופה: מודרניות לעומת דת, עשירים לעומת עניים, שרלטנים ונביאים ועוד...הפיילוט יתמקד בסת' דבנפורט, מטיף של עיירה קטנה, אשר מעוניין להגדיל את קהילת המאמינים שלו, הוא לא מודע שטייקון שכר אדם בשם קרלי טרנר בכדי לסכל את מאמציו בכל הדרכים האפשריות. השניים גם חולקים סוד משותף מעברם. 

10. בסדרה The Royals, השחקן ג'ולס נייט יפציע כשחקן אורח מתמשך בעונה השלישית של הסדרה כספנסר, לורד צ'מברליין החדש. 

11. בסדרה Arrow, טיילור ריטר יפציע כשחקן אורח מתמשך בעונה החמישית של הסדרה כבלש מאלון, תוספת חדשה למשטרה לאחר שקפטן לאנס עזב את המשטרה בעונה שעברה. גם קרלי פופ תפציע כשחקנית אורחת מתמשכת בתור סוזן וויליאמס, עיתונאית מעיר סמוכה, אשר מגיעה לעיר של אוליבר בכדי לייצר לעצמה שם גדול והיא שמה למטרה את אוליבר קווין. בחוברות הקומיקס וויליאמס הייתה נשואה לג'ים ג'ורדן, האח הקטן של האל ג'ורדן, הלא הוא "גרין לנטרן".  

12. בסדרה Shameless, השחקן טייט אלינגטון (Quantico) יגיע לעונה השביעית של הסדרה כשחקן אורח מתמשך בתור צ'אד, עובד של החברה אשר בבעלותה "המאפים של פטסי". 

13. בסדרה American Crime, השחקנית פליסיטי הופמן תגיע גם לעונה השלישית של הסדרה. 

14. בסדרה Alice Grace, הפרויקט המשותף (מיני סדרה בת שישה פרקים) לרשת "נטפליקס" ו CBC, השחקנית שרה גורדון תפציע בדמות הראשית כגרייס מארקס, אודות הפושעת שהורשעה ברצח (ביחד עם ג'יימס מקדרמורט) המעביד שלה, תומאס קיניר ואם הבית, ננסי מונטגומרי בשנת 1843. לאחר 30 שנה בכלא היא זוכתה. עד היום לא ברור באם היא אכן הייתה מעורבת ברצח או רק השתתפה בו בחוסר רצון. 

15. בסדרה American Gothic, השחקנית בת'אני ג'וי לנז (One Tree Hill) מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאפריל, אחות במכון גמילה, אשר מתחברת לאחד מבני המשפחה.

16. רשת NBC האריכה את הזכויות על הקאסט של הסדרה Cruel Intentions. כזכור, בעונת הפיילוטים האחרונה הפיילוט לא אושר לסדרה, אך ברשת הביעו בו עניין עבור שידור בעונת הקיץ. המגעים בין הרשת להפקה נמשכים בכדי להגיע להסדר.

17. בסדרה The Flash, השחקן טום פלטון ("הארי פוטר") מגיע לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור ג'וליאן דורן, חלק מהמחלקה לזיהוי פלילי של המשטרה, אשר חושד שבארי אלן מסתיר סוד גדול.

18. בסדרה Ray Donovan, השחקנית טארה באק ("דם אמיתי", בתמונה) לוהקה לתפקיד אורחת מתמשך בעונה הרביעית של הסדרה כשוטרת מקוף.

19. בסדרה Younger, השחקנית אינדיאה דה ביופורט (Blood & Oil), מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כראדה, אישה הודית אשר מתחילה לצאת עם צ'ארלס.

20. בסדרה Code Black, השחקנים נואה גריי קאסיי (Heroes), אמילי טיירה (Flesh & Bone) ונאפסה וויליאמס (One Life To live) מצטרפים לעונה השנייה בתפקידי אורח מתמשכים. נואה יגלם את דמותו של אליוט האן, רופא צעיר שהצליח בלימודיו אך פחות בפרקטיקה. טיירה תגלם את דמותה של ד"ר נואה קין, רופאה בעלת חכמת רחוב שהצליחה מאד באונירסיטת קליפורניה, למרות העובדה שגדלה בשכונה גרועה, היא לא מבזבזת את זמנה על דברים אלמנטריים. וויליאמס תגלם את דמותה של שארלוט פייל, אשר הייתה מפורסמת בתור ילדה כשחקנית קולנוע ועזבה את המקצוע בכדי להפוך לרופאה ועתה היא חוזרת ללוס אנג'לס ועתה היא מתמחה. 

2 תגובות:

BlackEyes אמר/ה...

היי D1D1
רציתי לשאול אותך מה אתה חושב על הסדקה Silicon Valley?

ניסיתי לראות,לא הבנתי מה היא,קומדיה,דרמה,הרפתקה,איזה ז'אנר?

השתעממתי אחר 3 פרקים,קציתי לדעת מה אתה חושב.

שבוע טוב D:

D1D1 אמר/ה...

החזקתי מעמד בדיוק חמישה פרקים בעונה הראשונה ואז זנחתי אותה. נראתה לי קשקוש אחד גדול שלא שווה להשקיע בה. באמת לא מובן לי כיצד היא מצליחה בנתוני הרייטינג. אולי האמריקאים אוהבים משהו שאני לא.