יום שני, 25 ביולי 2016

מבזק: 44 חדשות, אשר בלטו בתאריכים 18 עד 24 ביולי 2016



1. רשת Starz חידשה את הסדרה Power לשתי עונות נוספות (4 ו 5).

2. הסדרה Daredevil חודשה לעונה שלישית על ידי רשת "נטפליקס".

3. עליית הסדרה Shooter תידחה לעונת החורף. בשל אירועי ירי השוטרים בארה"ב החליטו ברשת USA לדחות את עליית הסדרה מאחר וכבר בפרק הפתיחה מתרחש אירוע ירי על ידי צלף.

4. העונה השלישית של From Dust Till Dawn תעלה בימי שלישי החל מה 6 בספטמבר 2016.

5. העונה השלישית של הסדרה The Royals תעלה בדצמבר 2016.

6. העונה הרביעית של הסדרה Black Sails תהיה גם האחרונה שלה.

7. העונה השישית של הסדרה Teen Wolf תהיה גם האחרונה שלה והיא תעלה ב 15 בנובמבר 2016.

8. העונה החמישית של Bates Motel תהיה העונה האחרונה שלה.

9. הסדרה BoJack Horseman חודשה לעונה רביעית.

10. הסדרה Wynonna Earp חודשה לעונה שנייה על ידי רשת Syfy. העונה השנייה תהיה קצרה יותר ותכיל 10 פרקים בלבד ולא 13 כפי שהעונה הראשונה הכילה.

11. העונה השמינית של The Vampire Diaries תהיה האחרונה שלה ותורכב מ 16 פרקים בסך הכל.

12. העונה השביעית של The Walknig Dead תעלה ב 23 באוקטובר 2016. החצי השני של העונה יעלה בחודש פברואר 2017.

13. השחקנית קייט קאסידי (לוראל לאנס בסדרה Arrow) קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי בכל סדרות ה DC Comics של רשת ה CW.

14. רשת CBS העניקה התחיבות לפיילוט לדרמה בשם Hunch. הסדרה תעקוב אחר בלש במשטרת לוס אנג'לס, אשר חובר לסלבס משוגעת, שהיא גם אשתו לשעבר והשניים פותרים פרשיות.

15. רשת USA מפתחת את הסדרה Muscle Beach אותה יפיק דוויין ג'ונסון. הסדרה תתרחש במכון כושר מפורסם בשנות השמונים, "וניס ביץ'", שם אנשים רוצים לנפח את השרירים שלהם ולהפוך לאגדות בכל מחיר. 

16. בסדרה Crazy Ex Girlfriend, השחקן פארווש צ'ינה יגיע לעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כסאניל, אב חד הורי אשר מתחבר לפאולה והשניים מגלים שהשאיפות והיעדים שלהם דומים.

17. בסדרה Reign, השחקן אדם כרוסדל (Eastenders) מגיע לעונה הרביעית לשלשה פרקים כבות'וול, הבעל השלישי של מרי. הוא אדם נאמן ומאוהב עד מעל לראש במרי.

18. בסדרה The Catch, השחקן טי אר נייט יגיע לסדרה כשחקן אורח. פרטים על התפקיד אותו הוא אמור לגלם עדיין לא ידועים.

19. בסדרה Quantico, השחקנית טרייסי איפקור (The Originals) ודייב לים (Criminal Minds) מצטרפים לעונה השנייה של הסדרה. איפקור תגלם את דמותה של לידיה בייטס, אקטוארית מצליחה שיודעת לתמרן אנשים. לים יגלם את דמותו של סבסטיאן צ'ן, סוכן עתידי אשר מפוקס מאד במטרותיו.

20. בסדרה Gotham, השחקן בנדיקט סמואל (The Walking Dead) מגיע לעונה השלישית של הסדרה כג'רביס טק, אשר ידוע גם ככובען המטורף. טק הוא מהפנט מוכשר על גבול המשוגע. הוא מגיע לגותהאם בכדי למצוא את אחותו, אליס, אישה צעירה אשר נעלמה בעיר לפני מספר שנים.

21. בסדרה Empire, השחקן טיי דיגס (Murder In The First) מגיע לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כאנג'לו דובויס, חבר מועצה ממשפחה מכובדת מניו יורק. כמו כן, קיד קודי מצטרף לסדרה בתור ראפר בשם גראהם, מוזיקאי עצמאי, יריב להאקים, כאשר היריבות באולפנים גולשת גם לרומנטיקה בשעה שגרהאם מתחיל לצאת עם טיאנה, האקסית של האקים. שחקנים נוספים שמגיעים לסדרה הם אגי'ונה אלכסוס וג'רמי קארבר, אשר יגלמו בפלשבקים את הגרסה הצעירה של לושיוס וקוקי. כמו כן, אזרי ווקר יגלם את דמותו של זי, ילד חנון בן 16 ובעל כשרון להיות ראפר. הוא מתלבט בין לימודים באוניברסיטה יוקרתית לעתיד ועתיד באימפריה של לושיוס.

22. בסדרה How To Get Away With Murder, השחקנית לונה ולז (קפטן לגוורטה בסדרה "דקסטר") מגיעה לסדרה בעונתה השלישית כשחקנית אורחת מתמשכת. היא תגלם את נשיאת אוניברסיטת מידלטון, המקום בו אנליס עובדת כפרופסור.

23. בסדרה Lucifer, השחקנית טרישיה הלפר קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה של הסדרה כאימו של לוציפר.

24. בסדרה Chicago P.D, השחקנית לי גון לי (Quantico, בתמונה) מצטרפת לסדרה לשלשה פרקים ככג'ולי טיי, השותפה החדשה של בורג'ס.

25. בסדרה Supergirl, השחקן כריס ווד (Containment) מצטרף לסדרה כחלק מהראסט הראשי. אין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם.

26. בסדרה The Vampire Diaries, אליסון סקאגליוטי (Stitchers) מגיעה לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כג'ורג'י, מתמחה בנושא העל טבעי שיש לה "שדים" בעברה. שחקנית נוספת, אשר מצטרפת לעונה השמינית הינה נטאלי קלי (UnREAL, Body Of Proof).

27. בסדרה Code Black, קמרון מנהיים, אריק רוברטס ואלכסנדר גריי יפיעו בתפקיד אורח בעונה השנייה של הסדרה. מנהיים תגלם  את דמותה של אליסון, אשתו הרגשנית של נהג משאית אשר נפצע בתאונה מחרידה. רוברטס יגלם את דמותו של וינס סאבטי, אביו של מארלו, אשר מנסה לתחמן את בנו. גריי היא שחקנית טרנסג'נדר, אשר תגלם את דמותה של בת', אישה טרנסג'נדר, כאשר כאבי בטן מוליכים אותה לחדר המיון, היא נאלצת להתמודד עם שדים מעברה.

28. בסדרה Black-Ish, השחקן דוד דיגס מגיע לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך ג'והאן, אחיו של ג'ונסון.

29. בסדרה Once Upon A Time, השחקנית ג'סי צ'ארם (סינדרלה) חוזרת לסדרה לפרק השלישי של עונתה השישית. מתברר שיש לדמות הזאת קשר לארץ הסיפורים שלא סופרו. כמו כן, פרק זה יחקור את הקשר הראשוני שבין שלגייה וסינדרלה. שחקן נוסף אשר מגיע לסדרה הינו קרייג הורנר (LegendOf The Seeper) כרוזן ממונטה כריסטו, מצטרפים נוספים: קארן דיוויד ("גאלאבנט") כג'סמין, עודד פאהר כג'פאר ודניס אקדניז (גרייסלנד") כאלאדין.

30. בסדרה Teen Wolf, השחקן קודי כריסיטאן (תיאו) יחזור לעונה השישית של הסדרה.

31. בסדרה Criminal Minds, השחקנית פייג' ברוסטר תחזור לעונה ה 12 של הסדרה במספר רב של פרקים כשחקנית אורחת מתמשכת. היא תחזור לגלם את דמותה של אמילי פרינטס.

32. בסדרה Great News, השחקנית ניקול ריצ'י מגיעה לקומדיה החדשה של רשת NBC. היא תחליף את השחקנית קימרה לואיס דיוויס בתור פורשיה. כזכור, הסדרה עוסקת באם אשר מתמחה בחברה של בתה. פורשיה היא מנחה בתכנית החדשות The Breakdown.

33. השחקן זאק ליווי ("צ'אק") יככב במיני סדרה Alice Grace של "נטפליקס". הסדרה, כזכור, עוקבת אחר הרשעתה של אליס גרייס (שרה גורדון) ברצח מעסיקה ועוזרת הבית שלו. אין עדיין פרטים על התפקיד אותו יגלם.

34. בסדרה Sleepy Hollow, השחקנית ג'נינה גוונאקר (True Blood) תככב כדמות הנשית הראשית בעונה הרביעית של הסדרה. היא תגלם את דמותה של סוכנת חשאית, אשר תעבוד בצמוד לאיכבוד קריין.

35. בסדרה Bates Motel, הזמרת ריהנה תגיע כשחקנית אורחת בדמות הדמות הידועה מריון קארנל.

36. בסדרה Amerian Gods, השחקנית קריסטין צ'נוות (Glee) לוהקה לתפקיד איסטר. בעבר היא הייתה ידועה כאלה אוסטארה, אלת האביב.

37. בסדרה The 100, השחקן זאק מקגאוון (רואן) קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה הרביעית של הסדרה. כמו כן, אדינה פורטר (אדירה) סיכמה לחזור לעונה הרביעית, אך לא לכל העונה.

38. בסדרה The Big Bang Theory, השחקנית קייטי סיגל ("נשואים פלוס", "ילדי האנרכיה") לוהקה לתפקיד אמה של פני. ג'ק מקברייד לוהק לתפקיד אחיה של פני.

39. בסדרה Scream Queens, השחקן קולטון היינס (Arrow) יפציע כשחקן אורח בעונה השנייה של הסדרה. אין עדיין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם.

40. בסדרה The Flash, הדמות של פליסטי סמוק (Arrow) תפציע בהופעת אורחת בפרק השני של העונה השלישית. כמו כן, שני הרעים הגדולים בעונה השלישית יהיו שוב אחד מהרצים המהירים וכן ד"ר אלכימאי.

41. בסדרה Arrow, הדמות הרעה הראשית בעונה החמישית תהיה של פרומיתיאוס, אך לא מדובר באויב מתוך חוברות הקומיקס של "ליגת הצדק". כמו כן, ג'ו דינקול (Blindspot) יפציע בעונה החמישית כשחקן אורח מתמשך כרורי רייגן, בחוברות הקומיקס מדובר בלוחם צדק מיסתורי אשר לקח לעצמו את השם ראגמן. בסדרה הוא זה עתה עבר טראומה והוא מגיע לסטאר סיטי ודרכיו מצטלבות עם ה"חץ הירוק".

42. בסדרה Blindspot, השחקנים לוק מיטשל ("ש.י.ל.ד.") ומישל הרד מגיעים לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. הדמות של מיטשל תיקרא רומן. אין עדיין מידע על הדמות של הרד. הם אמורים לשפוך אור על עברה של הדמות של ג'יימי אלכסנדר. משום שהם חלק מהארגון המיסתורי ששלח את ג'יין ל F.B.I.

43. בסדרה Hawaii Five-O, השחקנית קלייר פרולאני (NCIS: LA) מגיעה לסדרה בעונתה השביעית בתפקיד אורחת מתמשך כאלישיה בראון, פרופיילרית אשר עובדת עם היחידה בכדי לתפוס רוצח סדרתי. היא תופיע לראשונה בפרק השני של העונה.

44. בסדרה Supernatural, השחקן\זמר ריק ספרינגפילד יגלם את הכלי האנושי שדרכו לוציפר יוצג בעונה ה 12 של הסדרה. 

3 תגובות:

BlackEyes אמר/ה...

היי.
ראיתי שרשמת שהעונה הרביעית של black sails תיהיה האחרונה שלה.
אתה יודע אולי במקרה מה הסיבה לכך?
האם זה נעוץ ברייטינגד שהיא מקבלת או בגלל שהסיפור אמור להיגמר?
המשך שבוע מצוין!!!

D1D1 אמר/ה...

הבנתי שמבחינה קריאטיבית הם הגיעו למיצוי ולכן החליטו לסיים את הסדרה Black Sails.

אנונימי אמר/ה...

קייטי סיגל ליהוק פצצה למפץ.

הדמות של לורל לאנס מתה בעונה האחרונה אז איך בדיוק היא הפכה לחלק מהקאסט הראשי בכל הסדרות של המותג? אני מאוד מקווה שלא יחיו אותה... היא בלתי נסבלת.