יום שבת, 12 במרץ 2016

פרסום: רשת ה CW במהלך מדהים



זה עדיין לא קרה. רשת ה CW הודיעה לפני פחות מיממה, כי היא מחדשת את כל הסדרות שלה לעונה נוספת ! כן, אתם קוראים נכון את מה שכתבתי. הרשת לא ביטלה אפילו סדרה אחת ! 

מדובר ב:

Crazy Ex Girlfriend - עונה 2
Jane The Virgin - עונה 3
The Flash - עונה 3
iZombie - עונה 3
Arrow - עונה 5
Supernatural - עונה 12
Legends Of Tommarow - עונה 2
The 100 - עונה 4
The Vampire Dairies - עונה 8
The Originals - עונה 4
Reign - עונה 4

לצעד הנ"ל של הרשת יש מספר סיבות אפשריות. סיבה ראשונה היא, שברשת רואים את הפיילוטים שיש להם העונה והם לא חושבים שיש להם יותר מלהיט אחד אופציונלי, או אפילו פחות מכך. העובדה שהרשת אישרה חמישה פיילוטים בלבד (הקומדיה לא נחשבת בשלב הזה) יכולה ללמד על כך. קשה לראות כיצד הרשת מאשרת יותר משתיים או לכל היותר שלש סדרות חדשות. את התשובה לכך נצטרך לקבל רק בעוד כחודשיים, כאשר הרשת תפרסם את הלוח החדש שלה. 

סיבה שנייה היא, שהיות וברשת מבטלים את הסדרה Beauty & The Beast בתום עונת הקיץ ברשת זקוקים לסדרות לעונה זו וסביר מאד להניח שאחת או שתיים מהסדרות שחודשו ינועו אל עבר חודשי הקיץ, כאשר העדיפות לכך תהיה לסדרה Reign, כאשר סדרות הערפדים אמורות להישאר בערב יום שישי באופן קבוע בשנה הבאה (במיוחד לאחר שהטופ מודל הבאה בוטלה). 

סיבה שלישית, היות וברשת עדיין לא הודיעו על מספר הפרקים שכל אחת מהסדרות קיבלה אזי חלקן אמורות לקבל הזמנה לחצי עונות או אולי פחות מכך, כאשר המועמדות לכך הן: The 100, iZombie, Crazy Ex Girlfriend, Reign ו Legends Of Tommarow. 

סיבה רביעית, כל התשובות נכונות, או ואריציה של חלקן...

תגובה 1:

Gilad אמר/ה...

Crazy Ex Girlfriend- מפתיע שהיא עוד שורדת. כנראה בגלל זכיית השחקנית הראשית בגלובוס הזהב.
סדרה נהדרת שממעיטים בערכה- מומלצת בחום לאוהבי מיוזיקלס והומור.