יום שלישי, 29 בספטמבר 2015

13 חדשות קולנוע




1. למרות שהסרט הראשון עוד לא הגיע לאקרנים החלו כבר דיבורים על סרט המשך ל Deadpool.

2. למרות שהסרט הראשון היה כישלון עדיין יש דיבורים על הפקת סרט שני בריבוט ל"ארבעת המופלאים". הדיבורים עדיין ברמה של תכנית מעורפלת. מצד שני, קייט מארה, כוכבת הסרט הראשון טוענת, שלא נראה שהפרויקט הזה ייצא לפועל.

3. רייצ'ל מקאדמס לוהקה לתפקיד הנשי הראשי בסרט הקומיקס "ד"ר סטריינג'". 

4. ב DC Comics מעוניינים בשון בין ואווה גרין לתפקידי הנבלים לסרט של Wonder Woman. בין לתפקיד של ארס, אל המלחמה וגרין לתפקיד של סירסה המכשפת.

5. קיימים דיבורים על כך שב"מאורוול" מעוניינים ברבקה פרגוסון ("משימה בלתי אפשרית 5") לתפקיד קפטן מארוול.

6. בצעד כמעט בלתי אפשרי הודיע דיוויד בקהאם, שחקן הכדורגל, כי הוא חושב להציג את עצמו כמועמד לתפקיד ג'יימס בונד הבא. שם אחר שמוזכר לתפקיד הוא יו ג'קמן. מערבולת השמות החלה בעקבות הצהרתו של דניאל קרייג שהוא לא ראה את עצמו ממשיך לככב בסדרת הסרטים לזמן כה רב.

7. השחקנית לי סיידוקס ("ספקטרה")[בתמונה] קיבלה הצעה לתפקיד הנשי הראשי לסרט "גאמביט", הספין אוף של סרטי "אקס-מן". רבקה פרגוסון, אשר נחשבה כמועמדת לתפקיד הסירה את מועמדותה לתפקיד.

8. השמועות גורסות שבסרט ההמשך ל Man Of Steel יופיעו הדמויות ברניאק, ביזארו וסופרגירל.

9. מתוכנן קרוסאובר בין הסרטים הבאים: Deadpool, Gambit ו X-Men.

10. גל גדות גילתה כי לפני שקיבלה את התפקיד של Wonder Woman, הוצע לה תפקיד נשי ראשי בסרט Man Of Steel 2. לפעמים משתלם לחכות, לא ?

11. השמועה גורסת שמתוכנן סרט נוסף בעולם של ה DC Comics אשר יתמקד בדמויות של Blue Beetle ו Boster Gold. אותן שמועות טוענות שגרג ברלטיני יביים את הסרט.

12. מייקל ביי טוען שהוא עדיין לא סגור על ביום הסרט החמישי בסדרת סרטי "רובוטריקים", אשר קורם עור וגידים בימים אלו ויצולם במהלך שנת 2016. זה עדיין לא אומר שהוא לא יהיה חלק מהפרויקט, אבל נכון לעכשיו הוא לא נעול בחוזה לפרויקט, זה הכל. האם נזכה לראות חזון של מישהו אחר אחרי 4 סרטים בסדרה ?

13. אליזבת בנקס נחשבת לאחת מהמבוקשות לתפקיד בימאית לריבוט של המותג Charlie's Angels. על פי הדיווחים בנקס במצב של מומ"מ עם סוני לתפקיד. נצטרך להמתין לידיעות נוספות בנושא. 

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

התבלבלת ב-4-5 בין Marvel ל-DC Comics, נראה לי.

D1D1 אמר/ה...

תודה על התיקון. 4 אכן תוקן, 5 נשאר על כנו.

אנונימי אמר/ה...

בקהאם דווקא אמר שהוא לא מעוניין בתפקיד ושהוא לא מחשיב עצמו כשחקן. הוא ישאיר את המלאכה לאלה שיודעים לשחק.