יום שלישי, 19 במאי 2015

7 חדשות קולנוע



1. לאחר כל כך הרבה שנים (הסרט הראשון יצא בשנת 2000 והשני ב 2003) החלו לעבוד על הסרט "שנחאי 3" בכיכובם של ג'קי צ'אן ואואן ווילסון. שני הכוכבים חתמו על החוזים להשתתפות בסרט. באולפני MGM מחפשים תסריטאי לסרט ואין כרגע תאריך יציאה לסרט. בימים אלו צ'אן עובד על הסרט "ילד הקארטה 2". את אואן ווילסון נראה ב"זולנדר 2" בתחילת שנת 2016.

2.  קייט בקינסייל חוזרת לסרט החמישי בסדרת סרטי "מלחמות האופל" כערפדית סלנה (בתמונה). גם תיאו ג'יימס יחזור לסרט זה.

3. מת'יו מקונהי נמצא בפני החלטה קשה: עליו להחליט לאיזה עולם קומיקס הוא מעוניין להיכנס, של "מארוול" או זה של DC Comics. שניהם מחזרים אחריו במרץ בכדי שיגיע לחתום אצלם. לטענת השחקן, הוא החל בדיבורים עם שני הצדדים, אך עד עתה הוא לא הגיע לסיכום.

4. יו ג'קמן אישר בראיון עימו כי הסרט "וולברין 3" יהיה סרט ה X-Man האחרון שלו.

5. בסרט "קפטן אמריקה 3" יוצג פול ראד כ"אנט-מן" כבעיטת פתיחה לקראת הסרט The Avengers, אשר יעלה בשנת 2016. שחקנית נוספת אשר תחזור לסרט זה הינה אמילי ואן קאמפ (Revenge) כסוכנת 13.

6. נכון לעכשיו עצרו את הפקת הסרט "השוטר מבברלי הילס 4" בכיכובו של אדי מרפי, אשר היה אמור לצאת ב 25 במרץ 2016. הסרט עדיין אמור לצאת לפועל, אך אין עתה תאריך יציאה רשמי.

7. בשנה שעברה (2014) דלפו אימיילים מ Sony. אחד מהאימיילים היה של אייק פרלמטר, היו"ר של "מארוול" למייק לינטון, היו"ר של Sony, ובו הוא טען שהוא לא מעוניין להפיק סרט קומיקס ובו גיבורה בתפקיד הנשי. הסיבה ? הם בדרך כלל מתבררים ככישלון והוא מצביע על 3 דוגמאות: "אלקטרה" בכיכובה של ג'ניפר גארדנר, "קאטוומן" בכיכובן של האלי ברי ושרון סטון ו"סופרגירל" בכיכובה של הלן סלייטר. זו יכולה להיות אחת הסיבות לכך שלא מופק סרט על "האלמנה השחורה" וזאת למרות הפופולאריות העולה של סקארלט ג'והנסון. למרות זאת, באולפנים עובדים בימים אלו על הסרט "קפטן מארוול". מי יודע, אולי אייק שינה את דעתו.

4 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

כל שורה יותר טובה מהשנייה

אבל השוטר מבברלי הילס האחרון יצא מלפני 21 שנה
מקווה שיהיה לו טעם חדש-ישן

תודה רבה
ובוקר נפלא

Unknown אמר/ה...

יש לך טעות קטנה בהערה 5 - הסרט של אני מן יוצא בקיץ, למלחמת האזרחים יוצא במאי בשנה הבאה. לכן הוא יופיעו עוד לפני מלחמת האזרחים

D1D1 אמר/ה...

תוקן.

אנונימי אמר/ה...

לגבי סעיף 1 - למה זה טוב?
מישהו באמת צריך את הסרט הזה?

לגבי סעיף 7 - אני זוכרת שלאחר שחרור סרט הנוקמים הראשון, אמרו שירדו מלהפיק סרט לאלמנה השחורה כי ג'והנסון מאוד עסוקה וגם בגלל שהאולפנים חושבים שהדמות של האלמנה השחורה לא מספיק מפורסמת בעולם בשביל למשוך מספיק קהל שיצדיק סרט רק עליה.