יום ראשון, 31 במאי 2015

מבזק: 12 ידיעות (31.05.15)



1. סדרת גיבורים חדשה בדרך. Universal TV החליטו להפוך את הקומיקס The Wicked + The Divine לסדרת טלוויזיה. מדובר בחבורת גיבורים בעלי כוחות אשר נקראים The Pantheon. נכון לעכשיו, לא ברור לאן הפרויקט יגיע בסופו של דבר.

2. בסדרה Castle, השחקנית פני ג'ונסון גראלד, אשר גילמה את תפקיד הקפטן ויקטוריה גייטס, לא תשוב לסדרה בעונתה השמינית. הסיבה ? קיצוצים בתקציב (למרות שבהפקה טוענים שמדובר בהחלטות קריאטיביות).

3. הסדרה Oil של רשת ABC, אשר תשודר בערב יום ראשון החל מחודש ספטמבר 2015, שינתה את שמה ל Blood & Oil.

4. העונה השנייה של הסדרה Empire תעלה ברשת FOX ב 23 בספטמבר 2015.

5. רשת NBC הזמינה סדרה חדש בת 10 פרקים. העלילה: כאשר אישה מגלה סימפטומים של מחלה, היא והאנשים שהיא אוהבת נמצאים במרכזה של מגפה כלל עולמית. בינתיים, בקצה השני של העולם, סוכן F.B.I בוחן מקרה לא קשור של תקיפה טרוריסטית, אשר מביאה אותו על סף איבוד השפויות.

6. מספר הפרקים של העונה השנייה של Z Nation, סדרת הזומבים של רשת Syfy, הוקפץ מ 13 ל 15 פרקים. העונה השנייה, תחל, ככל הנראה, בחודש ספטמבר או אוקטובר 2015.

7. החצי הראשון (שבעה פרקים) של העונה האחרונה של הסדרה Hell On Wheels יחל ב 18 ביולי 2015. החצי השני של העונה ישודר בקיץ 2016.

8. בימים אלו מתבררת הסיבה האמיתית לכך שהשחקנית ארצ'י פנג'בי (קלינדה) עזבה את הסדרה The Good Wife. מתברר שהשחקנית נקלעה למצב בו היא לא יכולה להיות באותו חדר שבו נמצאת השחקנית הראשית, ג'וליאנה מרגוליס. עד כדי כך היחסים ביניהם היו מתוחים. למען האמת, את סצינת הפרידה ביניהם בפרק האחרון של העונה השישית צילמו כאשר רק אחת מהן היתה בחדר. כדי לצלם את הסצינה השתמשו בכפילות. עכשיו אנו מבינים מדוע השחקנית טוענת שאין כמעט סיכוי שהיא תחזור.

9. הסדרה Grace & Frankie חודשה על ידי "נטפליקס" לעונה שנייה, אשר תעלה בשנת 2016.

10. הסדרה Longmire, אשר בוטלה על ידי רשת A&E וניצלה על ידי "נטפליקס" לעונה רביעית בת 10 פרקים, תעלה (בניגוד לעונות קודמות בהן עלתה בחודשי הקיץ) רק בעונת החורף הקרובה. אין עדיין תאריך מדויק. בינתיים, השחקנית אלי ווקר ("פרופיילר") מצטרפת לסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת לתפקיד בלתי ידוע.

11. הסופר ג'ורג' אר אר מרטין, אשר אחראי לסדרת הספרים Song of Ice and Fire, שבעקבותיה נוצרה Game Of Thrones, טוען שהוא עושה את מירב המאמצים לסיים את הספר הנוכחי שלו לפני תחילת העונה השישית של הסדרה. בשל כך, מפאת חוסר זמן, הסופר לא יכתוב תסריט לאחד מהפרקים בעונה השישית (השחקן כתב פרק בכל אחד מארבע העונות ובעונה החמישית בחר שלא לעשות זאת). עד כדי כך הסופר לחוץ בזמן, שהוא גם ביטל הופעות שלו.

12. השחקן פטריק דמפסי ("האנטומיה של גריי") מחפש דרכים לחזור במהרה לסדרות טלוויזיה. דיווחים שונים גורסים כי השחקן מנהל שיחות מרתוניות עם גורמים שונים בתעשייה בכדי שיחזירו אותו כמה שיותר מהר אל המסך. עובדה זו מתווספת למספר ידיעות על כך, שהשחקן לא רצה לעזוב את הסדרה שלו, אלא נקלע לאי הסכמה בולטת (בלשון המעטה) עם שונדה ריימס, כאשר, ככל הנראה, מתווסף לכך גם אלמנט כספי (אי הסכמה על החוזה החדש).
 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

היי! תודה רבה על הידיעות המעניינות!
יש פרטים לגבי עונה רביעית של בית הקלפים?