יום רביעי, 27 במאי 2015

11 חדשות קולנוע (27.05.15)



1. האלק הוגן טען שיכול מאד להיות שיגלם את דמות הנבל בסרט "בלתי נשכחים 4" של סילבסטר סטאלון. צריך להזכיר שעדיין לא אישרו סרט נוסף בסדרה, כך שהכל בגדר תיאוריה.

2. הסרט "גאמביט" אודות הדמות מעולם של ה X-Man אמור להיות סרט מוצא (כלומר, הסרט שמתחיל את המסע של הגיבור), והוא גם אמור להיקשר לעולם הסרטים האחרונים של ה X-Man, כך טען צ'יינינג טאטום.

3. השחקנית אלישיה ויקאנדר (בתמונה), אשר מככבת בסרט Ex Machina, מבוקשת מאד. שני הפרויקטים שבהפקה מאד להוטים אחריה הם "זהות אבודה 5" ו Assassin's Creed. מעניין אם היא תופיע בסופו של דבר באחד הסרטים או אפילו בשניהם.

4. שמועות גורסות שהדמות של וונדרוומן בסרט "באטמן נגד ספרמן" אמורה להיות בת מאות בשנים. שמועות אחרות הקשורות לדמות טוענות שסרט המוצא של Wonder Woman יכול להיות פריקוול לסרט הנ"ל. מעניין יהיה לעקוב כיצד יגדירו את מוצאה. כזכור לקוראי הקומיקס, היו מספר גרסאות לכך: גרסה אחת טענה שאלי האולימפוס יצקו אותה מפסל, הקומיקס ה 52 בסדרה טען מנגד שהיא צאצאית של זאוס ובת אנוש ולכן היא חצי-אלה. במידה והאפשרות השנייה היא הנכונה זה יכול להסביר כיצד היא בת מאות בשנים...

5. הסרט Now You See Me היה הצלחה אדירה, כאשר בקיץ 2013 הניב 350 מיליון דולר, ולכן זה לא היה מפתיע שאושר לו סרט המשך בשם Now You See Me 2: The Secound Act, אשר אמור לצאת בקיץ 2016. מה שאולי לא ידוע הוא, ש Lionsgate הודיעו שכבר החלו לעבוד על הסרט השלישי בסדרה והוא אמור לצאת בקיץ 2018 ! לגבי הסרט השני, איסלה פישר לא אמורה לחזור, בעוד שדניאל רדקליף, ליזי קפלן וג'יי צ'ו הם התוספות החדשות.

6. הסרט Independence Day 2 אמור להתרחש כ 15 שנים לאחר תום אירועי הסרט הראשון. בסרט זה סיליה וורד אמורה לגלם את דמות הנשיאה, ליאם המיסוורת' אמור להשתתף בסרט. אותם חייזרים מהסרט הראשון שבים גם לסרט השני.

7. התסריט הראשון לסרט Star Trek 3 לא היה מוצלח ובהפקה החליטו לשכתב אותו. אחת הסיבות שנשמעו בהקשר לכך הייתה, שבהפקה חשבו שהסרט צריך להיות פחות נאמן לסדרות ויותר לעמוד כסרט מהנה לכל המשפחה בסגנון "הנוקמים", אשר הרוויח יותר משליש מהסרט השני בסדרת סרטי Star Trek. מקורות גורסים, שאולי ייערך ניסיון להתאים את הסרט לרוח סרטי "מלחמת הכוכבים" דווקא !

8. דיווחתי לכם שב"מארוול" מעוניינים במת'יו מקונהי לעולם שלהם ושמועות גורסות שבמארוול כבר חשבו על תפקיד עבורו, מדובר בדמות של נורמן אוסבורן, הלא הוא ה"גובלין הירוק" מהעולם של ספיידרמן. כלומר, מדובר לתפקיד בריבוט הנוסף לסרטי "ספיידרמן" בו באולפני סוני וב"מארוול" מעוניינים להחזיר את פיטר פארקר לבית הספר התיכון. ההדלפות מתוך האולפנים מציינות שעל פי התכנון לספיידרמן מתוכננים כארבעה או חמישה סרטים לפחות ! וזאת לאחר שבסדרת הסרטים הראשונה הופקו 3 סרטים ובסדרה השנייה הופקו 2 סרטים בלבד. שמועות נוספות המקושרות לסרט טוענות שבסדרה החדשה לא נחזה בהפיכתו של פיטר לספיידרמן, אלא שהוא כבר ביסס את עצמו כגיבור.

9. שמועות גורסות שבסרט "צבי הנינג'ה 2" צילמו סצינה בה קראנג מגיע לכדור הארץ דרך "חור תולעת" מיסתורי. למי שמתעניין, למרות שהמבקרים ביקרו את הסרט הרי שהוא דווקא היה הצלחה כאשר הרוויח בארה"ב 191 מיליון דולרים ומחוץ לארה"ב 485 מיליון דולרים נוספים, בעוד שעלות ההפקה הייתה 125 מיליון דולרים. זו כנראה הסיבה שאישרו לו סרט המשך, למרות שהוא היה גרוע.

10. הדמות של "דומסדיי" תוצג בסרט "באטמן נגד סופרמן" כנבל הראשי. אולם הוא יהיה ה"בחור השרירי" שלקס לות'ר (ג'סי אייזנברג) מושך בחוטים שלו.

11. דווין ג'ונסון אישר שהוא ישוב לסרט השמיני בסדרת סרטי "מהיר ועצבני" בדמות הבלש הובס.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני כל הזמן שוכח לציין את זה אבל רק שתדע שזה פשוט תענוג לקרוא את הבלוג שלך
מתי הסרט של גאמביט אמור לצאת?

אנונימי אמר/ה...

אני תמיד נהנה לקרוא את הבלוג!
נראה לי שלסרט קראו now you see me בלי המילה can.