יום שני, 25 במאי 2015

מבזק: 11 ידיעות (25.05.15)


1. סדרת אנשי הזאב Bitten חודשה לעונה שלישית על ידי רשת Space. העונה צפויה לעלות בשנת 2016. נכון לעכשיו לא ברור לכמה פרקים חודשה הסדרה.

2. העונה השנייה של הסדרה Agent Carter קיבלה שידרוג קל והיא תהיה מורכבת מעשרה פרקים. כזכור, העונה הראשונה הייתה מורכבת משמונה פרקים בלבד.

3. הפיילוט Studio City בכיכובם של אריק מקורמיק והת'ר גרהאם, שרשת FOX ויתרה עליו בעונת הפיילוטים האחרונה, מצא, ככל הנראה, בית. כך לפחות טוענים בהפקה, אך עדיין לא ציינו מי הציל אותם. נצטרך להמתין לידיעות נוספות בנושא.

4. הספין אוף של הסדרה Major Crimies, אשר היה אמור לסוב סביב Special Operations Bureau, לא יקרום עור וגידים. כך הודיעו ברשת TNT.

5. דמות נוספת חוזרת ל Heroes Reburn והפעם מדובר בשחקן גרג גרונברג, אשר גילם את דמות הבלש הטלפתי מאט פקרמן. אולם, מדובר רק בהופעת אורח.

6. הסדרה Finding Crater קיבלה הזמנה ל 12 פרקים נוספים לעונתה השנייה.

7. האחיות מרי קייט ואשלי אולסן לא ישתתפו בריבוט לסדרה Full House. כזכור, השתיים גילמו את דמות מישל, התינוקת החמודה. לא נמסרו פרטים בנושא, אך מידע שמופץ הוא שלא הגיעו עמן להסדר כספי, למרות שהשמועה הוכחשה על ידן.

8. הפיילוט Supergirl, אשר יעלה בחודש נובמבר לאקרנים, הודלף לאתרים פיראטים לפני מספר ימים. למי שתוהה האם רשת CBS כועסים על כך, התשובה היא לא. ככל הנראה הם האחראים להדלפה מתוך רצון ליצור באז בקרב הציבור ומתוך רצון להראות שהם משתנים והופכים להיות צעירים יותר ברוחם. לגבי הבאז, עד עתה זה עובד, לגבי התדמית, ממש לא.

9. מת'יו גוד, אשר מגלם את דמות עורך הדין פין פולמר בסדרה The Good Wife, לא יחזור לסדרה כחלק מהקאסט הראשי, ואולי רק כשחקן אורח למספר פרקים בעונה השביעית.

10. הסדרה הבריטית Ripper Street חודשה לשתי עונות נוספות על ידי Amazon Prime. מדובר בהפתעה לאור העובדה שהעונה השלישית הסתיימה בצורה שהשתמעה שהסדרה הסתיימה. מעניין יהיה לראות איך יתחילו את העלילה מחדש.

11. הסדרה הבריטית Midsomer Murders חודשה לעונה 18. העונה תהיה מורכבת מ 6 פרקים.

6 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

תודה אחי ושבוע נפלא שיהיה לך

אנונימי אמר/ה...

CBS הדליפו את הפרק של סופרגירל כדי לראות מה דעת הקהל לגבי העלילה והשחקנים שלוהקו במטרה לשפר בפרקים האחרים את הפגמים שהצופים יציינו.
אין כאן שום רצון להיראות רשת צעירה.
גם ה CW שנחשבת לרשת צעירה מאוד עשו את זה שנה שעברה עם הפרק הראשון של הפלאש.

אנונימי אמר/ה...

^^^ לפני שנה הודלפו גם סדרות של nbc וabc

מה הסיכויים שהשנה ידליפו את הפיילוטים של גיבורים והאגדות של מחר?

אנונימי אמר/ה...

מה דעתך לגבי זה ש"עיירה ללא מוצא" זו הגרסה השלישית שכבר עושים לאותה ספר(האסיר)?

אנונימי אמר/ה...

תודה....

Gilad אמר/ה...

אני דווקא מאוד אהבתי את סופרגירל- השחקנית הראשית יפה בטירוף האפקטים לא רעים וסך הכול מאוד כיפי.