יום שישי, 26 באוקטובר 2012

ספויילרים: Pretty Little Liars - עונה 3 חלק 2.



אוליבר גולדסטיק, מפיק הסדרה התראיין לאחר שידור פרק חג "ליל כל הקדושים" והאיר אור על אירועי הפרק ועל העתיד לקרות. שימו לב שספויילרים 14 ו 15 עלולים להכיל מידע קריטי למי שלא קרא את הספרים, אז מי שלא רוצה לקבל מידע רב במידה ובהפקה יחליטו ללכת בעקבות הספרים רצוי שידלג על הספויילרים הללו.

1. אוליבר נשאל האם A זו אריה. לכך הוא ענה שהוא לא יכול לאשר או להכחיש, אך לטענתו A קרוב\ה אליה יותר ממה שהיא חושבת.

2. לשאלה האם עזרא בילה עם מגי ובנו ענה אוליבר שלא, משום שמגי לא גילתה לו שהוא אבא.

3. את הקשר של ביירון מונטגומרי לאליסון נבין כבר בפרק החזרה מחופשה והסיפור רק יגדל בפרקים שלאחר מכן, כאשר נבין את מידת המעורבות שלו עם אליסון.

4. פרק החזרה מחופשה יציג את אריה עדיין בהכחשה לגבי הקשר של אביה ואליסון.

5. בפרק החזרה מחופשה גם נקבל רעיון מי היה הקול אותו שמעה אריה בארגז.

6. אוליבר לא יכול לאמת את העובדה שמי שתקף את ספנסר היה גבר.

7. הסצינה בסוף הפרק, כאשר רואים יד יוצאת מתוך הקבר הייתה למעשה פלשבק. בעבר, כאשר הראו קטע פלשבק עשו אפקטים טלוויזיונים, אך הפעם האפשקטים לא יצאו טוב בצילומים ולכן צילמו באופן רגיל.

8. לשאלה האם ג'נה פילרטטה עם פייג' ברכבת אוליבר היה החלטי וענה שלא.  לטענתו, ג'נה הטרוסקסואלית לחלוטין ואם היה פילרטוט כלשהו הוא היה מניפולציה מצד ג'נה.

9. למי שתהה, בשק שנפל מהמקרר היו השאריות של גופתה של אליסון.

10. לגבי החקירה על מותו של גארט התשובה הייתה: בתחילת החצי יעסקו בכך, אולם מהר מאד יתעלמו ממנה ורק בהמשך העונה יחזרו לעסוק בכך. אביה של אמילי חושב שמדובר בפעולה של פורע חוק. הבנות ירצו לקבל תשובה. בתחילה לא יהיה להם עם מה להתחיל, אולם עם הזמן הם יגלו מספר רמזים.

11. ג'ייסון עקב אחר לוקאס ברכבת ובהמשך העונה נקבל מידע נוסף בנידון.

12. בפרק החזרה מחופשה נגלה מדוע לוקאס כבר לא נראה רע בפרק הספיישל. מתברר שבחלק השני של העונה לוקאס נשבר במידה מסוימת.

13. לשאלה האם טובי באמת רע, התשובה של אוליבר הייתה: כן, כן, כן. אנחנו יודעים כבר שלטובי יש סיבה לשנוא את אליסון. לטענת אוליבר, נגלה בחלק השני של העונה שלטובי גם יש סיבה לשנוא את ארבע הבנות.


14. הילדה שאשלי (אמה של האנה) ראתה במהלך הפרק הייתה רוח רפאים. מבחינת ההפקה זה היה הומאז' לספרים של הסדרה. מי שקרא את הספרים יודע שמוטיב התאומות חשוב בהם מאד.

15. לשאלה האם קיימת מחשבה להביא לסדרה את התאומה של אליסון, ענה אוליבר שזה עדיין לא על הפרק, אך בהפקה ימשיכו לבצע הומאז'ים לספרים.

2 תגובות:

מאיה אמר/ה...

עדיין לא ראיתי את הפרק החדש ,אבל אתה לא מתכוון שהיה משהו רומנטי בין אליסון לאבא של אריה נכון ?

דוד אמר/ה...

פשוט סדרה הזויה, ועדיין אני רואה אותה.