יום שבת, 27 באוקטובר 2012

פרסום: 9 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בפיילוט King And Maxwell, רבקה רומיין לוהקה בתור מישל מקסוול. כזכור, הפיילוט החדש של רשת TNT עוסק בשון קינג (ג'ון טני) ומישל מקסוול (רומיין), סוכנים חשאים לשעבר שהניסיון שלהם מסייע להם לפתור פרשיות. מקסוול הייתה בעברה חוקרת מצטיינת ועתה היא להוטה להוכיח את יכולתה לאחר שהוכרחה להתפטר.



2. בסדרה How I Met Your Mother, סת' גרין יגיע לסדרה כשחקן אורח ויתאחד עם אליסון האניגן עמה שיחק בסדרה "באפי קוטלת הערפדים". גרין יגלם את דמותו של דריל לקורט, אשר מחשיב את לילי ומרשל כחברים הכי טובים שלו. הם מצידם בכקושי זוכרים אותו. הוא עדיין חי בעיר הקולג' שלהם ורוצה אותם בחייו בצורה אובססיבית.



3. בסדרה Treme, העונה האחרונה של הסדרה תהיה מורכבת מחמישה פרקים בלבד. זאת על פי הודעה רשמית שיצאה אתמול.



4. בסדרה Castle, השחקנית ננסי לי גראן מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בתור סמנתה וווס, אשה עשירה שזה עתה התגרשה, אשר נקלעה למלחמה עם האקס שלה. הפרק בהשתתפותה ישודר בתחילת שנת 2013.



5. בסדרה The Carry Diaries, השחקן קייל האריס מגיע לסדרה כסת', נער חמוד וחנון מפרינסטון, אשר יוצא עם מאוס, החברה של קארי. הוא גם לומד כיצד לתמרן בין חיי הסקס שלו ללימודיו.



6. בסדרה Chicago Fire, השחקנית קתלין קווינלאן מגיעה לסדרה בכדי לגלם את אמו של קייסי (ג'סי ספנסר) למספר רב של פרקים.

7. בסדרה Revenge, בפרק העשירי נכיר את אדי, חבר ילדות של ג'ק, שהוא עתה שוטר ויש לו סוד שהוא שומר.

8. בסדרה Hart Of Dixie, בהפקה מלהקים את דמותו של ג'ונה, מנתח צעיר וכריזמטי, אשר נמצא בעיירה בכדי לבקר את הוריו. הוא אמור להישאר למספר פרקים.

9. בסדרה Grey's Anatomy, יצטרכו מספר ניתוחים נוספים ורעיון מיוחד של ביילי בכדי להחזיר לדרק את היכולת לנתח.

תגובה 1:

גבריאל (אני בת) אמר/ה...

לגבי האנטומיה, האם אתה חושב שאריזונה תגלה מתישהו שאלכס כרת לה את הרגל?
ולגבי גליי מה דעתך על הליהוקים של קייט הדסון ושרה ג׳סיקה פרקר? מה יותר מוצלח?