יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

פרסום: 19 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Emily Owens M.D, סאמנתה פאריס (בתמונה העליונה) מגיעה להופעת אורחת באחד מהפרקים כעורכת דין המייצגת את בית החולים דנבר ממוריאל.

2. בסדרה 90210, יכול להיות שהחלק הראשון של העונה יעסוק אמנם בשיקום של דיקסון ובהריון של סילבר, אך בחלק השני הסדרה תעסוק באנני והיא תסבול, מבחינה בריאותית. עובדה זו גם תגרום לה שוב להרגיש קרובה מאד לדמות אחרת.

3. בסדרה Bones, לאחר שד"ר סוויטס עזב את דירתו בשל הפרידה מדייזי הוא שוהה אצל ברנן ובות'. בות' לא אוהב זאת, במיוחד כאשר הוא נכנס בטעות ומוצא את סוויטס באמבטיה שלו.

4. בסדרה New Girl, לא, ניק וג'ס עדיין לא יוצאים, אך הם מחליפים מספר מבטים משמעותיים בפרק חג "ליל כל קדושים המיוחד" . בנוסף, שמידט משלים עם החבר החדש של סי.סי ולבסוף, ווינסטון ושלבי מחליטים להתמודד עם מצב היחסים שלהם.

5. בסדרה Ben & Kate, בי. ג'יי מנסה להעמיד פנים שלא אכפת לה ממאדי, אך היא בסופו של דבר היא מקריבה דברים עבור זמן עם הבת של החברה הכי טובה שלה.

6. בסדרה Homeland, בפרק הבא, כוח התקיפה של מבקר בחנות של חנות הבגדים של באסיל טיילור עם תוצאות הרות גורל.

7. בסדרה The New Normal, קליי בחזרה בעיר בכדי לעזור לשאניה לחגוג את חג "ליל כל הקדושים", וגם משום שזה גורם לו להראות כמו אבא טוב עבור התביעה למשמורת, אשר מתבררת במהלך הפסטיבלים של החג.

8. בסדרה Parenthood, ראיין הופך לחבר של זיק, מנהל רומן עם אמבר והוא ממשיך לחזק את חלקו במשפחה, כאשר הוא מקבל עבודה בחברת הבנייה של ג'ואל. היום הראשון שלו בעבודה עובר בצורה כל כך טובה (צפו לתקרית שירותים).

9. בסדרה The Client List, ריילי מחליטה להרחיב את העסק ולהעסיק "מעסות נוספת. התכנית שלה היא להעסיק מעסות  אמיתיות ולתת להן להבין לבד את הצד הריווחי של העסק, בדיוק כפי שקרה לה. מהר מאד היא מחבבת את ג'נה, חשפנית לשעבר עם כשרון מיוחד למתמטיקה, אך האם היא תעבור את המבחן שלה ?

10. בסדרה Hart Of Dixie, בפרק ה 12 של העונה, נכיר את אוליבר, שהמבטא הבריטי שלו גורם לכל הנשים בבלובל ליותר מסתם חיוך. אך אוליבר הוא לא מי שהוא נראה, הוא מקולל בתסמין של "מבטא זר", או לפחות כך הוא טוען. העניינים מסתבכים, כאשר הוא שם את עינו על אחת מנשות העיירה.

11. בסדרה Dallas, בהפקה יאחדו את לוסי יואינג עם אימה, ולן, ואביה, גארי.

12. ברשת Adult Swim, הודיעו על אישור סדרת האנימציה Rick & Morty, שדן הארמון עומד מאחוריה. הסדרה אמורה לעלות בשנת 2014. הסדרה עוקבת אחר ממציא גאון ונכדו שהוא בכלל לא גאון (בלשון המעטה) והחוויות שהם עוברים במהלך חייהם.

13. בסדרה Justified, ג'ו מאזלו מגיע לסדרה למספר רב של פרקים ויגלם את דמותו של בילי המטיף, שמציל את חייהם של מכורים לסמים.

14. בסדרה Person Of Interest, השחקן סטרלינג ק בראון (Army Wives) מגיע למספר רב של פרקים, כאשר יגלם את דמותו של קאל בישר, בלש ממחלקת הסמים ומושא אהבה אפשרי לבלשית קרטר.

15. בפיילוט Those Who Kill,  של רשת A&E המבוסס על גרסה דנית ליהק דמות נשית ראשית. מדובר בקלואי סאביני (Big Love, Hit & Miss). קלואי תגלם את הבלשית קת'לין ג'נסן, בלשית חדשה במשטרת בוסטון במחלקת רצח. קלואי חוברת לפרופסור לזיהוי פלילי, כאשר השניים מבינים היטב את נפשי הרוצחים הסדרתיים אותם הם צדים.

16. בפיילוט The Farm, רשת NBC החליטה לא להמשיך עם פרויקט הספין אוף של The Office.

17. כוכבת סקס והעיר הגדולה בפרויקט חדש, קים קאטרל קיבלה אישור לככב בסדרה בת 6 פרקים בשם Sensitive Skin, אודות אישה (קאטרל), שעוברת משבר גיל העמידה.

18. בסדרה The Following, השחקן מייקל קולטר (Ringer) מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך, כבירוקרט ב F.B.I בשם ניק דונובן. הוא מגיע בכדי לפקח על החקירה למציאת הרוצח הסדרתי ג'ו קרול ולפקח על הסוכן הארדי (קווין בייקון).

19. בסדרה 90210, השחקן גראנט גאסטין (סבסטיאן בסדרה Glee) מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כקמפבל, תלמיד קולג' כריזמטי, שמגיע ממשפחה עשירה.  

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כמה רייטינג קיבלה 90210 ?

אנונימי אמר/ה...

אתה מתכוון לרייטינג של הפרק שלא שודר אתמול בגלל הסופה?! ;)