יום ראשון, 21 באוקטובר 2012

פינת המלאכיות של שנות השמונים - מקום 29.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.



מקום 29:

ג'וליה סוואלה – בשנת 1989 יצאה לאוויר הסדרה "שגעון של עיתון" או באנגלית Press Gang. שרה גילמה שם את עורכת העיתון לינדה דיי, נערה יפה אבל עקשנית. כבר אז ראו עד כמה היא מוכשרת, במשך 4 העונות ששודרה הסדרה, אותה אני מחשיב כסדרת הנוער הטובה ביותר אי פעם. לאחר מכן היא שיחקה בסדרת הקאלט Absolutely Fabulous וגם שם, למרות שניסו להצניע אותה ניתן היה להבחין ביופיה ובכישרונה. עד היום, למרות שהעלתה במשקלה (בתמונה התחתונה), היא נעה בין תפקידים גדולים (מספר עונות בסדרה המעולה "ג'ונתן קריק") וקטנים אבל לפי דעתי, היא יכלה להצליח ברמה הרבה יותר גבוהה, אפילו בהוליווד.  

התפקידים הבולטים של ג'וליה:

Press Gang : 1993-1989
Second Thoughts : 1994-1991
Absolutely Fabulous : 2012-1992
Martin Chuzzlewit : 1994 (מיני סדרה)
Pride and Prejudice : 1995 (מיני סדרה)
Jonathan Creek : 2004-2001
Cranford : 2007 (מיני סדרה)
Lark Rise to Candleford : 2011-2008

 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני זוכרת אותה מ Absolutely Fabulous, שזו סדרה קורעת מצחוק.
מעבר לזה לא יצא לי לראות עוד דברים שהיא עשתה...

אנונימי אמר/ה...

מה שהוא אמר