יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

פרסום: 21 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Supernatural, בפרק שייקרא LARP and the Real Girl, נכיר דמות בשם ג'רלד , אשר לוקח את כל משחק התפקידים של משחקי ימי הביניים קצת יותר מדי רחוק.

2. בסדרה Teen Wolf, בפרק הראשון של העונה השלישית, נכיר את דיוקלשיין, המנהיג של להקת זאבי האלפא. הוא רהוט, אינטיליגנט ויש לו תוכנית לסכסך בין סקוט ודרק. במקביל אייזיק, אשר אמור לבלוט יותר בעונה השלישית, יעבור זמנים קשים בפרק הראשון, הוא עומד להיפצע קשות ואפילו בית החולים הוא לא מקום בטוח. למרות זאת, מישהו משגיח עליו.

3. בסדרה Emily Owens M.D, בפרק השביעי, אמילי מטפלת בסיירה, דוגמנית מוכרת מאד, אשר מופתעת לגלות שיש לה גידול בלסת, שיצריך ניתוח אגרסיבי, עובדה שתוביל לפגיעה בפניה ובקריירת הדוגמנות שלה. כאשר היא מסרבת לטיפול, היא משוחחת עם אמילי שיחת לב אל לב על יופי, זהות וכל הבולשיט...כמו כן, שם החבר שלה יהיה קוסטס.

4. בסדרה Parenthood, למרות שראיין (מאט לוריה) עומד לנהל רומן עם אמבר, העניינים לא כל כך מסתדרים לו בקלות. באחד מהפרקים, ראיין לומד שאחד מחבריו התאבד. בלוויה, ראיין יכנס לעימות פיזי עם יוצא צבא אחר, אשר מאמין שהתאבדות היא אקט פחדני.

5. בסדרה The Newsroom, הפרק הפותח של העונה השנייה ידווח אודות האירועים בוול סטריט במהלך ספטמבר 2011. ההשפעות של האירועים יטופלו ויורגשו בחלק הראשון של העונה כולה.

6. בסדרה House Of Lies, בהפקה מחפשים אחר שחקנים לגלם את דמותם של אלכס וקייל דיושקין. מדובר באחים נאי מראה, אשר היו שוערים ועתה יש להם מועדון לילה בוגאס. נראה אותם הרבה בחלק הראשון של העונה השנייה, וקיים סיכוי שאולי שחקן אחד יגלם את שתי הדמויות.

7. בסדרה Hawaii Five-O, בפרק ה 11 של העונה השלישית, שוד בנק משתבש (בדיוק בשעה שמקס עומד להתחבר למושא אהבה חדשה). מקגארת נחטף על ידי קורדובה, מתנקש מסוכן, אשר מבוקש לפחות על 20 רציחות. קורדובה נפתח את מקגארת לאחר שהוא מבין שהלה יודע סוד עליו.

8. בסדרה The Mindy Project, למינדי יש מערכת יחסים קרובה עם מטופלת שלה בת 16 בשם סופיה, לכן כאשר סופיה מבקשת גלולות נגד הריון, משום שהיא רוצה לאבד את הבתולים להנרי, החבר שלה, מינדי מהססת ובסופו של דבר הולכת לבית הספר שלה בכדי לפגוש את הנרי.

9. בסדרה Grey's Anatomy, בפרק העשירי בבית החולים סיאטל גרייס יהיו המומים על ידי כנופית רוכבי אופנועים, כאשר אחד מהם נפצע. שלשת הרוכבים המרכזיים קרויים גאסוליין, רייג' ו"הפטיש".כמו כן, נכיר את סטיוארט, רואה חשבון, אשר חולם לצאת לדרכים על אופנוע. באותו פרק יהיו פעמוני חתונה, ככל הנראה של ביילי.

10. בסדרה Happy Endings, מקס מקבל שותף חדש לדירה בשם צ'ייס, אשר מתואר כגזעי ומסוכן ובעל מבטא סקסי. מקס מוקסם ממנו. באותו פרק נכיר גם את ראיין, האקסית של ג'יין.

11. בסדרה Parenthood, השחקנית בטסי ברנדט (בתמונה העליונה) לוהקה לתפקיד אורחת בתור אשתו לשעבר של האנק ריזולי (ריי רומנו). מדובר בהופעה לפרק אחד, נכון לעכשיו.

12. בסדרה The Vampire Diaries, הקעקועים הבלתי נראים אותם ג'רמי הצליח לראות הינם מפה כלשהי והעובדה שהוא מסוגל לראות אותם לא קשורה לכך שהוא יכול לראות רוחות. כמו כן, העובדה שלג'רמי יש קעקוע היא לא במקרה.

13. בסדרה Gossip Girl, אייבי ורופוס יוצים נגד לילי, עובדה זו לא חדשה, כמו גם הידיעה שאייבי מתחמנת את רופוס בכדי שיסייע לה, מה שאולי לא ידוע היא העובדה, שלאייבי יש גבר בו היא מאוהבת ואותו גם אנחנו מכירים (ואולי גם לא אוהבים). רמז ? הוא אבא.

14. בסדרה The Mindy Project, אד הלמס ("המשרד") חוזר ולא בנסיבות טובות, כאשר מינדי נתקלת שוב בבליינד דייט שלה מפרק הבכורה של הסדרה, לאחר ארוחת "חג ההודיה" עם החברה החדשה שלו. אולי לדני, שאין לו משהו אחר לעשות מלבד להסתובב במשרד לבדו, יקפוץ לעזור לה ?

15. בסדרה Nikita, שיחה בין ניקיטה לאלכס תתפוס מהר מאד תפנית לכיוון דיבור על ילדים, ליתר דיוק, הרצון של ניקיטה לברוח מכך כמה שיותר, אך המקרה עליו יעבדו במהלך הפרק יאיר את עיניה. מעט.

16. בסדרה Grimm, בפרק שישודר השבוע ג'ולייט (אשר מעבירה את הפרק בתרגום עבור חבריה במשטרה), תפגוש אישה, אשר תוכל לשפוך אור על מצבה העכשווי.

17. בתכנית The Voice, רשת NBC הודיעה כי בשבוע הבחירות לנשיאות ישודרו 5 שעות של תכנית הריאלטי שלהם. ביום שני ישודרו כרגיל שעתיים (10-8), ביום שלישי תשודר שעה (9-8) וביום רביעי ישודרו שעתיים נוספות (10-8).

18. כוכב הסדרה צ'אק מגיע לפיילוט של רשת TNT, אדם בולדווין, הלא הוא קייסי מהסדרה צ'אק, מגיע אל הפיילוט The Last Ship, בולדווין אמור להחליף את טיטוס ווילבר. טיטוס אמור היה לגלם את דמותו של מייק סלאטרי, הסגן של טום צ'נדלר (אריק דיין), אדם בעל מצפון שדואג למשפחתו. הוא וטום מתווכחים לעיתים לגבי דרך הפעולה שצריך לנקוט. כזכור, הסדרה מספרת את סיפורו של צוות על משחתת, אשר לאחר קטסטרופה עולמית מבינים, שיכול להיות שהם השריד האחרון של האנושות.

19. בסדרה The Good Wife, השחקן מייקל ג'יי פוקס חוזר לסדרה בתפקיד אורח כלואיס קאנינג, בפרק האחד עשרה של העונה, אשר ככל הנראה ישודר בחודש ינואר 2013.

20. בסדרה The Good Wife, טי. אר. נייט, הלא הוא ג'ורג' מהסדרה "האנטומיה של גריי" יפציע לתפקיד אורח בסדרה כפעיל פוליטי.

21. בסדרה Happy Endings, השחקן מארק פול גוסלר ("פרנקלין ובאש"), מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור השותף החדש והמיסתורי של מקס בפרק העשירי של העונה.

תגובה 1:

דוד אמר/ה...

תודה רבה מעניין מאוד,