יום שני, 22 באוקטובר 2012

6 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... ניל פטריק האריס.



אז נכון, הוא מככב כבר שמונה עונות בסדרה שהפסיקה להצחיק מזמן. אבל אם יש מישהו אחד שעוד מתפקד בספינה הטובעת הזו זה ללא ספק ניל פטריק האריס.

1. כולם יודעים שבניגוד מוחלט לדמותו בסדרה ניל הוא הומוסקסואל מוצהר. אבל למי שלא יודע, להלן הסיפור בקצרה: בשנת 2006 ניל יצא מהארון ופורסם שהוא יוצא עם דיוויד בורטוקה, שחקן ושף אמריקאי (באיך פגשתי את אמא הוא גילם את סקוטר, החבר לשעבר של לילי) ובשנה שעברה הם הפכו להורים לשני תאומים מאם פונדקאית. מעט אח"כ וצמוד להודעה על היתר נשואים של זוגות חד מיניים בחלק מארה"ב, השניים התארסו ואמורים להתחתן בקרוב.

2. לפני שהגיע לאיך פגשתי את אמא, הוא כיכב במשך 4 שנים ו 97 פרקים בסדרה הנקראת "דוגי האוזר" כילד בן 16. כבר אז, מפיקי הסדרה ראו אותו וכשיוצרי איך פגשתי את אמא חשבו על מועמד לתפקיד של בארני, הם נזכרו בו.

3. בשנה שעברה הוא קיבל כוכב בהוליווד בשדרת הכוכבים של הוליווד. במבט ברזומה שלו ניתן לומר שלמרות שיש הופעות בסדרות רבות, ולזכותו פרס אמי על תפקיד אורח ב"גלי" ומועמדות לארבעה פרסי אמי בתפקיד משני, בפועל יש שחקנים רבים שמגיע להם הרבה יותר ממנו. או שאולי זה רק אני?

4. בשנת 2008 הוא כיכב במיני סדרה מוזיקלית שיצאה לרשת בשם: Dr. Horrivle's Sing-Along Blog. הסדרה יצאה השבוע לראשונה בטלוויזיה, ברשת הCW וזכתה לרייטינג מזעזע של 0.2 נקודות מדד. למרות זאת, סרט המשך שמיועד לאינטרנט אמור לצאת בשנה הבאה, בכיכובו גם כן...

5. הסיבה שבארני נוהג לעשות קסמים במהלך הסדרה היא שיוצרי הסדרה גילו שזה אחד התחביבים של ניל בעצמו ושילבו את זה בעלילת הסדרה. מספרים שהוא קוסם מעולה...

6. לאחר שצפה במספר אנשים מתים (הסוכן שלו מזה הרבה זמן וכן, אמו של בן זוגו) מסרטן, הוא החל לחסוך ולתרום כסף רב למציאת תרופה לסרטן.


הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אהבתי את הציניות (הכה נכונה) 'בסדרה שהפסיקה להצחיק מזמן', חבל :(
ותודה על הפינה, מי היעד המבוצר הבא?! ;)

שקד אמר/ה...

לא הייתי ציני... זה נכון לדעתי...

מני אמר/ה...

תודה רבה על הפינה...
ואפשר להתווכח אם זה עדיין מצחיק או לא...

mip אמר/ה...

לגבי שדרת הכוכבים - הייתי שם שנה שעברה ואני יכולה להגיד לך שגם אנשים שמגיע להם משמעותית פחות מניל פטריק האריס קיבלו שם כוכב.
זה הפך להיות מדרכת הסלבים. וזה סבבה והכל, אבל מעבר לעובדה שיש יותר משני אנשים שמכירים את השם שלך שום משמעות לכוכב במדרכה.
למי אתה חושב מגיע יותר ולא קיבל עדיין?

שקד אמר/ה...

למנני, הצלחתי לחדש לך משהו?
וכמובן שאפשר להתוכח. אני רואה את הסדרה מהפרק הראשון שלה אבל בערך בעונה 4 זה התחיל להצחיק פחות ומעונה 6 זה כבר לא הצחיק בכלל. עונה 7 היה השיא.

חלזאת שמעלי, אין ספק שיש הרבה אנשים ששם ולא מגיע להם. אם אתם רוצים דוגמה אישית, קחו את ג'ניפר אניסטון. אני מאושד אוהב את חברים, אבל לדעתי היא לא תרמה לטלוויזיה בצורה יוצאת דופן והיא גם לא שחקנית טובה כ"כ. היא אולי נראית מדהים, אבל בכ"ז.. היא בעיקר סלב.

אלו שחקנים מגיע להם לקבל? יש כל מיני. הראשונים שעולים לי בראש הם לארי דיויד וג'רי סיינפלד שהתרומה שלהם לטלוויזיה עצומה והם למעשה שינו את כל תרבות הקומדיה, אם אתם שואלים אותי. כל כך הרבה קומדיות ניסו לחכות אותם אחר כך (וגם חברים בסופו של דבר הלכה על אותה נוסחא, פחות או יותר).
יש

שקד אמר/ה...

הערה- חברים הוסיפו גם מימד נוסף של עלילה מתמשכת וחשובה אבל זה לא היה מקורי במיוחד... בסופו של דבר, זה היה דומה מאוד לסיינפלד, בעיקר בעונות הראשונות..

מני אמר/ה...

את 4 ו-6 חידשתי לי.
עם 3 אני לא כ"כ מסכים... זה לא משנה כמה עשית, זה משנה כמה אתה מצחיק...
ואני בהחלט מסכים שג'רי ודייויד צריכים לקבל אמי...
לדעתי איך פגשתי השתפרה בעיקר בנושא הסיפורים של הדמויות. זה נכון שאולי זה רק 90% מצחיק ממה שהיה ב-5 העונות הראשונות, אבל עדיין אני צוחק מכל הפרקים. יש צחוקים שהם pun על מילים באנגלית שאולי זה פחות מצחיק, אבל זה עדיין חכם. אותי זה מצחיק...

ולתוספת לגבי חברים - סיינפלד. חלק מהפרקים של חברים נכתבו על בסיס רעיונות לפרקים שלא הפכו לפרקים של סיינפלד...

ושוב תודה על הפינה...
בפינה הבאה אולי תעשה על ג'וש דאלאס, צ'רמינג מהיה היה פעם...

שקד אמר/ה...

זה לא נכון. לפי ההגדרה, מקבלים כוכב בהוליווד רק על תרומה לתעשייה. ומצטער, אבל ניל לא חידש משהו שצ'ארלי לא עשה קודם ומאט לא עשה לפניו ואני מניח שגם קודם היו שהלכו על אותו עיקרון. ניל לא חידש ותרם משהו יוצא דופן כפי שג'רי תרם...
בעונה השביעית, ניתן לספור על כף יד אחת את כמות הפעמים שצחקתי בקול. ולא, אני ל אמגזים. בהרבה מהפרקים אפילו לא חייכתי. מצטער, אבל...
לגבי הדמויות, נכון הן מתפתחות. וזו הסיבה שזה דרמה לא רעה בכלל, אבל לא כזו שמצחיקה.
לא ידעתי שעשו את זה בחברים-סיינפלד. חידשת לי. זה רק מראה כמה צדקתי קודם לאור העובדה שזה היה אפשרי...

דרךעל ג'וש דאלאס אפשרי אך אני רוצה לבדוק קודם את הבקשות שהיו בפוסט הקודם...

דרך אגב, מי חושב שג'ים פרסונס תרם בצורה יוצאת דופן לתעשיית הטלוויזיה וראוי לקבל כוכב בהוליווד?? :)