יום שבת, 4 בפברואר 2012

פרסום: רשת FOX עורכת שינויים בערב יום שלישי.



ב 28 בפברואר לא ישודרו הסדרות הרגילות של הרשת ובמקומם ישודר ספיישל של שעתיים של "אמריקן איידול".

החל מה 6 במרץ ועד ה 3 באפריל ישודרו בערוץ 4 קומדיות:

8-8:30 Raising Hope (פרקים 16 עד 20)
8:30-9 I Hate My Teenage Daughter (פרקים 5 עד 9)
9-9:30 New Girl (פרקים 15 עד 19)
9:30-10 Breakin In(פרקים 1 עד 5)

יש מספר מסקנות בולטות מהשינויים הנ"ל:

1. Raising Hope, שנאבקת בבעיות רייטינג מתחילת העונה, זזה מהשעה הנוחה אחרי New Girl, לשעה 8 וללא סדרה שתוביל אליה, מעניין יהיה לראות את נתוני הרייטינג שלה, שבוודאי ישפיעו על החלטת הרשת באם לחדשה לעונה נוספת.

2. I Hate My Teenage Daughter, אשר הייתה צפויה לחזור ולהיות משודרת אחרי "אמריקן איידול" ואולי בכך להצליח להרים את נתוני הרייטינג שלה, כבר לא תזכה לשעת שידור כה נוחה ותראה רק את Raising Hope כמובילה אליה. בכך, לפי דעתי, הרשת מנסה להיפטר מהפרקים הנותרים שלה והסדרה לא תשוב לעונה נוספת, משום שכבר בחודש דצמבר נתוני הרייטינג שלה לא היו מספיק טובים וגם בשעת השידור החדשה היא לא צפויה להניב נתונים מספיק טובים לחידוש.

3. Glee עומדת להיעדר מלוח המשדרים במשך 49 ימים !!! כלומר, זו הפעם השנייה העונה, אחרי תקופת החגים, שהסדרה יוצאת לחופשה ארוכה. מעניין אם ברשת מנסים להתחיל להתרגל לחיים אחרי הסדרה, משום שהעונה הסדרה סבלה ירידה משמעותית בנתוני הרייטינג שלה.

4. Breaking In מקבלת שעת שידור נוחה מאד. בחשיבה המקורית של הרשת הסדרה הייתה אמורה להיות משודרת אחרי שידורים חוזרים של New Girl, ואילו כעת, היא תשודר לאחר פרקים חדשים של הסדרה ובכך מתגברים סיכויה להניב נתונים מספיק טובים לחידוש. נצטרך להמתין ולראות אם השינוי אכן יצליח.

מה 10 באפריל ועד ה 22 במאי הלוח של הרשת ייראה כך:

8-8:30 Glee (פרקים 15 עד 22)
9-9:30 New Girl (פרקים 20 עד 24)
9:30-10 קומדיה (עדיין לא ברור איזו).

צריך לציין, שלסדרה Raising Hope יוותרו שני פרקים אחרונים לעונה ולא ברור אם הם ישודרו בשעת השידור הרגילה שלה ביום שלישי בשעה תשע ושלשים, או שברשת יעדיפו לשדר אותם אחרי "אמריקן איידול" ובכך אולי להזניק מעט את נתוניה, שבוודאי יפגעו בעקבות הזזתה לשעה שמונה. נצטרך להמתין ולגלות.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

49 פרקים מהפרק של מייקל אט שמהפרק הבא ?(גליי )

אנונימי אמר/ה...

שכחת לציין שגלי דווקא בפרקים האחרונים עולה ברייטינג ובפרק האחרון שלה הגיעה ל9.07 מיליון צופים -3.7 נקודות מדד ! וביקורות מעולות מרולינג סטונס ועד בילבורד.

אנונימי אמר/ה...

מה הרייטינג של הפרק האחרון של האנטומיה?

אנונימי אמר/ה...

האם הנתונים של הפרק של החתונה באחת שיודעת היה מספק?