יום רביעי, 1 בפברואר 2012

פרסום: רשתות ABC, ה CW ו NBC הזמינו פיילוטים לדרמות.



הרשת אישרה הפקת פיילוטים ל 4 דרמות חדשות.

Devious Maids – הפרויקט החדש של מארק צ'רי (יוצר "עקרות בית נואשות") אשר מבוסס על טלנובלה מקסיקנית. הסדרה אמורה לעסוק בארבע נשים לטיניות שהן משרתות בברלי הילס. בסדרת המקור, היו 5 נשים, אשר עבדו באותו קומפלקס, שלא קרה בו דבר עד שיום אחד נעלם אחד הדיירים, מזוודה מלאה בכסף מופיעה בנוסף לגופה והמשרתות מוצאות את עצמן באמצע של כל הסיפור.

Gotham – דרמה שתתמקד בשוטרת, אשר לאחר שהיא מנסה לפתור מספר פשעים שלא פוענחו, מגלה עולם קסום בתוך ניו יורק.

Zero Hour – הדרמה תתמקד בגבר, אשר בשל תהפוכות הגורל, נשאב אל אחת הקונספירציות הגדולות ביותר בתולדות האנושות. וזאת, לאחר שהוא היה עורך מגזין סקפטי במשך 20 שנה.

Penoza – הדרמה מבוססת על פורמאט הולנדי והיא תתמקד באלמנה של פושע, אשר נאלצת לקחת על עצמה את תפקידו במערכת הפשע בה היה מעורב בכדי להגן על משפחתה.



הרשת אישרה הפקת פיילוטים ל 3 דרמות נוספות.

Shelter – היצירה החדשה של שון ראיין וג' ג' אברהמס, אשר תתרחש במקום נופש בניו אינגלנד, בו הצוות דואג לכל רצונותיהם של האורחים, שהם לעיתים קומיים. בו בשעה עליהם יהיה לנווט בין רצונותיהם והרומנים שלהם.

The Selection – הדרמה מבוססת על ספרי קירה קאס והיא תעסוק ברומן אפי שיתרחש 300 שנה בעתיד. הדרמה תתמקד באישה שנבחרת על ידי הגרלה להיות מלכה של אומה במלחמה, אשר נמצאת על פרשת דרכים.

Joey Dakota – הגרסה האמריקאית ל"דני הוליווד" הישראלית עם שינוי קל: בסדרה הישראלית האירועים התרחשו בשנות השישים ואילו בגרסה האמריקאית האירועים מתרחשים בשנות התשעים.



הרשת אישרה הפקת פיילוט נוסף לדרמה.

Bad Girls – פרויקט של ג'ון וולס (המפיק של אי.אר, "משמרת שלישית" ו Southland) על פי גרסה בריטית בעלת אותו שם והיא תתמקד בקבוצת נשים בכלא פדראלי: האחראית על בית הכלא, בת הטיפוחים החדשה שלה ומספר אסירות, חלקן אמהות ולחלקן יש חברים.

אין תגובות: