יום חמישי, 2 בפברואר 2012

עונת הפיילוטים: גרסה 4, הקומדיות של רשת ABC.



רשת ABC הזמינה עד עתה פיילוטים ל 10 קומדיות חדשות.

פרויקט בכיכובה של מנדי מור - הקומדיה תעסוק בזוג צעיר שזה עתה התחתן, אנני (מור) ובן, אשר מקבלים הזדמנות לנהל את מסעדה בעיירה של אנני, אבל בכך גם מקרבים את הזוג אל המשפחה התלותית שלה.

How to Live With Your Parents for the Rest of Your Life – אם חד הורית זה עתה התגרשה חוזרת לגור עם הוריה המוזרים, אליין ומקס, אנשים מלאי חיים וללא גבולות אישיים.

פרויקט ללא שם של אדם סטזיקיל – קומדיה, אשר תעניק מבט הומוריסטי על מערכות יחסים של גילאי העשרים.

Only Fools & Horses – סיטקום, אשר מבוסס על גרסה בריטית. הסדרה תעסוק בהרפתקאותיהם של שני אחים והסב המזדקן שלהם בשעה שהם חורשים מזימות להיות עשירים.

Counter Culture – שלש אחיות מזדקנות אשר עורכות את ארוחות הערב שלהן במשותף במערב טקסס ומגלות שהמשפחה עומדת בפני ביצוע נכון של המהלכים בחיים.

White Van Man – קומדיה המבוססת על פורמאט בריטי ותתמקד בגבר, אשר חייב לשים את חייו בהמתנה בכדי לטפל בעסק המשפחתי.

American Judy – ג'ודי גריר תככב בסדרה אשר תעסוק באישה קוסמופוליטית, אשר נישאת ועוברת לגור בפרברים. היא צריכה לתמרן בין החותנת שלה, ילדיה החורגים ואשתו לשעבר של בעלה, שהיא גם השריף של העיירה.

Prairie Dogs – ניל, עובד לא "גזעי", באחת מהחברות הטובות בעולם סובל מגניבת זהות. כאשר הוא מגלה שהגנב ביסס לעצמו חיים טובים יותר הוא פונה אל הגנב בכדי שיהפוך אותו ואת חייו ל"גזעיים" יותר.

Malibu Country – רבה מקינטייר תפיק ותככב בקומדיה הנ"ל, אודות אישה שבעלה "כוכב הרוק" בוגד בה ומחסל את מרבית מהכסף שלהם ולכן היא לוקחת את שלשת ילדיה ועוברת למאליבו.

The Smart One - קומדיה בכיכובה של פורשיה דה רוסי כאשה עשירה ומצליחה, אשר בשל תהפוכות הגורל מתחילה לעבוד אצל אחותה הפחות מבריקה, מלכת יופי לשעבר ונערת מזג אוויר, וכעת היא ראש העיר.

2 תגובות:

techtik אמר/ה...

Apartment 23
הייתה אמורה לעלות לשידור ב3 בינואר
מה קרה שהיא לא שודרה?

אנונימי אמר/ה...

תאריך מיועד 11.4...