יום שבת, 11 בפברואר 2012

ביקורת: שקד והסרטים שלו.



Green Lantern – "גרין לנטרן. "

מאת: שקד, קורא נאמן של הבלוג.
עריכה: D1D1.


הסרט גרין לנטרן, מבוסס על סדרת קומיקס באותה השם ומגולל את סיפורו של גבר בשם האל ג'ורדן אשר מקבל טבעת ירוקה ומיוחדת מחייזר שגוסס. טבעת זו מעניקה לו כוחות על ובעזרתה האל נאבק בחוצנים רבי עוצמה.

הסרט כשל בקופות וככל הנראה לא נראה המשך לסדרת הסרטים בכיכובם של ראיין רינולדס ובלייק לייבלי ובביקורת זו אנסה להסביר מדוע הסרט כשל.

ראשית, אני חושב שהרעיון איננו מקורי. בזמן האחרון, אנו עדים לכמות עצומה של סרטים שעוסקים בראשית דרכם של גיבורי הקומיקס הידועים (סופרמן, באטמן, החץ הירוק, אקוומן וכדומה), ואני חושב שבהוליווד צריכים להבין שהמנהג החל להציק ולציבור די נמאס ממנו.

לגבי התסריט, לפי דעתי מדובר באחד מהתסריטים הגרועים ביותר לסרט או סדרת טלוויזיה, לפחות בשנים האחרונות. גרוע ומביש.

בעיה נוספת בסרט, לפחות כפי שאני רואה זאת, נעוצה בכוכב הראשי שלה, ראיין ריינולדס. נכון, הוא נראה טוב ויש לו ריבועים בבטן אבל קשה לי להתעלם מהעובדה שהמשחק שלו בינוני במקרה הטוב, ולא מספיק עבור שחקן ראשי. ניתן היה למצוא נחמה בדמותה של בלייק לייבלי הנהדרת שהוכיחה שניתן להיות גם יפה וגם מוכשרת.

בתור סרט בעל תקציב גדול במיוחד, ציפית למצוא אפקטים טובים. לצערי, מרבית האפקטים היו פשוט מעליבים ומתאימים בעיקר לילדים. מפיקי הסרט צריכים ללמוד מ"אקס מן: ההתחלה" או אפילו מ"הארי פוטר" כיצד לעשות זאת נכון, כיוון שבוזבזו 150 מיליון דולר על הסרט הזה.

לסיכום,
רעיון שנמאס, תסריט מביש, כוכב ראשי בינוני ואפקטים גרועים. עכשיו אתם מבינים מדוע הסרט נכשל ?

הציון שלי:
4.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני מסכימה בהכל חוץ מבאמירה שבלייק שחקנית מוכשרת,יפה היא כן מוכשרת לא