יום ראשון, 5 בפברואר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: צ'אק, מתחזה, גלי, האנטומיה של גריי, אחת שיודעת ועוד...

ונתחיל עם שאלה על צ'אק שהגיעה מיעל:

d1d1, מה חשבת על הפינאלה של צ'אק? ואיך היה הרייטינג? יש סיכוי לעונה נוספת? פרק נוסף? סרט?? משהו?? חחחח אני שונאת סופים פתוחים.
השחקנים אמרו משהו על הפינאלה? או הרשת?



תגובה:

מפאת חוסר זמן, דחיתי את הצפייה בעונה האחרונה של צ'אק לתקופת הקיץ, בה אין כל כך הרבה סדרות, ולכן אין ביכולתי להגיב על פרק הסיום. בשל כך כמעט לא פירסמתי ספויילרים בנוגע לעונה האחרונה של הסדרה מאחר ורציתי להיות מופתע. לגבי סיכוי לעונה נוספת, התשובה היא לא. כך גם לפרק נוסף. לגבי סרט, תמיד קיים סיכוי, אבל לא הייתי מצפה בקוצר רוח, משום שהסיכויים לכך קלושים. לגבי השחקנים, כמובן שהם אמרו שהם אהבו כל רגע ושיתגעגעו אחד לשני, איבון אמרה גם תודה על ההזדמנות, ושהם ישמחו לצלם בעתיד סרט לסדרה במידה ויתבקשו (איבון, זאק וג'ושוע).

נמשיך עם שאלה לגבי מתחזה:

ידוע לך אם מתחזה חודשה?



תגובה:

לא, הרשת תודיע על עתיד הסדרה רק בחודש מאי ועל פי הנתונים שלה לא נראה שהרשת תחליט לגביה בעתיד הקרוב, הנתונים שלה לא מאפשרים הודעת חידוש מוקדמת אם בכלל תהיה הודעה שכזאת.

השאלה הבאה מגיעה מגיל והיא מתייחסת לסדרות של רשת Showtime:

מה עם Dexter, Homeland, Weeds והסדרה ההיא עם מאט לה-בלנק שרצה לעונה אחת?
ידוע מה איתן?
(*בואנה מלא סדרות שוות יש להם...)



תגובה:

שלש הסדרות שציינת חודשו לעונה נוספת. Homeland ו Dexter יחזרו באזור ספטמבר-אוקטובר. Weeds אמורה לחזור בקיץ 2012 או לקראת לוח החורף הבא. Episodes אמורה לחזור ל 9 פרקים של העונה השנייה בקיץ.

אלעד ביקש לברר לגבי סדרת המשטרה החדשה של רשת CBS, אשר אמורה לעלות בחודש אפריל:

רוברט דה נירו גם ישחק בה (NYC 22)?



תגובה:

עד כמה שאני יודע, הוא רק אמור להפיק אותה, אך לא להשתתף בה.

מייקל ביקש לברר לגבי מועד עליית סדרה חדשה:

Apartment 23
הייתה אמורה לעלות לשידור ב 3 בינואר
מה קרה שהיא לא שודרה?



תגובה:

הסדרה אמורה לעלות ברשת ABC ביום רביעי ה 11 באפריל.

מאיה ניסתה לברר לגבי שתי סדרות, "האנטומיה של גריי" ו"גלי":

אתה חושב שיש סיכוי שקתרין הייגל תחזור לאנטומיה אחרי מה שהיא אמרה ?
כמה פרקים אמור להישאר קורד(סאם) בglee ?

ושאלה נוספת שהתקבלה על "האנטומיה של גריי":

מה הרייטינג של הפרק האחרון של האנטומיה?



תגובה:

לגבי קתרין הייגל, לצערי, אני לא חושב שזה עומד לקרות, לפחות לא בזמן הקרוב, היא עומדת להיות עמוסה מאד ובהפקה לא ממש אוהבים אותה.
לגבי נתוני הפרק האחרון של "האנטומיה של גריי", למרות שאמרתי שיותר לא אענה על שאלות שמתייחסות לרייטינג ספציפי של סדרה כלשהי, אחרוג הפעם ואענה: הסדרה הניבה 3.6 נק' מדד, ובמספר הצופים הכללי הגיעה ל 9.71 מיליון צופים, נתונים טובים מאד.
לגבי Glee, קורד חתם על הופעה כשחקן אורח עד תום העונה, לגבי העונה הבאה, זה עדיין לא ברור.

להלן, שתי שאלות נוספות לגבי Glee:

(הסדרה תצא לחופשה של ...) 49 ימים מהפרק של מייקל או שמהפרק הבא ?

וגם:

שכחת לציין שגלי דווקא בפרקים האחרונים עולה ברייטינג ובפרק האחרון שלה הגיעה ל9.07 מיליון צופים -3.7 נקודות מדד ! וביקורות מעולות מרולינג סטונס ועד בילבורד.



תגובה:

הסדרה תשדר את הפרק האחרון לפני היציאה לחופשה ב 21 בפברואר ותחזור בפרקים חדשים ב 10 באפריל.
לגבי ציון הרייטינג של השבוע, אתייחס לכך מחר בפינת "בוודאי שמתם לב ש..." בהרחבה.

שאלה נוספת על רייטינג, והפעם על Gossip Girl:

האם הנתונים של הפרק של החתונה באחת שיודעת היה מספק?



תגובה:

בעקרון, עבור נתוני הרשת, לקבל 0.7 נק' מדד זה רייטינג סביר (בינוני בלבד), אבל לא ברור האם תצליח הסדרה לשמר אפילו את הרייטינג הבינוני הזה.

ויש גם שאלות שהגיעו במייל:

הראשונה היא על סרט:

רציתי לשאול אותך מה דעתך על הסרט בלו ולנטיין של ראין גוסלינג.
הרבה אנשים שיראו אותו יגידו שזה סרט על כלום.
למזלי אתה לא הרבה אנשים, ואתה מבין מה שאתה רואה.
אז אני אשמח לדעת מה אתה חושב עליו.



תגובה:

לצערי, עלי לציין שלא ראיתי את הסרט. קראתי את הסיכום לסרט והוא לא עניין אותי ברמה מספיקה בכדי לצפות בו. בשל כך, לא אוכל לחוות דעה.

ונסיים במקבץ שאלות:

1. מה דעתך על הפיילוטים של Touch ו- Smash, האם הם יהפכו להצלחה מסחררת ?

2. למה תמיד רוב הסדרות שמועמדות לפרס בטקס האמי או גלובוס הזהב הן סדרות של רשתות הכבלים ולא של הברודקאסט ?

3. מה גרם לקפיצה בנתוני הרייטינג של The Finder ?

4. האם אתה חושב שהשנה יותר צופים ייחשפו לעונה השנייה של The Voice עקב עזיבת הצופים של אמריקן איידול השנה ?

5. ראיתי שכאשר סמולוויל הסתיימה היא עלתה הרבה בנקודות המדד ובמספר הצופים הכללי היא עלתה מעט, מדוע היא לא עלתה הרבה גם במספר הצופים הכללי ?

6. החברה Talpa היא חברה ששייכת ל- Endemol ענקית הפורמטים ?

7. אני זוכר שאמרת ש- Modern Family היא הסדרה עם נתוני הרייטינג הגבוהים ביותר, איך זה בדיוק ?

NCIS ו- Two And A Half Men יותר נצפה לא ?

8. ממה התרשמה יותר, מ- Once Upon A Time או Revenge ?

תודה רבה על המענה!!! :)



תגובה:

1. אני לא יודע מה אתה חושב שייחשב הצלחה מסחררת, אבל נראה ש Touch החלה ברגל ימין והיא כאן בכדי להישאר. אני לא רואה היום סדרה שתקבל מעל ל 5.0 נק' מדד, שזה מבחינתי הצלחה מסחררת. שתיהן לא יגיעו לכך. אני חושב שרשת NBC תשמח אם Smash תגרד את 3.0 נק' המדד. לפי דעתי, ולאור הירידה בנתוני Glee העונה, יש לי הרגשה שהצופים האמריקאים קצת מאסו בכל הסוג הזה של הסדרות. כרגע קשה לי לנחש את עתידה, גם בגלל שאין לה באז כל כך גדול ברשת.

2. כי המבקרים בדרך כלל אוהבים להדגיש עד כמה הסדרות בכבלים יותר איכותיות. ולמרות שיש מספר סדרות בכבלים שהן אכן איכותיות, לפי דעתי המבקרים פשוט "פלצניים" ואוהבים להראות עד כמה הם איכותיים בבחירות שלהם.

3. לפי דעתי, בשבוע שעבר היא לא התמודדה עם פרקים חדשים של סדרות מתחרות, כאשר "מבוקש לחקירה" ו"האנטומיה של גריי" שידרו שידורים חוזרים, וברשת ה CW שידרו סרט, כך שמולה ניצבו רק הסדרות של רשת NBC ואתה כבר יודע שהנתונים שלהם גרועים. השבוע, מול פרקים חדשים של הסדרות של רשת ה CW ושל רשתות CBS ו ABC ביחד עם NBC היא כבר הידרדרה ל 2.4 נק' מדד (ירידה מ 2.8 נק' מדד), כך שהקפיצה לא הייתה כה משמעותית. זה גם עומד להיות, פחות או יותר (2.5-2.3 נק' מדד), הרייטינג שלה עד תום העונה כאשר היא תתחרה בשאר הסדרות.

4. לא, לפי דעתי, לא תהיה קפיצה בנתונים של The Voice, אני אתפלא אם הנתונים מהשנה שעברה יחזרו על עצמם.

5. מספר הצופים הכללי הוא לא תמיד אינדיקציה לנק' המדד. יכול להיות שמספר הצופים הכללי של כל הרשתות באותו ערב היה נמוך ולכן העלייה הגדולה בנק' המדד ולא במספר הצופים הכללי של הסדרה. אבל לא בדקתי זאת לעומק.

6. אל תתפוס אותי במילה משום שאין לי מספיק מידע בנושא, אבל לפי מיטב הבנתי שתי החברות הגיעו להסכם על חלוקה של 50-50 בהכנסות מפרויקטים שלהם. החוזה נערך בשנת 2008. מעבר לכך אין לי מספיק מידע. מצטער.

7. ל NCIS יש מספר צופים כללי גבוה אבל בנק' המדד היא אפילו לא מתקרבת ל Modern Family ובשבועות האחרונים "שני גברים וחצי" הידרדרה מתחת לנתונים של Modern Family כאשר היא מגדרת את 4.0 נק' המדד ואילו Modern Family את 5.0 נק' המדד. אגב, מחר, בפינה שלי "בוודאי שמתם לב ש..." אתייחס גם לנושא הזה.

8. אלו סדרות שונות לחלוטין. תלוי איזה סוג של סדרות אתה אוהב, במידה ומדובר במותחנים הריי ש Revenge עניינה יותר ובמידה ואוהבים יותר פנטזייה ודמיון Once Upon A Time. לפי דעתי, שתיהן סדרות טובות, אך Once Upon A Time עניינה אותי יותר. ושוב, אין בכך ביקורת לגבי האיכויות שלהן.

ולסיום, מספר הערות:

1. מחר אפרסם את הפינה "בוודאי שמתם לב ש..." בגרסה מורחבת.

2. בוודאי שמתם לב, שהחלפתי את פינת "יקירת הבלוג" בפינת "25 הנשים היהודיות הלוהטות ביותר". כזכור, בחודש דצמבר פרסם המגזין Complex את רשימת 50 הנשים הלוהטות ביותר בעולם. לאחר מעבר על הרשימה הגעתי למסקנה, כי למרות שלחלק מהרשימה אני מסכים הרי שיש מספר נשים שמופיעות בה ולא צריכות להיות בה, שהמיקום שהייתי בוחר למספר נשים היה שונה ושהרשימה חסרה מספר נשים מרכזיות. אז, הכנתי רשימה חדשה אותה אפרסם במהלך השבועות הקרובים, כאשר אפרסם שמות של 2 נשים במהלך כל שבוע. לאחר שהמצעד יסתיים תוחזר פינת "יקירת הבלוג".

2 תגובות:

שקד אמר/ה...

מה לגבי THE BIG BANG(שבשבועות האחרונים התייצבה על 5.5 נק' מדד).

D1D1 אמר/ה...

התייחסות לכך מחר בפינת "בוודאי שמתם לב ש..."