יום שני, 1 באוגוסט 2011

12 אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... Lost.



1. חורחיה גרסיה שמגלם את "הוגו" בסדרה, נדרש להוריד 13 קילו ממשקלו על מנת להתקבל לסדרה.

2. הדמויות של הסדרה שונו הרבה לפני שהגיע הרעיון הסופי. לדוגמה: צ'ארלי וקייט היו אמורים להיות בני 50, ג'ק אמור היה למות כבר בפרק הפיילוט, ג'ין ,סאן, סעיד והארלי לא היו אמורים להיות קיימים בכלל ואילו בן היה אמור להיות דמות שולית למספר קטן של פרקים.

3. את אהרון, בנה של קלייר גילמו עשרות תינוקות שונים ואילו את וינסנט, הכלב של וולט, גילמה כלבה בשם מדיסון.

4. על מנת להצטלם לסדרה, פספס חורחה גרסייה(הוגו) את חתונת אחותו.

5. באחד מהפרקים, קייט מספרת את סוייר. הדבר נעשה בגלל שג'וש הלוואי, שמגלם את סוייר, רצה לקצץ את שערו והיוצרים לא ידעו להסביר כיצד שערו התקצר פתאום בזמן קצר.

6. איאן סומלהרדר ומאגי גרייס שמגלמים את בון ושאנון, האחים החורגים, שניהם שיחקו לצד טום וולינג, כוכב סמולויול, בנפרד, בשנים האחרונות. איאן שיחק לצדו בסדרה סמולוויל בכמה פרקים בעונה השלישית של הסדרה, בעוד מאגי שיחקה לצדו בגרסה עכשווית לסרט האימה "הערפל".

7. תמרה טיילור שמגלמת את אימו של וולט שיחקה לצד מת'יו פוקס(ג'ק) ב-16 פרקים בסדרה "שולחן לחמישה".

8. בזמן שצ'ארלי מסניף הרואין, דומיניק מונהן מסניף סוכר חום.

9. פרט להיותו הדמות הראשית בסדרה, מת'יו פוקס(ג'ק) גם עזר לכותבים לכתוב מספר פרקים בסדרה.

10. בפרק 17 בעונה הראשונה, בעת זכרון של ג'ין וסאן ניתן לראות את הארלי בטלוויזיה. בפרק 9 בעונה השנייה, בעת זכרון של קייט, ניתן לראות את סעיד בטלוויזיה.

11. חברת התעופה "אושיאניק" שבה החבורה התרסקה על הטיסה אושיאניק815, היא חברת תעופה פיקטיבית ידועה שמשתמשים בה במספר סדרות וסרטים. כמו בסדרה "ג'אג'" או בסרט "החלטה גורלית".

12. לקראת סיום צילומי העונה הראשונה, קיבלו השחקנים רק את עמודי התסריט שבהם דמותם מופיעה, כדי שגם להם תיהיה הפתעה במהלך הפרק.

Share on Facebook

הערה: מדובר בפינה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

תגובה 1:

ליאת אמר/ה...

חברת התופעה אושיאניק הופיעה גם ב- FlashForward :)