יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

פרסום: Luther חודשה !!!


למרות עונה שנייה קצרה (4 פרקים בלבד) מתברר שברשת BBC One החליטו להעניק לסדרה עונה שלישית. עדיין לא ברור מספר הפרקים שתכיל העונה השלישית ומתי היא תעלה לשידור, אבל הכיוון הוא לאזור אמצע עד סוף 2012. חדשות טובות !!!

Share on Facebook

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה על החדשות הבאמת טובות, אידריס אלבה בהחלט שחקן אופי מהמעולים, מרתק וכריזמטי, זכור לטוב מגילום דמותו המורכבת של סטרינגר בל מ"הסמויה", [איפה התייחסות לסדרת העל הזו, שסדרות אחרות עד היום ממשיכות להתכתב איתה ולרפרר אליה?[[מי שלא צפה בסמויה מתקשה להבין הרבה מהסבטקסט שבסדרות אחרות שמתייחסות אליה או שואלות מוטיבים ממנה]])בחזרה ללות'ר: לדעתי השילוב בין שני שחקני העל המהפנטים האלה- רות ווילסון ואידריס אלבה כרוצחת סדרתית ומפקח משטרה במערכת יחסים מוזרה ולא שגרתית- זו ממש סוכריה תסריטאית ושיחוק של ליהוק. שוב ב-BBC מראים לנו מי עושה לכולם בית ספר לטלוויזיה, ובאיזה צד של האוקיינוס האטלנטי מתחבאים הכשרונות התסריטאיים.
שאלה: איפה אתה משבץ את הסדרה שרלוק שבהפקת BBC DRAMA ברשימת המאה שלך?
הסדרה מעוטרת בשבחים רבים בפורומים רבים, ולטעמי היא מן ההברקות המרעננות של העשור, החל מהתסריט הנהדר וכלה בליהוק המבריק של בנדיקט קמברבץ' כשרלוק?
מדוע אינך מתייחס לסדרת המתח Wallander שבכיכובו של קנת' בראנה (במאי "ת'ור")?
מה דעתך על הסדרה הבריטית Inbetweeners?
תודה תודה תודה שאתה חושף בפני הטינס הישראליים סדרות בריטיות מופתיות מן העבר וההווה. אתה בהחלט עושה להם שירות טוב ומרחיב את גבולות הטעם והביקורת שלהם.