יום שלישי, 30 באוגוסט 2011

פרסום: תראו איזו סדרה קנתה רשת NBC.



רשת NBC קנתה זכויות לסדרה ישראלית !!! כן, בארה"ב כנראה אוהבים את הטעם הישראלי ולאחר שבקרוב נחזה בגרסה האמריקאית ל"חטופים", אולי בקרוב נזכה גם לגרסה האמריקאית ל"תמרות עשן". סדרה, שאני לא בטוח שצופים ישראלים רבים אפילו נחשפו אליה. נכון לעכשיו מדובר רק בקניית זכויות.

Share on Facebook

2 תגובות:

ניר אמר/ה...

לדעתי ההתרוצצות הזו סביב הסדרות הישראליות מעט מוגזמת.

עם כל הכבוד לשוק המקומי (ובזמן האחרון, יש מעט כבוד), הרי שבארץ אין רעיונות שלא היו עולים בכל מקום אחר. איכות התסריטאים לא שונה מהותית מכל מדינה מערבית על פני הגלובוס ופורמטים שמפותחים בישראל לא עולים ברמתם על פורמטים שמפותחים במדינות זרות.

אז מניין כל ההתרוצצות סביב השוק המקומי הישראלי? זה פשוט - עדר. רשת כבלים אמריקנית אחת החליטה לפני מספר שנים לרכוש זכויות של סדרת מופת בשם "בטיפול" ובמקביל אליה רשת מסחרית אמריקנית אחרת רכשה סדרה בשם "האקס המיתולוגי" כי היא הייתה זולה להפקה... מכאן החל עדר של רכישות בקצב מסחרר, החל מסדרות (רמזור, חטופים - וזה רק מתי מעט), עבור תוכניות בידור (מה זה השטויות האלה, צחוק מעבודה), דרך שעשועונים (לעוף על המיליון, מישהו בבית, נראה אותך) ועד אפילו תוכניות דוקו (משפחה חורגת)... אין כאן יותר סיפור מזה.

אגב, אם כבר הזכרתי חלק מהתכנים שנמכרו לחו"ל, צריך לומר שלא כל המכירות מומשו בסופו של דבר בפועל... אולי שקד ירצה לכתוב טור על מה עלה בגורלם של כל הפורמטים והתכנים הללו.

שקד אמר/ה...

זה רעיון נחמד מאוד, ואולי אני גם אבצע אותו...