יום ראשון, 8 ביולי 2018

הבחירות שלי מבין הסדרות של רשת ה CW בעונת 2018-2017



הגענו אל הרשת האחרונה ברשימת רשתות הברודקאסט האמריקאיו והקטנה מכולן. רשת זו עדיין לא משדרת קומדיות ולכן אבחר 2 דרמות אהובות אשר היו אהובות עלי ושתי דרמות גרועות.

דרמה אהובה 1: Valor

מבין כל הדרמות שעסקו בצבא בעונה הקודמת מבין שלש רשתות הברודקאסט (לצד The Brave של NBC ו SEAL Team של רשת CBS) עבורי היא הייתה המוצלחת מכולן וזאת למרות שאפשר היה לזהות מרכיבים של אופרת סבון בתוכה אשר היוו תזכורת לכך שהיא משודרת ברשת ה CW, אבל בסופו של דבר היא הייתה דרמה מעניינת של הרשת, בוודאי בהשוואה לשאר הסדרות של הרשת (מלבד סדרות הקומיקס) והיה כיף להעביר ארבעים דקות מדי שבוע.

דרמה אהובה 2: The 100

עושה רושם שהרשת מצאה דרמה, אשר תוכל מידי סוף שנה לעלות בחודשי האביב ולהיכנס אל עונת הקיץ. אמנם אנחנו רק באמצע העונה, אבל אפשר בקלות להמשיך ולהתמכר אליה. כמו כן, עושה רושם שלאחר המשבר של העונה השלישית, אשר בעקבותיו חוסלו סופית שתי דמויות מרכזיות ואחת מאד אהובה (לקסה בגילומו של אלישיה דבנם קארי), היא מצאה את הנישה שלה ומצליחה לספר בכל עונה סיפור שונה. גם העונה הסיפור מעניין, העובדה שעברו כביכול שש שנים בין העונות יצרו מצב שגם צורת הבאת הסיפור בתחילת העונה הייתה שונה ומרעננת. ואיך אפשר שלא לאהוב את אלייזה טיילור ומרי אבג'רופולוס ?

דרמה גרועה 1: Dynasty

הציפיות ממנה היו כל כך גדולות, המותג שלה היה כל כך גדול, הבאז היה ענק עד הרגע שהיא עלתה לאוויר ובכל זאת מה שנגלה לנגד עיננו החל מהרגעים הראשונים בהם הסדרה עלתה לאוויר היה ביזיון אחד גדול. ביזיון רק בגלל מה שהיא עשתה למותג. השחקנים לא מספיק טובים, התסריט דלוח, העריכה גרועה והסיפורים כל כך צפויים. הרשת מעלה שני ריבוטים נוספים העונה, בואו נקווה שהם יעלו על מה שקרה לדרמה הזאת. מצד שני, יותר גרוע ממה ש Dynasty הציגה זה לא יכול להיות, לא ?

דרמה גרועה 2: Jane The Virgin

לא ברור מדוע היא לא בוטלה לאחר שתי עונות, משום שהפואנטה הובנה כבר אז ומאותה נקודה היא רק "מורחת את הצופים". העונה האחרונה שלה הייתה גרועה והצביעה על אובדן עשתונות כולל. פטרה לסבית עכשיו ? השחקן שמגלם את מייקל חזר כמו באופרות סבון הכי גרועות שיש ? חתונה שלא צריכה בכלל לקרות ואפשר להמשיך עוד ועוד. רק בגלל שהרשת עברה לשישה ימים בשבוע היא קיבלה ארכה של חצי עונה נוספת. מישהו באמת צופה בסדרה ? כי בארה"ב כמעט ולא...

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה D1D1... רק שנראה שדעתי שונה- דווקא Valor? היא הגרועה מכל הסדרות בתחום, לדעתי[!]- ואפילו לא הצלחתי לשרוד פרק אחד עד הסוף, למרות השחקנים המצודדים...The 100 מצד שני אכן מצוינת ודיינסטי מיצתה את הטראשיות המהנה והפכה לאיומה תוך כמה פרקים בלבד ומהר מדי.. אבל לבוא בטענות לג'יין הבתולה, שמוגדרת כטלנובלה ומבוססת על אחת?! היא עושה את הנדרש ובצורה מאוד מהנה בתחומה? זה כמו להגיד שה100 היא סדרת דרמה עם אלמנטים חבויים ונסתרים של מדע בדיוני ;) שבוע טוב

D1D1 אמר/ה...

לגבי ג'יין, אני מסכים ועדיין...
לגבי Valor, אני מבין מהיכן התגובה שלך מגיעה, אבל עדיין נהנתי ממנה. אם תקראו גם את הביקורת שלי לגביה לאחר שהיא החלה גם תבינו מדוע.

אנונימי אמר/ה...

היי D1D1, תודה על התגובה, ומכיוון שValor היא האחרונה שהגיעה אחרי מבול סדרות צבאיות לא ממש טובות, אז אולי לא נתתי לה מספיק זמן להשתפר [למרות שהיה ברור מהרייטינג עוד מההתחלה שהיא לא הולכת לשרוד... :( ] נו טוב, השחקנית המובילה והיפיפייה והבובת קן הבלונדינית הידועה בשם מאט בר, בטוח ימצאו סדרה בין ה500~ שמופקות כל שנה בארה"ב... ;)