יום שלישי, 3 ביולי 2018

פרסום: 14 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (3 ביולי 2018)



אלכס קורטצמן ינסה לפתח את היקום של Star Trek Discovery. הסדרה החדשה אמורה להתרחש באקדמיה של הצי ואמורה להכיל 8 פרקים. סדרה נוספת אמורה להתבסס על הסיפור של Wrath of Khan. כמו כן, עובדים על סדרת אנימציה.

רשת "אמזון" הזמינה דרמת קומיקס חדשה בשם Invincible מבית היוצר של רוברט קירקמן. הסדרה תתבסס על חוברות הקומיקס שלו. מדובר בהזמנה של סדרת אנימציה בת שעה לכל פרק מבין השמונה שהוזמנו לה. הסדרה עוקבת אחר מארק גרייסון, נער מתבגר רגיל פרט לכך שאביו הוא בעל היכולת ההחזק ביותר על פני כדור הארץ. זמן קצר לאחר יום הולדתו ה 17 מארק מתחיל לפתח את היכולת שלו ונכנס אל הקליקה של אביו.

"אמזון" הודיעה על אישור של דרמה חדשה בשם Modern Love. מדובר בקומדיה המבוססת על טור בניו יורק טיימס.

"אמזון" בזמינה מיני סדרה בת 11 פרקים בשם The Underground Railroad. הדרמה תעקוב אחר קורה, שפחה במטעים של ג'ורג'יה. החיים איומים עבור כל העבדים, אך במיוחד בשבילה, לאחר שגם אנשיה מנדים אותה. כאשר קיסר מגיע מוירג'יניה מספר לה על מסילת הרכבת המחתרתית, הם מחליטים לנסות לברוח.



רשת Showtime הזמינה אישרה לסדרה קומדיה בשם Black Monday. היום הוא ה 19 באוקטובר 1987, יום שני השחור, הקריסה הגדולה ביותר בתולדות וול סטריט. עד היום לא ידוע מי גרם לה. עכשיו כן. מדובר בסיפור של קבוצה של אנשים שאף אחד לא שם לב אליהם, אשר יוצאים למאבק באנשי הצווארון הכחול וגורמים לקריסה. יככבו בה דון צ'ידל, אנדרו ראנלס ורג'ינה הול.

רשת Showime הזמינה 10 פרקים לעיבוד טלוויזיוני של המשחק Halo.



רשת FX אישרה דרמה בשם The Chaneling. העלילה מתרחשת בניו יורד שאף אחד לא מודע לקיומה ומתמקדת באפולו קאגווה ואמה וולנטין, אשר מחפשים אחר בנם שנלקח מהם. במסעם הם יחלפו על פני איים מכושפים ויערות בעלי יצורים על טבעיים, כמו גם יפגשו במכשפות ושדים.



רשת MTV מפתחת ריבוט לסדרת האנימציה Aeon Flux. ג'ף דיוויס, אשר אחראי לדרמה Teen Wolf אחראי לפרויקט. הסדרה מתרחשת בעתיד דימיוני ובו מתנקשת חוברת לקבוצה של האקרים ביולוגים בכדי להציל את העולם.



שונדה ריימס מצאה את הפרויקט הראשון שלה ב"נטפליקס". מדובר בטור How Anna Delvey Tricked New Yourk Party People. דלבי התפרסמה בכך שהונתה אנשים עשירים ומוסדות בכדי שיממנו את חייה המפוארים בעיר. היא נמצאת כרגע בכלא.

טוני גולדווין ("סקנדל") יככב בדרמה חדשה של "נטפליקס" בשם Chambers לצידה של אומה טורמן. אישה שעברה השתלת לב הופכת להיות אובססיבית לגבי האיש שהעניק לה את הלב שלו. היא תחקור את מותו המיסתורי ותגלה דברים שלא חלמה עליהם.

"נטפליקס" הזמינה סדרה של אומניות לחימה בשם Wu Assassins, אשר תתרחש בציינהטאון שבסאן פרנסיסקו. הסדרה תספר את סיפורו של קאי ג'ין, שף צעיר, אשר נועד להיות "מתנקש וו", רוצח גיבור, אשר נועד להציל את העולם מידי וו, תוך ניווט בין ערכי המוסר שלו בעולם החדש שלו והסתרת הזהות האמיתית שלו מהאנשים שקרובים אליו.




רשת FreeForm העניקה פיילוט לדרמה Motherland. הדרמה תתרחש בארה"ב אלטרנטיבית כאשר 300 שנה קודם לכן המכשפות הגיעו להסדר עם ממשלת ארה"ב. על פי ההסדר המכשפות יעבדו בכדי לסייע לממשלה. הסדרה תתמקד בשלש נשים, אשר נמצאות בתהליך של למידה בכדי להיות מוצבות בפורט סאלם. הן יעשו הכל בכדי לסייע, כולל עצירת טרוריסטים.

רשת FreeForm העניקה פיילוט לקומדיה Pippa Smith: Grown-Up Detective. הקומדיה תעקוב אחר פיפה, בת עשרים פלוס ותעסוק בהתמכרות ומערכות יחסים. כל פרק יהווה מקרה אחר וכל מקרה שהיא תפתור יגרום לפתרון תמונה כוללת יותר. והכל נעשה בשעה שהיא מנסה לתמרן בין העבודה לחייה הפרטיים.


רשת Syfy מפתחת דרמה בשם NightBreed. הדרמה עוסקת בקבוצה של אנשים שבחציים אנושיים וחציים מפלצות, אשר מחפשים מקום חדש לגור בו לאחר שמקום המיסתור האחרון שלהם נהרס. בראשם עומד יצור שזה עתה מתחיל לקבל על עצמו את כוחותיו ואשר ארוסתו מתה בצורה מיסתורית. 

אין תגובות: