יום שישי, 27 ביולי 2018

פרסום: הפרויקט של "באפי קוטלת הערפדים". עדכון


לפני מספר ימים יצאה ההודעה הרשמית בכנס קומיקון השנתי, אשר הצביע על ריבוט של המותג הענק של "באפי קוטלת הערפדים". כמו כן, הידיעות שהגיעו הצביעו על כך שהדמות הראשית צפויה להיות אפרו-אמריקאית. היות ודובר בשנים האחרונות רבות על חידוש הפרויקט הנ"ל, חשבו בהפקה שהמעריצים יתלהבו. בפועל, לאחר שהידיעות נפוצו החלו התגובות השליליות להיערם ברשתות החברתיות. קשה היה למצוא אפילו איזכורים בודדים של תגובות חיוביות.

בשל כך, אתמול הזדרזה מוניקה אוסוזו ברין, אשר צפויה להיות התסריטאית הראשית של הסדרה, להוציא הודעה בחשבון הטוויטר שלה, שיהיה בלתי אפשרי להחליף את הדמויות ששיחקו בדרמה המקורית. במילים אחרות, אל תצפו לשחקנית אפרו אמריקאית, אשר תגלם את דמותה של באפי, אולי גם שם הסדרה לא ייקרא "באפי". הכוונה היא לייצר ספין אוף מתוך העולם של הסדרה המקורית, כלומר מתוך המיתולוגיה של הסדרה, ובכך גם להשאיר את הדלת פתוחה להופעת אורחים מהדרמה המקורית.

ואני אומר, "באפי קוטלת הערפדים" בלי שרה מישלר גלר, אליסון הניגן, ניקולס ברנדן (זאנדר) ואפילו מישל טרכטנברג, זה לא אותו דבר ונידון מראש לכישלון, גם אם לא מדובר בריבוט. הצל שלהם על הסדרה כל כך גדול, שבלי הופעה מהותית שלהם בה, הסיכוי שלה בכלל לשרוד במבול הסדרות שיש היום הוא קטן מאד, וזאת למרות השם של המותג. 

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מסכימה

Unknown אמר/ה...

זמן רב דיברו גם ברשת להחזיר את בבילון חמש, עשו רעש וצילצולים. לדעתי גם כאן אותו דבר.

JamesCrow אמר/ה...

המקרה של בבילון 5 שונה.
כל הזכויות להפקת סדרה נמצאות אצל וורנר ברוס והם לא מעוניינים לעשות זאת וגם שאף אחד אחר לא יעשה את זה.

לפי מה שהבנתי, סטרצ'ינסקי רשאי רק לעשות סרט וגם אם זה יש בעיה.

עכשיו בנוגע לבאפי אני דווקא חושב שדמות אפרו אמריקאית זה סבבה לגמרי, ואני אחד שראה ואהב את כל הדברים של וודון וצופה נאמן לבאפי/אנג'ל.

עכשיו בנוגע לכך שלהשתמש בשם יביא לכשלון:
לא הייתי ישר מחליט את זה, ברוב המקרים החידושים נופלים מהר (מממ מלרוז פלייס) אבל יש מקרים שונים כמו בברלי הילס שגם שם הדמויות הן דמויות קאלט.

מהתחלה אמרתי שהסדרה צריכה להיות ספין-אוף על ציידת חדשה וזה בדיוק מה שעושים.
מה שהיא כתבה בטוויטר גם רומז לסיכוי להופעת אורח של שחקנים מהעבר (זה שאי-אפשר להחליף אותם)

ואסיים ואומר שוודון גם קשור לפרוייקט אז זה לא שמגיע סתם מישהו שלא קשור, בלי קשר שנשמע שהיא מעריצה ואני מאמין לה.

אורן אמר/ה...

לפחות הקשיבו למעריצים. בדרך כלל לא ממש טורחים ובטח לא בשלב מוקדם כזה של הפקה.