יום שלישי, 17 ביולי 2018

פרסום: 15 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (17 ביולי 2018)



"נטפליקס" הזמינה לסדרה את הדרמה החדשה Monarcs מבית היוצר של סלמה הייק. הדרמה תתרחש בקרב האליטה המקסיקנית שבה השחיתות חוגגת וסקנדלים ואלימות יש בה לרוב. כמו כן, היא תתפרס על מספר דורות, כאשר אחת מחברי המשפחה שבה תתמקד הסדרה מחליטה להילחם במערכת המושחתת שמשפחתה עזרה ליצור.

"נטפליקס" אישרה דרמה חדשה בשם YA. לאחר שריח חזק של ריקבון מתחיל להפשט בווסט האם התשובים מחליטים לשלוח את הילדים שלהם מהמקום. אולם לאחר שעות של נסיעה הם מוצאים את עצמם בניו האם באמצע הלילה, כאשר הריח נעלם אך גם הוריהם וכל כביש בדרך לעיירה, כאשר יער גם סוגר על העיירה. עתה, ללא דרך להימלט וללא הורים הילדים צריכים להתחיל להסתגל ולשרוד.

"נטפליקס" אישרה עיבוד לקומיקס של Daybreak. להלן התמצית: אתה מתעורר כאשר אדם בעל יד אחת מברך אותך לשלום, לוקח אותך מתחת לאדמה, מאכיל אותך ומציע לך מקום לישון. ואז הוא אומר, שהוא ייקח את המשמרת הראשונה לשמור. מאותה נקודה כל הזמן צריכים לשרוד. הסדרה תסופר מנקודת מבט של האדם הפאיסיבי יותר בשעה שהוא מביט כיצד המגן שלו מנווט את חייהם בתוך איום של זומבים.

"נטפליקס" אישרה לסדרה את העיבוד של הרומן של סלמן רושדי, Midnight Children. הדרמה תעקוב אחר סאלים סיני, אשר נולד בחצות הלילה של ה 15 באוגוסט 1947, הזמן שבו נודע על עצמאות הודו. חייו משולבים עם קורותיה של הודו המודרנית. כצאצא למשפחה בעלת חוש ריח מפותח, מרחרח סלים הקטן ושואף אל נחיריו את מיגוון ניחוחותיה וצחנותיה של סביבתו, מערבב שיקויים וצנצנות ומשבש את מהלך ההיסטוריה. בפינת בית חרושת למחמצים בבומביי הוא מתעד בקדחתנות את תולדותיו וממתין (באורח מסתורי) למותו הקרוב. הוא מגולל את קורותיהם של אבותיו התמהוניים כמו את האירועים הפנטסטיים של חייו - עלילות אהבה ותשוקה, מריבות משפחתיות, מחלות מחרידות והחלמה בדרך - נס, סכנות איומות, תשועות מופלאות - סחרחרת של אסונות וניצחונות במישור הפרטי והפוליטי כאחד. הדבר המדהים שבו הוא הכוחות הטלפתיים שלו המקשרים אותו לכל אותם ילדים שנולדו באותה דקה שבה הוא נולד. ומדובר ב 100 ילדים, שלכולם יש כוחות על.

"נטפליקס" אישרה קומדיה חדשה בת עשרה פרקים בשם Dead To me, אשר כריסטינה אפלגייט תככב בו. אפלגייט תגלם את דמותה של ג'ן, אישה בעלת הומור שחור ובעיית שליטה בכעסים, בעיה שהיא לא רוצה להתמודד איתה. היא מתקשה להתמודד עם החיים לאחר שבעלה נהרג בתאונת פגע וברח. אך היא תייסד חברות אמיצה עם מישהי בעלת רוח חופשית.



"אמזון" אישרה פיילוט לסדרה את הדרמה College. הדרמה תעקוב אחר שישה חברים לאותם מעונות בקולג' בשעה שהם מתחברים, מפשלים ומתבגרים בקצב שלהם.

"אמזון" אישרה פיילוט לדרמה Panic. הדרמה תתרחש בעיירה שבה כל הבוגרים חוזרים אליה מדי שנה ומנהלים משחק רב סיכונים ולא חוקי בכדי לזכות בכסף ובאפשרות לברוח. השופטים מטילים עליהם מטלות ובכך גורמים להם להתמודד עם הפחדים הגדולים ביותר שלהם. הם לא יודעים על מי לסמוך וגם לא יודעים מי הם עומדים להפוך בעקבות המשחק. השנה 47 מהם יעמדו בפני המשחק הקשה ביותר שהיה עד כה.

"אמזון" אישרה פיילוט לדרמה The Wilds. קבוצה של בנות מתבגרות מרקעים שונים מוצאות את עצמן נטושות על אי בודד ולא מודעות לכך שהן הפכו לחלק מניסוי חברתי. מדובר בדרמת הישרדות, אך גם דרמה פסיכולוגית, אך בבסיסה היא תברר את המשמעות של מה זה אומר להיות אישה צעירה בימינו, האם את אבודה בשממה או לא.



רשת HBO אישרה לסדרה את הקומדיה Los Espookys, שחלק ממנה יהיה בספרדית. הקומדיה תתרחש במקסיקו סיטי ותתרכז בקבוצת חברים, אשר הופכים את אהבתם לאימה לעסק מוזר.

רשת HBO חידשה סדרה חדשה בשם The Nevers. האיש מאחורי הפרויקט הוא ג'וס ווידון. מדובר בדרמה מדע בידיונית אודות קבוצת נשים, אשר מגלות שיש להן יכולות, אויבים מושבעים ומשימה שיכולה לשנות את העולם.



רשת FreeForm מפתחת דרמה בשם How The Other Half Hamptons. החברות הכי טובות: רייצ'ל (הנערה הטובה), ג'יימי (הנערה הפרועה) ואליסון (הנערה המונוגמיסטית הסדרתית) יאכלסו במשך 16 שבועות בית בהמפטונז עם 40 אנשים זרים ויתמרנו בין מסיבות בלתי נגמרות וייצרו מערכות יחסים, אך גם יתמודדו עם שירותים משותפים ויגלו מה גורם לבידור (פינג פונג-בירה), יתיצבו בפני דילמות (האקס מופיע באותו בית). בכל מקרה, הם יגיעו למסקנה: כיצד להצליח בצורה טובה יותר בשנה הבאה.



Youtube אישרה הפקה של עשרה פרקים לדרמה-קומית בשם On Becomiong A God In Central Park. הסדרה תתרחש ליד אורלנו בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת ותתמקד בקריסטל גיל (קריסטין דאנסט), אישה המשתכרת שכר מינימום בפארק מים, אשר בסופו של דבר תזמום מזימת פירמידה שבסופו של דבר תהרוס את משפחתה.



רוזריו דוסון לוהקה לתפקיד הראשי בדרמה Briarpatch שרשת USA מפתחת. הדרמה מתמקדת באלגרה "פיק" דיל (דוסון), חוקרת מוכשרת, אשר עובדת בוושינגטון הבירה עבור סנאטור צעיר. כאשר אחותה הצעירה ממנה בעשר שנים, בלשית במחלקת רצח, נרצחת על ידי פיצוץ מכונית, אלגרה חוזרת אל עיירתה המושחתת בטקסס. מה שמתחיל כניסיון למצוא את הרוצח הופך להיות מסע של נבירה בדברים שהיא רצתה להדחיק מעברה במשך זמן רב.



ג'ייסון מומה ("אקוומן") יככב בתפקיד הראשי בדרמה See ש Apple מפתחת. הדרמה, שכבר אושרה לעשרה פרקים אמורה להתרחש בעתיד. מומה יגלם את דמותו של באבא ווס, לוחם גדול, מנהיג ומגן.



סדרה חדשה על פי ספרה של ליין מוריארטי Three Wishes בדרך אל המסך לאחר שאולפני EveryWhere קנו את הזכויות. הדרמה תעקוב אחר שלש אחיות בשעה שחייהם משתנים בעקבות סוף שבוע שבמרכזו חתונה, אך טרגדיה מתרחשת בו. כאשר סקנדל יוצא לאוויר, הקשר החזק ביניהן נבחן בשעה שהן מפענחות מיסתורין שמלווה אותן כל חייהן. 

2 תגובות:

יורם אמר/ה...

מה חשבת על impulse של יוטיוב?

D1D1 אמר/ה...

הכנתי על הסדרה "שלב סיכום עונה" בקרוב אפרסם.