יום שישי, 27 ביולי 2018

לוח הערכות לקראת עונת סתיו-חורף 2019-2018: רשת FOX



בערב יום שני של הרשת לא אמורות להיות הפתעות גדולות. The Resident צפויה להמשיך לנוע סביב 0.7 עד 0.9 נק' מדד ובסוף העונה שאלת חידושה תצוץ, כאשר הפעם היא תתקל בבעיות גדולות יותר  ותהיה תלויה בשאר נתוני סדרות הרשת בכדי לשרוד. מצד שני, הדרמה של ראיין מרפי, הכוונה היא ל 9-1-1, לא אמורה להתקל בבעיות לקבל עונה נוספת.

ביום שלישי, The Gifted אמורה להדרדר לאזור 0.7 נק' מדד ולהתפוגג בתום העונה. בכל הנוגע ל"נשק קטלני" כבר בפרקי הפתיחה ניתן יהיה לראות אם החלפת אחד השחקנים הראשיים צפויה להשפיע על קהל הצופים. טוב זה לא אמור לעשות לה. במידה והיא תגיע ל 1.0 נק' מדד זו תהיה הצלחה. הסיכויים לכך ? שווים.

ביום רביעי לא צפוי שינוי לחלוטין, כאשר Empire ו Star ימשיכו כמדי שנה לעונה נוספת.

ביום חמישי, צפוי ערב פוטבול, אך כאשר הוא יסתיים, The Orville ו Gotham יגיעו לסוף דרכן. אחת כבר הודיעה על כך באופן רשמי ואילו השנייה רק תתודע לכך בתום העונה שלה.

ביום שישי, Last Man Standing צפויה להניב נתונים מספיק טובים, אשר יעניקו לה עונה נוספת. לגבי The Coold Kids, נכון לעכשיו אין כמעט באז לגביה. נתוני הפרק השלישי שלה יעניקו את התשובה לאיזה כיוון היא נעה. היא תהיה תלויה לחלוטין עד כמה Last Man Standing תהווה הצלחה.

ביום ראשון, סדרות האנימציה יחזרו כרגיל לעונה נוספת, אך התוספת החדשה של הרשת בערב זה, Rel לא צפויה להצליח. חידושה לעונה נוספת תהווה הפתעה.

לרשת יש שתי דרמות חדשות שמחכות לחצי השני של העונה. בעוד שעל The Passage מדברים מעט, הרי שעל Proven Innocent כמעט ולא. בכל מקרה, קשה לראות כיצד אפילו אחת מהן הופכת ללהיט בינוני פלוס כפי ש 9-1-1 הפכה בעונה הקודמת

אין תגובות: