יום שלישי, 24 באוקטובר 2017

פרסום: 29 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (24 באוקטובר 2017)


רשת NBC מפתחת גרסה טלוויזיונית לדמות הספרותית של הבלשית הצעירה ננסי דרו. רשת CBS ניסתה לפני שנתיים (2016-2015) לפתח דרמה דומה, אך הפרויקט לא צלח את עונת הפיילוטים. מדובר באותו צוות הפקה, אשר הפיק את הניסיון הראשון. בגרסה הנוכחית, העלילה היא כדלקמן: כאשר סופרת מפורסמת של ספרי י בלשיים אודות בלשית צעירה נכנסת אל חקירת רצח מיסתורי, אל מי היא תפנה? שני חבריה הטובים ביותר מילדות, אשר היוו השראה לדמויות בספריה ולאישה שכועסת עליה בשל הצורה שבה הוצגה בספרים.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Delivery מבית היוצר של ריס וויתרספון. הדרמה תעסוק בקבוצה של רופאים בעלי קשרי משפחה ביניהם, אשר צריכים לנווט בין חייהם האישיים למקצועיים באותה יחידה.

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של מינדי קאלינג. הקומדיה הראשונה תעסוק בקבוצה של דיפלומטים משגרירות של ארה"ב בקריביים, אשר כל צורת העבודה שלהם משתנה לאחר שאיש נפט ללא כל כישורים הופך להיות השגריר.

קומדיה נוספת מבית היוצר של מינדי קאלינג בשם Venice Beach Venture הינה קומדיה המתרחשת במקום העבודה ותתרחש בוניס ביץ' ותעשיית היי-טק, שבו מנהדסת צעירה מגיעה למקום עבודה חדש אצל ביליונר.

רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Close To Heaven. איש כמורה צעיר מגיע אל עיירה קטנה, לאחר שנים של עבודה באפריקה. הוא רוצה להאיר את החברה במקום עם האידאילים וכוונותיו הנאצלים, אך הוא מגלה שהכנסייה לא מוכנה לקראת רעיונותיו או לקראתו.



רשת FOX העניקה התחייבות לדרמה Operation Nexus, אשר תתמקד ביחידת האנטי-טרוריסטית הטובה ביותר בארה"ב, היחידה בניו יורק.

ניקי טוסקאנו חברה למפיק-בימאי מאט ריבס לדרמה חדשה. הדרמה תתמקד בחיים האישיים והמקצועיים של משפחת שוטרים, אשר חוקרים מקרה של היעלמות בעל פרופיל גבוה. בשנת 2001, שיין מקגיני, בלשית חדש ביחידת הנעדרים של משטרת ניו יורק והפרטנר שלה, דומיניק, חוברים למקרה הראשון שלהם. היום ה 11 בספטמבר 2001. בימינו אנו נעקוב אחר שיין ודומיניק (עתה הם כבר לא פרטנרים בעבודה ובחיים האישיים), אשר חייבים לחבור יחד שוב, כאשר ראיה חדשה מאיימת להרוס את פתרון המקרה שלהם משנת 2001 ולהרוס לחלוטין את היחידה שלהם.

ניקי טוסקאנו חברה למפיק-בימאי קרייג ברואר לאופרת סבון, אשר תתמקד באדם בעל נשמה חופשית אשר מתעשר בצורה מהירה, כאשר הוא לוקח את משפחתו למסעו האישי. מסעו אל עבר חייו החדשים יגרום לו להתמודד עם שדים מעברו, העתיד המרגש שלו, והאישה שאהב שחמקה מתחת לציפורניו, אשר עומדת במרכז כל הסיפור החדש שלו.

רשת FOX קנתה את הזכויות לקומדיה חדשה בשם Reservationsis. הקומדיה תעקוב אחר משפחה של ילידים-אמריקאיים, אשר מחליפים את השמורה שלהם עבור חיים בלוס אנג'לס, מעבר אשר חלומות של ילד בן 14 בכדי לחיות בהוליווד. אך החיים החדשים שלהם מתבררים כקשים, מוזרים ומורכבים.

רשת FOX מפתחת קומדיה מבית היוצר של ג'רלד קרמייקל ומייק סקאלי. הקומדיה תתמקד בליל רל, אדם שהצליח בכוחות עצמו ואופטימי מטבעו. האמונה שלו נבחנת כאשר הוא מגלה שאשתו בוגדת בו עם הספר שלו. הוא מנסה לשקם את חייו לאחר הגירושין, כאב חד הורי בצד המערבי של שיקאגו במסע אחר אהבה, כבוד וספר חדש...

רשת FOX העניקה התחייבות לקומדיה Daddy Issues. הקומדיה תתמקד במערכת היחסים של גבר שאוהב לצאת עם נשים ובבנותיו הבוגרות. אנדי הופכת להיות העוזרת של אביה בכל הנוגע ליציאה עם נשים וג'יין, שהיא האישה המושלמת, נשואה ונהנית לראות את כישלונותיה של אנדי. החיים שלהם משתנים כאשר אביהם מתחיל לצאת עם החברה הכי טובה של אנדי מימי הקולג' שלה. אה כן, היא צעירה ממנו ב 30 שנה.



רשת ABC מפתחת דרמה בשם Michael Bennet. הדרמה תתמקד בבלש במשטרת ניו יורק בשם מייקל בנט, שהוא גם אגדה בחייו. הוא מבריק וגם מעוטר מאד וחוקר מקרי רצח מעולה, אשר מסוגל לפענח את המקרים הקשים ביותר מבלי להזיע. בבית מדובר במצב שונה לחלוטין. לאחר מות אשתו האהובה, הוא הופך לאב חד הורי לששת ילדיו המאמוצים. הוא אב מסור ובעל כוונות טובות, אך לגדל כל כך הרבה ילדים זה מאבק קשה והוא מתקשה לנווט בין חייו המקצועיים והאישיים.

רשת FOX מפתחת קומדיה חדשה בשם Emma's At Her Dadd's. הקומדיה תעקוב אחר ג'ואי, אישה כבת 35 ואם חד הורית, אשר מנצלת כל רגע בסופי השבוע שלה בניסיון להבין מה היא רוצה להיות. בעזרת חבריה, נראה באיזה קריירה היא מעוניינת, אילו חברים היא רוצה למצוא ועם אלו גברים היא רוצה לשכב. בכל סופשבוע ג'ואי היא מעין סינדרלה אשר מחפשת אחר החלומות שלה, רק שהשעון אצלה נעצר ביום ראשון בשעה 12 בצהריים ולא בחצות הלילה.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם Vows. הדרמה תבחן את מה שקורה בחיי הנישואין לאחר שהזוג מתחתן.

רשת ABC מפתחת דרמה מבית היוצר של מילה קוניס. הדרמה מתמקדת בעקרת בית, אשר מרגישה כבלתי נראית לבעלה ומנודה על ידי בתה בת העשרה. היא מוצאת מטרה חדשה לחייה כאשר היא הופכת לבת טיפוחיו של בלש פרטי סקסי, אשר עובר לגור מולה.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם White Dave אודות צעיר אפרו-אמריקאי, אשר גדל בשכונה "לבנה" ועתה הוא עובר לשכונה "שחורה" לאחר שאמו נישאת מחדש.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של מייק שור (The Good Doctor). הרשת כבר התחייבה לפיילוט עבור הקומדיה, אשר תתבסס על חייו, כאשר הוא גדל סביב חמישה דודים שלכל אחד מהם הייתה מחשבה שונה על גבריות.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של ליז מריוותר אודות קבוצה של אמהות וגברים חד הוריים, אשר נשענים אחד על השני בכדי לגדל את ילדיהם ובכדי למצוא אהבה חדשה (או לפחות סקס).

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Boring, OR, אודות עיירה קטנה שבה יש רוצח סדרתי שטרם נתפס. הסדרה תסוב סביב ג'ונה, שוטר אשר נחוש לתפוס את הרוצח, בשעה ששאר האנשים בעיירה לא מעוניינים לתת לנושא להטריד אותם יותר מדי בחיי היום יום.



רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם Whistleblower. כאשר אדם יוצא את תאגיד וחושף את הפעילות הרשעה שלהם, הוא מאבד את הקריירה, המשפחה והמוניטין שלו. עתה הוא מנהל חברה משלו, אשר חושפת מעשים לא טובים דומים במקומות עבודה אחרים בשעה שהוא מגן על אלו שצריכים הגנה, משום שהם עושים את המעשה הנכון.

רשת CBS העניקה התחייבות לפיילוט לריבוט של הסדרה Magnom P.I. תומאס מאגנום, יוצא יחידת "אריות הים", אשר לאחר חזרתו מאפגניסטן הופך להיות בלש פרטי. בעזרת יוצאי דצבא נוספים כגון תיאודור "סי.טי" קאלווין, אורוויל "ריק" רייט וסוכנת MI6 גולייט היגינס, הוא לוקח על עצמו מקרים שאף אחד לא יכול לסגור.

רשת CBS קנתה את הזכויות לקומדיה Big Men. הקומדיה מתמקדת בנער צעיר אשר אסייתי-אמריקאי, אשר חולם להצליח כשחקן כדורסל, אשר הדבר היחיד שמפריע לו להגשים את חלומותיו היא אחותו התאומה בת ה 13, אותה הוא מסייע לאביו לגדל.



רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה בשם Project 13 על פי קומיקס של DC. הדרמה תתמקד בטרייסי, מומחית לניתוח מידע במעבדה ולהתנהגות בעל טבעי, אשר מגלה את כוחותיה כאשר היא מצטרפת לאביה הספקן לחקור מקרים של על טבעיים. הדמויות הופיעו בקומיקסים של "פלשפוינט" ו"באטמן".

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Epiphany ואף העניקה לפרויקט התחייבות לתסריט לפיילוט. הדרמה הינה מותחן פסיכולוגי אודות קבוצה של אנשים מוכשרים, אשר מגויסים אל אחוזה מיסתורית בכדי לפתור קוד, אשר נמצא בין כותלי הבית.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Femme אודות ארבע נשים שונות, אשר הופכות לחברות לאחר שהן נכנסות לחדר צ'אט פמיניסטי סודי במדיה החברתית. הן חוברות יחד בכדי לסייע אחת לשנייה.

רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה בשם School For Psychics. הדרמה תסוב סביב אישה צעירה, אשר מגלה שיש לה כוחות על טבעיים היא מגויסת לסוכנות ממשלתית, ליחידה של אנשים בעל יכולות. היא חייבת ללמוד לשלוט בכוחותיה במהירות בכדי לעצור איום מיידי של אדם המחזיק גם הוא בכוחות על טבעיים, אדם הקשור בתורה רגשית ומפתיעה לרצח הוריה שני עשורים קודם לכן.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Dead Inside. הדרמה תתמקד באישה, אשר לאחר שפיצוץ הרג אחיה הגדול, שהיה גם בלש מהולל, שוטרת מקוף מתחילה לראות את הרוח שלו והוא מסייע לה לחיות את חייה כמו שצריך בפעם הראשונה בחייה והשניים גם חוברים יחד בכדי לתפור פרשיות המעורבים בהם אנשים חיים ומתים כאחד. וכמו כן, הם ינסו לברר מה הוא העסק הלא פתור, אשר משאיר את אחיה בתור רוח.



"נטפליקס" רכשה את הזכויות ל The Mantis, דרמה צרפתית בת שישה פרקים אודות רוצח סדרתי. אפשר יהיה לצפות בה דרכם ב 29 בדצמבר. הסדרה מתמקדת ב ג'נה דבר, (קרול בוקונט), אשר מכונה The Mantis. היא רוצחת סדרתית מפורסמת אשר טיטלה עד היסוד את צרפת לפני עשרים וחמש שנה ועתה המשטרה גורמת לה לשתף איתה פעולה בכדי לעצור חקיין. היא מסכימה לשתף פעולה רק בתנאי שבנה, שהוא שוטר, יעבוד לצידה.



רשת Showtime קנתה את הזכויות לדרמה הישראלית "כבודו" ובאנגלית Your Honnor והיא תפתח את הפרויקט. הדרמה תתמקד בבנו של שופט מכובד, אשר היה מעורב בתאונת פגע וברח. מיד לאחר מכן השניים נכנסים למסע של שקרים, הונאה ובחירות בלתי אפשריות לאחר שמתברר שהנפגע היה בן של בוס גדול בעולם התחתון.

אין תגובות: