יום שני, 2 באוקטובר 2017

מבזק: 17 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 24 באוקטובר עד 1 באוקטובר 2017




העונה הרביעית של The Librarians תעלה ברשת ברשת TNT ב 20 בדצמבר 2017.

הסדרה The Last Ship צפויה להגיע לסיומה בתום העונה החמישית, אשר תעלה בקיץ 2018.

בסדרה Empire, השחקנית טייאונה פאריס תפציע בעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך כפאמלה רוז, בלשית במשטרת ניו יורק, אשר חוקרת את הניסיון לרצח של לושיוס ליון. הקו בין העבודה לחייה הפרטיים ככל הנראה ייחצה.

בסדרה Star, השחקן אלייז'ה קלי מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור אנדי בוגר האוורד, אשר עבד כ חייו בכדי להצליח בתעשיית המוזיקה.

בסדרה Homeland, השחקנית קורטני גרוסבוק מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כג'וסי, האחיינית הקטנה של קארי. מבחינה פוליטית היא דעתנית ואנטי קיין.

בסדרה The Resident, השחקנית מרין דנגי מגיעה לסדרה החדשה של רשת FOX בתור קלייר ת'ורפ, יושבת הראש של בית החולים. את התפקיד הייתה אמורה לגלם מורן אטיאס, אך בסופו של דבר לוהקה מרין. מורן תגלם דמות אחרת, אשר תוצג לאחר פרק הפיילוט.

בסדרה The Big Bang Theory, השחקן בוב ניהארט יחזור בעונה ה 11 לגלם את דמותו של פרופסור פרוטון. הפרק בהשתתפותו ישודר ב 2 בנובמבר 2017.

בסדרה Black Lightning, השחקנית קיאנה סימון סימפסון מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כקישה, ה"שותפה לפשע" והחברה הכי טובה של ג'ניפר פירס. היא תנסה לשכנע את ג'ניפר ל"השתחרר" קצת ולא להיות כל הזמן "הילדה הטובה".

בסדרה Goliath, השחקן מת'יו דל נגרו מגיע בתפקיד אורח מתמשך בתור דני לומיס, פעיל פוליטי ערמומי.

בסדרה You, השחקנית ניקול קאנג מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך לסדרה החדשה של רשת LifeTime.

בסדרה Supergirl, השחקנית איימי ג'קסון (בתמונה) מגיעה לסדרה בתור Saturn Girl. מדובר בתפקיד אורחת מתמשך. שמה של הגיבורה הוא אמרה ארדין והיא משתמשת בכוחותיה הטליקניטיים בכדי לעזור לנזקקים. היא נולדה בטיטאן, אחד מהירחים של שבתאי ומגיע לכדור הארץ בכדי לסייע לסופרגירל במאבקה הגדול ביותר. כמו כן, השחקנית בקי בקלי מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כפטרישיה אריאס, אמה של סמנתה (אודט אנאבל). הפרק הראשון שבו תופיע יהיה הפרק השביעי של העונה השלישית.

בסדרה The Affair, השחקנית סאנה לאטן מגיעה לעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך כג'אנל, המנהלת של בית הספר שבו נוח מלמד. יש לה מה להוכיח לאנשי האנדמיניסטרציה בבית הספר.

בסדרה Into The Badlands, השחקנים שרמן אוגוסטוס, באבו סיסאיי ואלה ריי סמית' מצטרפים לסדרה כחלק מהקאסט הראשי. כמו כן, דין צ'ארלס צ'פמן ולואיס טן מגיעים בתפקיד אורח מתמשכים. אוגוסטוס, אשר הוצג בעונה השנייה קודם להיות בעונה השלישית חלק מהקאסט הראשי כנתניאל מון. בעונה השלישית הוא יצטרף ל"אלמנה" במלחמתה נגד הברון צ'ו במטרה להגיע להסדר במלחמה נגד סאני. סיסאיי תגלם את דמותה של פילגרים, שליט אשר רוצה להשיג משהו מאזרה, משהו שיכול להטות את הכף בשטח מבחינת שליטה. סמית יגלם את דמותו של ניקס, נער שפילגרים אוהבת כמו את בנה. צ'פמן יגלם את דמותו של קאסטור, נער שגם אותו פילגרים אוהבת כבנה ומשתמש ביכולותיו האפלות להשליט את רצונותיו. טאן יגלם את דמותו של הברון צ'או, הוא הופך בעל כורחו להיות חלק מהתכנית של אחותו למאבק ב"אלמנה".

בסדרה This Is Us, השחקן דניס אוהרה יחזור לעונה השנייה בתפקיד אורח.

בסדרה Riverdale, בימים אלו מלהקים את דמותו של צ'יק, דמות אשר תהיה של תפקיד אורח מתמשך, אחיה של בטי. הופעתו תגרום לבטי לצאת משליטה.

בסדרה Titans, השחקנית לינדזי גורט מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כבלשית איימי רוהרבך, השותפה החדשה של דיק, "רובין", גרייסון.

בסדרה Chiacgo P.D, השחקן וויל טארבל (ג'סיקה ג'ונס) מגיע לסדרה בתפקיד אורח כסמל מקגריידי ממחלקת הסמים. מחלקת המודיעין מגייסת את שורותיו ומסתבר שיש לו עבר משותף עם אפטון. אין מידע נוסף מעבר לכך. 

אין תגובות: