יום שני, 9 באוקטובר 2017

מבזק: 17 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 1 עד ה 7 באוקטובר 2017



העונה החמישית של "שי.ל.ד." תעלה ברשת ABC ביום שישי ה 1 בדצמבר 2017.

סרט הטלוויזיה של הסדרה Psych יעלה ברשת USA ב 7 בדצמבר 2017.

העונה השנייה של Beyond תעלה ברשת FreeForm ב 18 בינואר 2018.

החלק השני של הסדרה The Tick יעלה ב 23 בפברואר 2017.

העונה השלישית של Ash Vs. Evil Dead תעלה ברשת Starz ב 25 בפברואר 2017.

בסדרה Imposters, השחקנית אומה טורמן תחזור בעונה השנייה לגלם את דמותה של לני בתפקיד אורח.

בסדרה 9-1-1, השחקנית קוני בריטון ("נאשוויל") תהיה חלק מהקאסט הראשי בסדרה החדשה של ראיין מרפי לצד אנג'לב באסט. הסדרה אמורה לעלות במהלך 2018.

בסדרה Riverdale, השחקן הארט דנטון לוהק לדמות של צ'יק, אחיה של בטי. כזכור, מדובר בדמות אורח מתמשך בעונה השנייה.

בסדרה Lucifer, השחקן קווין קארול לוהק לגלם את דמותו של בתור The Sinnerman. הדמות תופיע למספר פרקים בעונה השלישית. הדמות היא של פושע גדול, אשר יש לו שאיפות גדולות ולוציפר היא אחת מהן. לא ברור בתחילה מדוע.

בסדרה Chicago P.D, השחקן זאק אפלמן (Sleepy Hollow) לוהק לגלם את דמותו של מאט מילר, החבר החדש של בורג'ס. הוא יופיע בפרק השמיני של העונה. כמו כן, השחקנית אנאבל אקוסטה לוהקה לדמות קמילה למספר רק של פרקים בעונה החמישית החל מהפרק השביעי של העונה. הולסטד נתקל בה כאשר הוא עובד במסווה. האינטראקציה שלו עמה ועם משפחתה תגרום תגרום לו לחזור ולבחון שוב את עברו.

בסדרה "ש.י.ל.ד.", השחקנית נטלי קורדובה באקלי, אשר מגלמת את דמותה של יויו רודריגז קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי.

בסדרה L.A To Vegas, השחקנית כתר דאנהו תופיע בתפקיד אורחת מתמשך בקומדיה החדשה של רשת FOX בתור מייגן, עוזרת לקוסם בוגאס אשר אוהבת להיות במרכז העניינים, היא אשתו של קולין ויש להם בן.

בסדרה The Affair, השחקן כריסטופר מאייר (The Fosters) מצטרף לעונה הרביעית של הסדרה בתור אנטון גייטווד, סטודנט מבריק בבית הספר של נוח. בשל הציפיות הגבוהות של הוריו כריס מתקשה למצוא את הקול האישי שלו.

בסדרה Black Lightning, הזמרת והשחקנית ג'יל סקוט מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת כ Lady Eve, דמות אשר תהווה גשר בין טוביאס וויל וקבוצה מיסתורית של מנהיגים מושחתים. היא מציגה את עצמה כמנהלת טרקלין של בית לוויות, אך עד מהרה הופכת ליריבה של הגיבור.

בסדרה How To Get Away With Murder, השחקנית אמירה ואן מצטרפת לעונה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם.

בספין אוף של "האנטומיה של גריי" לוהקו מספר שחקנים לתפקידי כבאים: גריי דיימון (Aquarius) יגלם את דמותו של לוטננט ג'ק, אוקירטה אונדון יגלם את דמותו של דין, דניאל סברה (Too Close To Home, בתמונה) תגלם את דמותה של מאיה, בארט דוס ("איירון פיסט") תגלם את דמותה של ויקטוריה וג'יי היידן (The Catch) יגלם את דמותו של טראוויס.

בסדרה Shadowhunters ישנם מספר עדכונים. ראשית, העונה השלישית תעלה רק באפריל 2018. כמו כן, העונה תורכב מעשרים פרקים בדומה לעונה השנייה. ולבסוף, השחקנית אנה הופקינס מצטרפת לסדרה כלילית וחביאר מונוז יגלם את דמותו של לורנזו ריי, יריב של מאגנוס. 

אין תגובות: