יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

פרסום: 26 פרויקטים חדשים ברשתות הטלוויזיה האמריקאיות (17 באוקטובר 2017)



רשת NBC מפתחת דרמה בשם Cipher. הדרמה תנוע סביב יחידת מודיעין סודית אשר נקראת Red Division, אשר מגייסת את עזרתו של אמן הונאות לשעבר בכדי לעצור איום גלובלי ומיידי.

רשת NBC מפתחת דרמה על פי הסרט Blue Crush. הדרמה תעסוק בגולשת בחוף הצפוני בהוואי, אשר רוצה לשקם את הקריירה שלה כגולשת המתחרה בתחרויות לאחר שהיא שורדת תאונה שאיימה על חייה.

רשת NBC קנתה את הזכויות לקומדיה בשם Like Family. הקומדיה תעסוק בשני חברים בני עשרים פלוס, אשר נפגשו כאשר היו ילדי אומנה ועתה הם צריכים להחליט מה הם רוצים מחייהם ואחד מהשני.

רשת NBC קנתה את הזכויות לקומדיה Ex-Stepmom. הקומדיה תסוב סביב אישה צעירה וקלולס, אשר האישה היחידה שהיא יכולה לסמוך עליה היא גם האישה היחידה שמשגעת אותה הכי הרבה - אמה החורגת לשעבר.



רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לאופרת סבון שתתרחש בהוואי. הדרמה תתמקד בזוג. לאחר עשרים שנה של נישואין מחליטים להחיות את חיי הנישואין שלהם על ידי מעבר להוואי. ביחד איתם עוברים שני ילדיהם בני העשרה. לאט לאט מתגלים סודות מעברם והחיים שהם תכננו לא יוצאים לפועל ואף מאיימים לפרקם לחלוטין.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה The Long Walk בכיכובו של צ'סנאט מוריס. כאשר רוצח בעל רצון אדיר לנקמה מחסל חצי מיחידת החבלנים של לוס אנג'לס, מומחה פרטי ולשעבר ביחידת החבלנים דיק סטאהל (מוריס) חוזר בחוסר רצון ליחידה אותה עזב. עתה הוא מגייס ומכשיר את הדור הבא של היחידה שלו ועל במקביל להתמודד עם השדים מעברו וכן לנסות לתפוס את הרוצח.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לאופרת הסבון Victory Lane. אופרת הסבון מתרחשת בעולם של מירוץ מכוניות ותעקוב אחר יריבות בין שתי משפחות, לאחר ששני נהגים מתאהבים למרות היריבות על המסלול.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Bastards. הקומדיה תסוב אחר מנחה של תוכנית בידור, אשר מת ומשאיר את האחוזה שלו לשלשת ילדיו. כל אחד מהם חשב שהוא בן יחיד. הם מחליטים לחבור ולחיות עתה ביחד.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Bless This Mess. הקומדיה תסוב אחר זוג צעיר (הדמות הנשית תגולם על ידי לייק בל), אשר עוברים לחייהם הנוחים בניו יורק לנברסקה לחיים נוחים יותר. זה לא בדיוק מה שקורה להם בפועל.



רשת ABC קנתה את הזכויות לדרמה בשם New World. הדרמה תסוב סביב שני אחים, אשר לאחר מות אביהם מנסים לאחד את משפחותיהם על ידי טיול ביחד, אך לאחר שהספינה שלהם נפגעת הם נטרפים אל אי בודד והם עתה צריכים לשרוד וגם לבנות להם בית חדש.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם Black Widow. שלש נשים בעיירה קטנה חוברות יחדיו לאחר שבני הזוג שלהם מתים בתאונת אנייה. חברויות נוצרות, אך גם סודות מתחילים לצוץ וכך גם האמת לגבי כל האנשים המעורבים.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם Big Law. הדרמה תעניק מבט מודרני לחברת עורכי דין ומה שצריך לעשות בכדי לשרוד בסביבה כל כך תובענית. הקו בין המקצועי לחיים הפרטיים מטשטשים וכך גם הקווים המוסריים.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה Eight Hundred Graps. הדרמה תתמקד בג'ורג'יה פורד, אשר למדה מספר סודות כאשר גדלה ביקב של משפחתה. מספר הענבים שצריך בכדי להכין בקבוק של יין: 800. המרכיב הסודי בלזניה של אמא שלה: שוקולד. אך חודש לפני החתונה שלה, ג'ורג'יה בת ה 30 מגלה שהארוס שלה מסתיר ממנה סוד, אשר ישנה את חייהם לנצח. ג'ורג'יה עושה את מה שהיא מכירה הכי טוב: חוזרת ליקב של משפחתה, כאשר היא מצפה שהנוחות בקרבה להוריה ולאחיה יעזרו לה להתגבר על מה שעבר עליה, אך מסתבר שהארוס שלה הוא לא היחיד שמסתיר סודות.

רשת ABC קנתה את הזכויות לקומדיה The Real Fairy Godmother. הקומדיה תסוב סביב אישה שעסוקה בעצמה (קריסטין צ'נוות), אשר לומדת שהיא צאצאית של פיה ושיש לה יעוד להגשים באמצעות הכוחות שלה. עם הזמן היא מגלה כמה לא מוסריים היו חייה והיא מנסה לשנות את המצב לגביה ולגביי הקרובים אליה.

רשת ABC מפתחת מחדש את הסיטקום Lost In Queens בכיכובו של רוב ריגל. הקומדיה עוסקת באיש מארינס בגיל העמידה, אשר אשתו עוזבת אותו והוא חוזר בכדי לגדל את שני ילדיו בסיוע החותנת שלו בשכונה שלה בקווינס.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם The Mighty Quinn. הסדרה תתמקד בקווין בת ה 39, אשר לאחר שהחבר שלה עוזב אותה ביום של חג המולד, היא מחליטה להפסיק לצאת לדייטים במשך שנה. במהלך הזמן הזה היא משנה את חייה וגם את החיים של הקרובים אליה ומצליחה לקרב אותם אחד אל השני.

רשת ABC הזמינה תסריט לקומדיה חדשה מבית היוצר של סת' רוגן, אוון גולדברג ווויל רייזר. הקומדיה תסוב סביב סטיב סטרנסקי, ליברל רווק בן 30 מברקלי, אשר עובר מפנסילבניה לעיירה קטנה בכדי להיות עם אהבת חייו, גרייס פיצ'גרלד. ביחד עם אביה, שהוא שמרן מאד ובנה בן השמונה המשפחה החדשה צריכה ללמוד כיצד לחיות ביחד.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אודות אישה, אשר בנקודה קריטית בחייה. היא כעוסה מאד לאחר שהיא מגלה משהו מדהים על עצמה.

רשת ABC מפתחת קומדיה עם בובי בומאן המבוססת על ילדותו. הקומדיה תבחן כיצד נער גדל במשפחה שבה לאב יש מחלה נפשית.



רשת CBS מפתחת דרמה בשם Recall. הדרמה תסוב סביב קבוצה של חוקרים ש NSA מקבצים בכדי שינצלו את המשאב החדש שלהם: מכונה, אשר מאפשרת להם לגשת לזיכרון של עדים, קרבנות וחשודים, אך הם צריכים להתאפק לא להשתמש במכונה על עצמם.

רשת CBS מפתחת דרמה בשם Rosarito Beach, כאשר ג'ניפר לופז עומדת להפיק אותה. בסדרה מצוותים עורכת דין שלא אוהבת להישמע למוסכמות מקליפורניה ביחד עם עורך דין לטיני, אשר רוצה להקים את החברה שלו בסאן דייגו, כאשר המקרים שהוא רוצה לעסוק בהם קשורים לנושא המהגרים וליחסים המשפטיים ארה"ב-מקסיקו.

רשת CBS מפתחת דרמה בשם Unthinkable. הדרמה תעסוק באישה אשר אומנה לראות סכנה בכל מקום, המגויס על ידי אדם אופטימי בכל רמח אבריו, שהוא גם סוכן F.B.I בכדי למצוא את האיומים שרק היא יכולה לזהות ולעצור אותם לפני שהמצב הופך למאוחר מדי.

רשת CBS הזמינה תסריט לפיילוט על פי הספר UNSUB של מג גראדינר. הספר עסק בבלשית, אשר נמצאת במרדף אחר רוצח סדרתי, אשר מושפע מרוצח הזודיאק, ועתה חוזר לרצוח לאחר שנים של הפסקה. הבלשית גדלה כאשר היא צופה כיצד אביה הורס לעצמו את הקריירה במרדף אחר הרוצח ועתה, עושה רושם שהיא נמצאת באותה דרך.



רשת ה CW מפתחת ריבוט לדרמה המדע בדיונית Roswell מסוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים. העלילה: לאחר שהיא חוזרת בחוסר רצון לעיירה שלה, רוזוול, מהגרת למשפחה לא חוקית, מגלה תגלית מעניינת לגבי האדם עליו הייתה דלוקה ועתה הוא שוטר: מדובר בחוצן, אשר מסתיר את הכוחות שלו. היא מגנה על הזהות שלו בשעה שהשניים חוקרים את מוצאו, אך לאחר שמתבצעת מתקפה על מתקן ממשלתי, מתקפה שהמסקנה שלה היא שהתבצעה על ידי חייזרים, הפוליטיקה והאירועים מאיימים לחשוף את הזהות שלו. ולהרוס את מערכת היחסים בין השניים.




"נטפליקס" מפתחת דרמה חדשה בשם Dorothy & Alice. מדובר בדרמה אשר מחברת בין שתי דמויות ספרותיות מוכרות מאד: דורותי מהספר "הקוסם מארץ עוץ" ואליס, מהספר "אליס בארץ הפלאות". בשעה שהיא חווה סיוטים על הרס של עוץ, דורותי גייל מוצאת את עצמה בבית שבו יש נערים נוספים שגם הם חווים חלומות כה עזים ומטרידים. בשעה שהיא שם, היא מכירה ילדה בשם אליס, אשר מערבת אותה בהצלת עולמות דימיוניים, אך עם הזמן אנו למדים שהם גם אמיתיים ולא רק חלומות, העולם כפי שאנו מכירים אותו.




פול ווסלי (The Vampire Diaries) ומרלן קינג (Pretty Little Lairs) מאחדים כוחות עבור דרמה חדשה אותם הם מפתחים עבור רשת FreeForm. שם הדרמה הינו Tapped והיא תתמקד בשלשה סטודנטים, אשר סיימו את לימודיהם ואשר יצרו אפליקציה בשם Tapped, אשר הופכת להצלחה מסחררת בין רגע ואותם למיליונרים, אך במקביל גם משחררת רוע לעולם שהיוצרים מנסים להבין ולהשתלט עליו. 

אין תגובות: