יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

פינת המענה לקוראים, והשבוע: "קונטיקו", "אורפן בלאק", "סטארגייט", "מטומטמת", "עקרון ההחלפה", "סקנדל", "המאה" ועוד...

שאלה ראשונה: 

מה אתה חושב על קוונטיקו? אורפן בלאק? ועל סדרות הסטארגייט? מי מביניהן הטובה ביותר? לפי דעתי אטלנטיס ..
מה אתה חושב על הפקות המקור של הוט לאחרונה? על מטומטמת ועקרון ההחלפה וכדו..?





תגובה:


בעיקרון, אהבתי את הרעיון של "קוונטיקו", אבל הביצוע שלו כל כך "פלסטיק" וכל כך אופרת סבון מאשר מה שהיה צריך להיות. לדעתי, מדובר בפיספוס של רעיון טוב. 

לגבי "אורפן בלאק", אני אוהב את הסדרה, אבל לפי דעתי בעונות האחרונות שלה היא קצת הפכה לעיסה ואיבדה את מה שהיא הייתה בתחילת הדרך. 

לגבי "סטארגייט", הסדרה המקורית הייתה בסדר עד בערך העונה החמישית ואז כבר לא יכולתי לצפות בה לאורך זמן. לגבי "אטלנטיס", צפיתי בשתי העונות הראשונות ותחילת העונה השלישית ואז כבר זה שיעמם אותי. לגבי "יוניברס", לפי דעתי היא יכלה להצליח הרבה יותר ממה שהיה בפועל וגם במקרה הזה מדובר בפיספוס. בכל מקרה, לא מדובר בסדרות או במותג שאהבתי כל כך. אם הייתי צריך לבחור, אז כן, שתי העונות הראשונות של אטלנטיס היו הטובות ביותר, אם כי הרעיון של סדרת האם היה מוצלח יותר ורק העובדה שניסו למרוח את הסדרה על פני חמש עונות נוספות גרם לכך שהיא הפכה למשהו שכבר לא יכולתי לצפות בו. 

לגבי הפקות המקור של הוט, אני לא חסיד שלהן. לגבי "מטומטמת", לא יכולתי לסיים אפילו פרק אחד, עד כדי כך היא שעממה אותי. לגבי "עקרון ההחלפה", היא בסדר ולא יותר מכך. מצד שני, "תאג"ד", אשר משודרת ב Yes היא דווקא סדרה שכן כיף לצפות בה והייתי ממליץ לעשות זאת. 


שאלה שנייה מגיעה מיעל: 

היי d1d1
רציתי לשאול לגבי הסדרה סקנדל - אם אתה יודע מה הולך להיות בעונה הקרובה ומתי היא מתחילה? תודה רבה :)





תגובה:

הסדרה אמורה לחזור ל 16 פרקים חדשים בחודש ינואר 2017. לגבי מידע על העונה, אין יותר מדי מידע. זה מה שהצלחתי לברר: 

1. העונה תיפתח בערב הבחירות. 

2. ליהקו מחדש את דמותה של וונסה, אשתו של סקוט פולי בסדרה, השחקנית גסלין גילסיג החליפה את ג'ואל קרטר. 

3. כמובן שכולם יודעים שלרואן יש אג'נדה משלו לגבי הריצה לכס בבית הלבן, סקוט פולי טען בראיון שמהר מאד יגלו את הסיבה וזה יגרום למתיחות גדולה בינו לבין אוליביה. 

4. שונדה ריימס רמזה שלאחר הבחירות פיץ' פותח קרן ושהוא ירצה שוב לזכות בליבה של ליב. מצד שני, פולי טוען בראיון אחר שאוליביה כבר בחרה בג'ייק, אבל אין לכך סימוכין מצד ההפקה. 

5. השמועות גורסות שהדמות של אוליביה לא תופיע בפרק פתיחת העונה בשל העובדה שהיא הייתה בהריון בזמן הצילומים. 



שאלה שלישית: 

היי , רציתי לשאול כל כמה זמן יש את פינת המענה לקוראים?
וגם אם יש לך המלצה לסדרה טובה שהתחילה השנה.. משהו שנראה לך מבטיח.





תגובה:

בדרך כל, כאשר מצטברות מספר רב של שאלות אני עורך אותן לפינה. לפעמים, זה יכול להיות אחרי שבועיים ולפעמים מספר חודשים. אם יש לי זמן אני לפעמים עונה באותו פוסט שבו הוצגה השאלה. 

לגבי סדרה חדשה מעונת 2017-2016, אני מצטער אבל מכל הסדרות שראיתי עדיין לא מצאתי סדרה טובה שחובה לראות, וזה כולל גם סדרות כבלים. אפשר לראות את "נשק קטלני" למי שאוהב את הז'אנר, או את Frequency, למרות שאולי חלק לא יתלהבו ממנה, אבל הרמה היא בסך הכל בינונית ומטה. אולם, בחודש שעבר יצאו שתי עונות חדשות של סדרות וותיקות שאולי לא יצא לך לבחון: Longmire, אשר עלתה בעונתה החמישית ב"נטפליקס" ולדעתי מדובר במעדן שאולי לא רבים לא שמו לב אליו. וכמובן, שעלתה ב AMC גם העונה השלישית של Halt & Catch Fire, שבנתיים כבר הגיעה לסיומה (הסדרה חודשה כבר לעונה רביעית). שתי סדרות פשוט מעולות, שלפי דעתי חייבים לצפות בהן. 


שאלה רביעית: 


על מה The 100 סופגת? זו הסדרה הכי טובה שהcw יצרו מזה שנים. אשמח לתגובה





תגובה:


הסדרה ספגה אשת משלל כיוונים. בין היתר בשל העובדה שהיא קורסת מבחינה קריאטיבית כולל הריגת דמויות כמו לינקולן שללא צורך, רק בשל קפריזה של יוצר הסדרה, או הריגה כביכול בצורה מעליבה של דמות להט"בית (לקסה). זו גם הסיבה שהרייטינג שלה ירד לאחר מות שתי הדמויות הללו. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

Longmire מומלץ בחום.
למי שלא מכיר, הרעיון הכללי של הסדרה פשוט ומוכר מסדרות אחרות. העלילה מתמקדת בשריף והסגנים שלו בעיירה קטנה בדרום ארה"ב. וכמובן שיש פוליטיקה, משחקי כוח ואינדיאנים.
נשמע בנלי, אבל המשחק המצויין (במיוחד השחקן שמשחק את השריף), והתסריט שלא מתאמץ מדי ושומר על ניחוחות אולד סקול, הופכים אותה למהנה במיוחד.