יום ראשון, 2 באוקטובר 2016

פרסום: 27 פרויקטים חדשים ברשתות השידור האמריקאיות (2 באוקטובר 2016)



גלוריה רובן (Mr. Robot) מפתחת סדרה בעקבות ספר בשם Dark Rivers of The Heart. המותחן הפסיכולוגי מתרכז באקס מארינס, אשר מוטרד בעקבות עברו ונמצא בבריחה עם אישה אשר חזתה ברצח בעלה והוריה. מי שנמצאים בעקבותיהם הם יחידת מבצעים שחורה של הממשלה.



ג'ואן פרוגאט (Downton Abby) ויואן גרופוד ("ארבעת המופלאים") יככבו בסדרה חדשה בת שישה פרקים בשם Liar עבור SundanceTV. הסדרה תספר את סיפורו של לילה אשר ישנה את חייהם של לורה ניואל (פרוגאט) ואנדרו אליס (גרופוד) לעד. לורה היא מורה שיצאה ממערכת יחסים ולא בטוחה שהיא רוצה להתחיל לצאת שוב. אנדרו הוא מנתח שבנו הוא תלמיד בבית הספר של לורה. משיכה ראשונית מובילה את השניים לדייט, אך הם לא מבינים מה יהיו התוצאות של המפגש שלהם על חייהם וחיי ממשפחתם.



רשת USA אישרה שחקן נוסף לדרמה שהיא מפתחת. מדובר בדרמה The Sinner בכיכובה של ג'סיקה ביל והשחקן הינו ביל פולמן בתור הבלש הארי אמברוז, אשר מוצא את עצמו מעורב במקרה של קארה טאנר (ביל), אשה אשר ביצעה פשע אלים מאד ואין לה מושג מדוע. בשעה שהוא חוקר את המקרה הוא מגלה שהוא מוקסם ממנו, אך גם מבועת מהפסיכולוגיה והפציעות של קארה.



רשת TNT אישרה הפקת פיילוט לדרמה חדשה בשם Hings. הסדרה אמורה לעסוק בשתי משפחות אשר חיות בפרפרי אמריקה. הסדרה אמורה לחשוף את החלום האמריקאי כאשליה.



רשת MTV מפתחת דרמה חדשה בשם KRawl אודות אישה צעירה שחשבון המדיה החברתית שלה מפרסם ידיעות יום לפני שהן מתרחשות. כעת, לאחר שהיא מצוידת בכוח לחזות את העתיד, היא מוצאת את עצמה באמצע קונספירציה, אשר מאיימת על חייהם של כל הסובבים אותה.



רשת FX אישרה הפקת סדרה חדשה בת 10 פרקים. מדובר ב Snowfall אודות מגפת הקוקאין אשר פרצה בלוס אנג'לס בראשית שנות השמונים של המאה העשרים.

רשת FX מפתחת קומדיה חדשה בשם Meaty, אשר תעסוק באישה דרך הפרידות שלה, אכילת היתר שלה, המחלות, העונה, ובעיית המשקל שלה.



רשת Starz מפתחת סדרה בשם Counterpart. הסדרה תעקוב אחר הווארד סילק (ג' ק' סימונס), בירוקרט אשר מגלה שהסוכנות שהוא עובד בה שומרת על שער למימד אחר. אוליביה וויליאמס ("מנהטן") תגלם את דמותה של אמילי ברטון סילק, אשתו המיסתורית של הווארד, שעברה וסודותיה יהיו במרכז של העונה הראשונה בת 10 הפרקים שהוזמנו לה. הארי לויד ("משחקי הכס") יגלם את דמותו של פיטר קוויל, מנהל הסוכנות של האוורד.



רשת Bainframe אישרה הפקת דרמה חדשה בשם Coyote על פי הספר של אלן סטיל. הסדרה מתרחשת בעתיד, כאשר אמריקה נוטה לכיוון הפאשיזם. הסיפור מתחיל כאשר חבורת מהפכנים חוטפים את חללית המסע הראשונה של כדור הארץ, אשר אמורה לנוע אל הכוכב הקרוב ביותר על מנת להתיישב בו. הצוות המשוסע צריך להתאגד ביחד בכדי לשרוד בעולם חדש ומרוחק 46 שנות אור מכדור הארץ.



רשת "אמזון" אישרה 3 סדרות חדשות:

The Tick - הסדרה תעקוב אחר גיבור כחול מיסתורי, אשר נקרא לדגל לאחר שרואה חשבון מיסתורי עם מעט מאד כוחות מגלה שעירו נשלטת על ידי תאגיד רשעי, שהראש שלו נחשב למת.

I Love Dick - הסדרה תעקוב אחר זוג נשוי שהמושגים שלהם אודות אהבה ומונוגמיה נבחנים על ידי סופר אניגמטי.

Jean Claude Van Johnson - ז'אן קלוד ואן דאם יגלם דמות של כוכב סרטים פעלולים מזדקן, אשר מתחיל לעבוד כקבלן עצמאי בכדי לעצור פושעים.



רשת NBC אישרה הענקת תסריט לפיילוט ל The Italian Job, דרמה אשר תתבסס על הסרטים משנת 1969 ו 2003. הסדרה תעסוק בחבורה של פושעים מומחים, אשר מוכרחים לחזור מפרישה בכדי לשחרר את המנהיג שלהם מהכלא.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לפיילוט דרמה בשם  A Year To Remember. הסדרה תתמקד בבלשית במשטרת בוסטון, אשר בעלה מתעמת איתה בשל רומן שניהלה עם הפרנטר שלה. במהלך הויכוח היא הורגת אותו. היא הולכת לישון ומתעוררת כשהשנה היא שנה קודם לכן, בעלה עדיין חי והיא לא החלה ברומן. היא תעשה הכל בכדי למנוע את מה שהיא עברה (הרומן וחיסול בעלה).

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה בשם AP Bio אודות פרופסור לשעבר, אשר לוקח על עצמו ללמד קורס מבוא לביולוגיה ומשתמש בסטודנטים שלו בכדי לנקום באנשים בחייו, אשר פגעו בו.

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה אודות משפחה ששרה בשנות השמונים ועתה עושה מה שזמרים שונאים לעשות: כותבים ג'ינגלים ומבצעים את השירים הישנים שלהם במסיבות.



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לפיילוט לדרמה משפטית בשם The Underling. הדרמה תתרחש במשרד עורכי דין תאב בצע, אשר העוזרים המשפטיים שלו ינסו לתקן את מה שהבוסים שלהם עושים.

רשת FOX מפתחת דרמה חדשה בשם The Edge אשר תתרחש בעולם הריקוד בלוס אנג'לס, שם רק החזקים שורדים. הסדרה תעקוב אחר קבוצה של רקדנים אשר רוצים להגיע לפסגה והם יעשו הכל בכדי להיות הכי טובים שיש.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה חדשה בשם Girl 10 מבית היוצר של ג'סיקה אלבה. הסדרה אמורה להתרחש בעתיד הקרוב ותעסוק באלה, אחת מבין 10 סינתטיים, אשר נחקרת בפרשית רצח בשעה שהיא מנסה לעצור קבוצה של אנשים רשעים אשר מנסים לרתום את הטכנולוגיה של אינטליגנציה מלאכותית כנשק.



רשת ABC העניקה תסריט לאופרת סבון בשם Icon, אשר תתרחש בעולם האופנה ותתמקד במעצבת מתחילה, אשר עלייתה הופכת את הסתרת השדים שלה לבעיה גדולה יותר.

רשת ABC קנתה קומדיה חדשה אודות בעל ואישה אשר מחולקים מבחינה פוליטית.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה The Escape. הקומדיה תעסוק באיש מקצוע ובנו בן ה 19 אשר עוברים לאיידהו בכדי לחיות עם אביו, מנתח קשוח שפרש.

רשת ABC קנתה קומדיה חדשה בשם Next Summer עבור עונת הקיץ הבאה. הקומדיה תתרחש במקום שבו מתרחשת חופשת קיץ ותעסוק במורכבות של התפתחות המשפחה.



רשת CBS מפתחת דרמה חדשה בשם S.W.A.T עם התחייבות לפיילוט. מדובר בריבוט לסרט משנת 2003 אודות יחידת משטרתית מובחרת שבה הלוטנט הוא אפרו-אמריקאי, אשר נקרע בין המחויבות שלו לחבריו השוטרים מצד אחד ולחבריו מהרחוב מצד שני.

רשת CBS מצאה כוכב לדרמה שהיא מפתחת. מדובר בדרמה Dr. Death והכוכב הוא אלן קאמינג (The Good Wife). הסדרה תעקוב אחר סוכן C.I.A לשעבר (קאמינג), אשר שינה את עיסוקו והפך לפרופסור וסופר, אך נשאב אל חייו הישנים, כאשר במשטרת ניו יורק זקוקים לו בכדי לעצור רוצח סדרתי.



רשת ה CW מפתחת דרמה משפחתית היספאנית בשם Casa. הדרמה תעסוק בשישה בני משפחה היספאניים, אשר חייבים להתאגד בכדי לשרוד לאחר שהוריהם מגורשים שלא באשמתם.

רשת ה CW מפתחת ריבוט לסדרה "שושלת", הלהיט משנות השמונים. האחראים לריבוט הם המפיקים של Gossip Girl" הכוונה היא לג'וש שוורץ וסטפני סאווג'. בריבוט הנ"ל, הסדרה תעסוק בשתי משפחות עשירות מאד: משפחות קרינגטון וקולבי והמריבה שלהם על ההון והילדים שלהם. הסדרה תתמקד בשתי נשים: פאלון קרינגטון, בתו של הביליונר בלייק קרינגטון, והחותנת העתידית שלה: קריסטל. מציינים גם שהקאסט אמור להיות מגוון יותר (ככל הנראה קריסטל לא תהיה לבנה, כפי שהייתה לינדה אוונס בסדרה המקורית). 

אין תגובות: