יום שלישי, 25 באוקטובר 2016

פרסום: 24 פרויקטים חדשים ברשתות השידור האמריקאיות (25 באוקטובר 2016)



השחקנית האוסטרלית טאמין סורסוק (ג'נה מארשל מהסדרה Pretty Little Lairs) מפתחת דרמה חדשה בשם Aussie Girl. הסדרה תתבסס במעורפל על חייה של טאמין ותתחיל ברגע שהקריירה שלה כשחקנית אוסטרלית מקבלת תפנית לרעה והיא נאלצת לעבור ללוס אנג'לס ולהתחיל מחדש.



"נטפליקס" במגעים מתקדמים לקראת הזמנת עשרה פרקים לדרמה בשם Seven Seconds. הדרמה תעסוק במתח בין אזרחים אפרו אמריקאיים ושוטרים "לבנים" בניו ג'רזי, לאחר שילד אפרו אמריקאי נפגע על ידי אחד השוטרים.



רשת Hulu מפתחת קומדיה חדשה בשם Unhinged. הקומדיה תתמקד באפריל הנסן, אישה מהפרברים בגיל המעבר שיש לה בעיות כעס. היא מנסה להשתלט על הבעיה, אך כועסת שהיא צריכה לעשות זאת...



רשת NBC העניקה הזמנה לתסריט לדרמה מבית היוצר של ג'ניפר לופז. הסדרה אמורה להיקרא C.R.I.S.P.R, תתרחש בעתיד הקרוב ובכל פרק יעסקו בפשע אחר שקשור למחלות. הדמות הראשית תהיה מדענית במחלקה לחקר מחלות, אשר חוברת לסוכן F.B.I. במקביל למתח המיני של השניים, גם יהיה להם נבל על עיקרי, שהיא גם גאון והבוס הקודם שלה.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה חדשה בשם Last Hope. הסדרה תתמקד בהופ ווסן, חוקר צבאי מצטיין לשעבר, אשר מוביל קבוצה של גיבורים לשעבר שגורמים לצדק עבור האנשים שאין להם למי לפנות.

רשת NBC מפתחת עיבוד טלוויזיוני לסרט Sneakers משנת 1992. בסרט האקר בשם מרטין מוביל קבוצה של מומחים, אשר בוחנים את האבטחה של מספר חברות בסאן פרנסיסקו, מרטין מקבל פנייה מה N.S.A, אשר מבקשים ממנו לגנוב מפענח חדשני. במהרה, מרטין ואנשיו מבינים שהפענח יכול לפתוח כל קוד והוא יהווה סיכון אם ייפול לידיים הלא נכונות.

רשת NBC מפתחת קומדיה חדשה בשם Bonus Family על פי סדרה שבדית. הקומדיה תסוב סביב ליסה ופטריק, אשר נמצאים בראשית מערכת היחסים שלהם בשעה שהאקסים שלהם מרטין וקטיה מתקשים להיפתח ולאהוב שוב.

רשת FOX מפתחת דרמה חדשה אודות שני עורכי דין בסאן פרנסיסקו, אשר ניצבים משני הצדדים (תביעה וסניגוריה) ואשה אשר ניצבת בין השניים, אמנית לשעבר אשר מצטרפת למשרד עורכי דין בתקווה לשים את עברה מאחור.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה חדשה בשם Pigeon. הקומדיה תתמקד בסימון פיגאון (אנדרס הולם), בלש פרטי אשר יכול לפתור פרשיות, אך לא מסוגל לנהל את חייו האישיים.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה חדשה בשם B-Team בכיכובו של אנדרו באצ'לר. הקומדיה תתמקד בלוחם הקומנדו הימי לשעבר (באצ'לר), אשר מתקשה להסתגל לחיים האזרחיים ומקים יחידה של שכירי חרב, אך הם לא קבוצת עילית. מצד שני, הם יעשו הכל עבור האנשים שזקוקים לכך ועבור ההגנה על החוק, אפילו אם יצטרכו להפר אותו.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה חדשה בשם Bad Sugar. הקומדיה תעקוב אחר היורשים של מכרה בשעה שהם נאבקים על ראשות האימפריה.

רשת FOX מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של השחקנית ארין פוסטר. הקומדיה תעסוק באישה צעירה ומתוסבכת, אשר עוברת לגור עם ארוסה, רק בכדי לשמוע ממנו שהוא הומוסקסואל. התלות ההדדית שלהם מאפשרת להם להמשיך לגור ביחד ולהיות חברים טובים.



רשת ABC מפתחת עיבוד טלוויזיוני לסרט Enemy Of The State משנת 1998 בכיכובם של וויל סמית וג'ין הקמן. הסרט עסק בקבוצה של סוכנים מה N.S.A, אשר חוברים יחד בכדי לרצוח איש קונגרס, אך המצב מסתבך כאשר וידאו של הרצח צף על פני השטח.

רשת ABC מפתחת דרמת מתח בשם Head Games. הדרמה תעסוק בג'ונה הופמן, פסיכיאטר מפארק אוויניו, אשר מקבל פנייה מהממשלה לעבוד עבורם כמרגל ולהעניק להם מידע הכרחי מאחד מהמטופלים שלו, אשר מהווה סיכון לביטחון המדינה. בשעה שג'ונה נכנס לעולם הדו פרצופי המלווה בסכנה ופארנויה, הוא מגלה שהדרך היחידה להציל את העולם היא לבטוח בעצמו ולהיות אקטיבי.

רשת ABC העניקה הזמנה לתסריט לדרמה חדשה בשם Equity. הסדרה תתמקד בנעומי בישוף, בנקאית מוול סטריט, אשר מנווטת את חייה בעולם של כסף וכוח, עולם ששייך לגברים והיא מתקשה לשבור את תקרת הזכוכית הזאת. היא נאלצת לבחון את חייה מחדש בשל כך, במיוחד לאחר שתובע מחוזי נמצא בעקבותיה ובשל רומן עם מנהל צעיר.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה מבית היוצר של שונדה ריימס. הסדרה עוקבת אחר קבוצה של עורכי דין אשר עובדים עבור ההגנה והתביעה בבית משפט פדרלי בדרום ניו יורק.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם Red, אודות יחידה של משטרת ניו יורק. אשר חוקרת את המקרים בעלי הפרופיל הגבוה ביותר. מנהיג היחידה, קיילי מקדונלד מעריכה מקצועיות לפני כל דבר אחר. המבחן הגדול שלה יהיה להתמיד במערכת היחסים עם הפרטנר שלה, זאק גורדון, בעל חכמת רחוב. ביחד הם יחפשו אחר צדק בעיר.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של קלסי גרמר ("פרייז'ר"). הקומדיה תתמקד ביוצא צבא, אשר חוזר הביתה אל ערמת חובות ושוק עבודה מצומצם. אין לו ברירה אלא להעביר את משפחתו עם אמו האלמנה, אשר יש לה דעות מוצקות אותן היא אוהבת להשמיע, בעיקר על השינוי הדמוגרפי של השכונה.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של אווה לונגוריה בשם 940Saturdays. ישנם 940 שבתות מהרגע שהילדים נולדים ועד שהם מגיעים לגיל 18. בקומדיה הזאת, שלש משפחות מתאחדות בכדי לחגוג וליהנות מכולן.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Lets Stay Together. הקומדיה תבחן שלש זוגות שונים, אשר מחליטים מסיבות טובות וגרועות לתת סיכוי לנישואין שלהם, בעיקר משום שלטענתם גירושים הוא דבר מיושן.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה בכיכובה של קרול ברנט. איימי פולר אמורה להיות המפיקה של הסדרה. הקומדיה תעסוק במשפחה אשר יש לה הזדמנות לקנות את הבית המושלם עבורם, בית שלא יוכלו לשלם עבורו. יש רק בעיה אחת, הם חייבים לגור ביחד עם בעלת הבית, שחקנית לשעבר (ברנט), עד שהיא מתה.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה, אשר תעקוב אחר ארבעה חברות קרובות בשלבים שונים של חייהן. הסדרה תבחן מה זה להיות אישה בשנת 2016.



רשת CBS העניקה התחייבות לתסריט לדרמה בשם Incognito המבוססת על דרמה שבדית. הסדרה מתבססת על עורך דין, אשר מוביל קבוצה של לא יוצלחים אל מצבים של חיים ומוות בכדי למצוא ראיות שהוא צריך לזכות במשפטים.

רשת CBS מפתחת מותחן בשם Stingray, אשר תהיה בסגנון של משימה בלתי אפשרית ואושן 11. היא תעקוב אחר קבוצה של רמאים אשר עובדים עם ה F.B.I בכדי לתפוס את הפושעים החמקמקים ביותר. 

אין תגובות: