יום שני, 29 בספטמבר 2014

5 חדשות קולנוע



1. שמועה בקשר לסרט Avengers 3. השמועה בימים האחרונים גורסת שהסרט Avengers 3 יחולק לשני סרטים כפי שעשו בסרטים האחרונים של הסדרות "דימדומים" ושל "הארי פוטר". זו אפשרות משום שסדרת הסרטים הללו לא עוקבת אחרי חוברות קומיקס ספציפיות, אלא יוצרים סיפורים עצמאיים. "מארוול" הודיעו על התאריך של 3 במאי 2019 כתאריך יציאה אפשרי לסרט זה, עתה יכול להיות שמדובר דווקא בחלק השני של הסרט, מאחר ומדובר בארבע שנים לאחר שהסרט השני אמור לצאת. כעת טוענים, שבמידה והסרט יחולק לשניים החלק הראשון ייצא במאי 2018 והחלק השני במאי 2019.

2. שם גדול מגיע לסרט Ted 2. השחקן ליאם ניסן מצטרף לסרט ההמשך לקומדיה הנהדרת והוא מצטרף לשם גדול נוסף שמצטרף לסרט, הכוונה היא כמובן לשחקן מורגן פרימן, שיגלם סניגור אשר מועסק על ידי טד בכדי שיגן עליו בפני בעיות משפטיות.

3. השמועות לגבי Star Trek 3 לא נכונות. בשבועות האחרונים צצה שמועה כי ויליאם שאטנר עומד להצטרף לסדרת הסרטים כגרסה המבוגרת של קפטן קירק. אולם, שאטנר הוציא הודעה רשמית ובה הוא שולל את השמועה וטוען כי מקורה בכדי לייצר הייפ סביב הסרט. למרות זאת, עדיין יכול להיות שיש אמת כלשהי בשמועות ועדיין לא פנו לשאטנר. עדיין לא לוהקו חלק מהדמויות לסרט וההפקה תחל רק בתחילת 2015 בכדי שהסרט ייצא ב 2016, כך שקיימת אפשרות שהפנייה תתבצע בשבועות הקרובים.

4. מעריצי X-Man לא יאהבו את ההודעה הבאה. בסרט  X-Men: Apocalypse הדמויות של "סופה", ג'יין גריי ו"סייקלופ" ילוהקו מחדש. הסרט יתרחש בתחילת שנות השמונים וכעשור לאחר הסרט הקודם בסדרה,
X-Men: Days of Future, בעיקר משום שמדובר בדמויות שנמצאות כעשרים שנה לפני הסרט X-Man הראשון והשחקנים שגילמו את הדמויות יותר מדי מבוגרים בכדי לגלם אותם בגיל הצעיר שהם יהיו בו.

5. קיאנו ריבס פתוח להצעה מעניינת. הסרט "ספיד" היה הצלחה מסחררת, אולם הסרט השני בסדרה היה קטסטרופה ואחת הסיבות לכך הייתה סירובו לחזור ולגלם את דמות השוטר מהסרט הראשון. עתה, כמעט שני עשורים לאחר שהסרט יצא קיאנו, שלא עושה שיש לו ברזומה סרטים רבים שהצליחו בשנים האחרונות מלבד סרטי המטריקס וגם אלו הסתיימו לפני זמן רב, ריבס טוען כי הוא יהיה מוכן בהחלט לסרט נוסף בסדרת סרטי "ספיד". אולם, סנדרה בולוק, שותפתו לסרט הראשון כמעט בת 50, האם זה יכול להצליח במצב הזה או שהפעם דמותה של בולוק תוחלף ? בנתיים הכל ספקולציות.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הסרט טד היה אחד הדבילים ותת הרמה שהיו בעשור האחרון.
חבל שעושים לו סרט המשך.

Unknown אמר/ה...

הסרט טד היה אחד המצחיקים באותה שנה,וגם עשה מלא כסף

techtik אמר/ה...

טד היה אחד הסרטים המקוריים והמהנים שהיו השנה